sportster 1200

kruns

Active member
zanimaju me iskustva vlasnika ovog motora, ako ih ima uopće ili ako ga je netko bar vozio.
kakvi su ti sportsteri?? ne u smislu ciklistike i sl. nego isključivo kakav je motor što se tiče pouzdanosti, trajnosti, potrošnje, servisnih intervala, udobnosti i sl.
 
puno bolji nego 883... sve 5, pogotovo nakon modernizacije prije 3-4 godine... ako imas lovu i zelis ga uzet, sta se tice pouzdanosti i kvalitete mozes uzet i na slipo..
jasno, ako imas 195cm, verzija LOW nece imat previse smisla..
koji te zanima, low (nizak, kratki federi pa je tvrd), custom (sminka ali ne previse), sportster (vise naked),..???

jedino kad jednom sidnes i zavozis neki softaili ili cak dynu, sportster ce ti doc vise ka igracka nego motor...

ili mislis na XR1200 sportster? to je nesto drugo, ne znan ga ali su ga svi izgadili.. a vidim slabo se prodaje, nikako (a i pun je palstike)

 
od hd zanima me nightster 1200. mozda i street bob, ali mooozda, ostali mi nisu nisu interesantni jer su mi financijski nedostupni ili nepraktični.
 
kruns said:
od hd zanima me nightster 1200. mozda i street bob, ali mooozda, ostali mi nisu nisu interesantni jer su mi financijski nedostupni ili nepraktični.

Ma vidi, nighster je krasan motor... tehnika je kod Harleya postala vrhunska, vrijednost drzi kao da je jos u izlogu kod dilera, coolnes faktor nemas bolji, zvuk... i vozi se vise nego jednostavno...
Ako ga zelis i mozes priustit, ne cekaj... na njemu je sve za 5 (osim da ce ti jednog dana, nakon duzeg putovanja u dvoje ili susreta s velikom bracom mozda postat mali.. a mozda i nece).

Dyna Street Bob je visa klasa, s predvinim motorom od 96 cubicnih inca (~1600ccm).. i vec je ulazinca za prave velike Harleye.
Krasan Motor ali mozda pomalo spartanske opreme pa ces posli mozda htjet kupovat dupli sic itd... ali ako zelis "jednostavan" a opet impresivan big bike ne gledaj dalje...
u toj klasi bi ja radije isao na Dynu Custom, nije previse skuplja a ima puno vise opreme... razlika je da je street bob vise "mracan/crn" a ostale Dyne su vice nakicene kromom, stvar ukusa... generalno, Dyna je tako savrsen koncept da ovde dosta dugo neces gledat uzet neki drugi motor...
i napomena, svi sportsteri i ove dvi Dyne imaju klasicne polozaje poluga mjenjaca i straznje kocnice.. ostali imaju one daske za stavit noge..
 
da istina, gledao sam malo rabljene i nevjerojatno je kako drže cijenu. jest da se ne prodaju ali drže :mrgreen:
i nighster i street bob su sa solo sicom i to mi se sviđa, a originalni suvozački fuzići i sjedalo (kad zatrebaju ;) ) su oko 1500 do 2000 kuna kod forticara. to mi se uopće ne čini puno za originalne dijelove jer pretpostavljam da bi me nekakvi zamjenski kod đubreta u bjelovaru, kad bi mi to išao raditi, koštali isto toliko ako ne i skuplje, a ovo je ipak original. a " pravi harley-i" koje spominješ... na znam ovi veći kao road king, electre itd. su mi preskupi i totalno nepraktični za voziti a za neku dynu night rider/low rider i sl. treba naći 140k kuna, a ovaj sportster je oko 90k i to mi se čak i ne čini pretjerano više od japanske konkurencije. krom me baš i ne privlači jer ga često treba održavati a ne bi kupio motor da mi stoji u garaži i da ga samo glancam nego da ga svakodnevno vozim pa je mat možda bolja opcija glede toga. sportsteri su mi također zakon u bobber preradama i sa krutim ramama (y)
uglavnom, zasad samo skupljam informacije a poslije ću vidjeti što i kako, ali sigurno je da ću idući motor kupiti iz dućana. pretpostavljam da hd treba kupovati od četvrtog mjeseca jer u šestom mjesecu obično izbace modele za iduću godinu pa se možda ubode kakav deblji popust??
 
vec sad mozes narucit modele za 2010.. ali bitne razlike nema.. bar ne za sportstere i Dyne.. skoro sve optika, nove boje i sl... nista tehnicki...
i ako odes u ducan tek u 4 misec, moze se dogodit da ti motor dode tek u 6 ili 7 :shock:.. zato je sad pravo vrime za otvorit potragu...

jebenti, pa u Njemackoj ne Nightster 9.900€ a ne 90.000kn ka u nas.. i Dyna 13-14.000€ a ne 140.000kn.. koja deracina...
 
deru nas, a jesi vidio koliko koštaju u usa? najjeftiniji sportster već od 6999$ :eek:hne:
 
a sta's.. moj motorin je u Njemackoj 9000€ a u USA 7000$.. takav je zivot...
zato lipo kupis polovni triumph, star 2 godine, 3000km za 5500€ i zivot je lip  :D

e, da.. pogledaj Triumph ka alternativu Harleyu... ozbiljno... Recimo u toj klasi imas Triumph, America, Speedster ili cak Bonneville... sve krasni motori s jakko dobrim imageom i kvalitetom, u rangu 9000€ u NJ, znaci ~90.000kn u nas...
Zapravo prava stvar je Rocket III i nista vise..


evo kojeg harleya odivik zelin imat... hardtail softail custom... http://www.mcnews.com.au/Wallpaper/HarleyDavidson/2009/Softail_Custom_RHF_1280.jpg ... u bas ovoj boji.. pojam klasicnog choppera uopce :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

na drugom mistu su softail heritage classic i fat boy.. ajme dosta..







 
Ako ja ikad se uspijem riješit kredita kuće (imam još 4 ipo god.) nadam se da ću skupiti za ovo


(Powered by frubar.net)
Po meni jedan od najlipših motora
 
alpine said:
a sta's.. moj motorin je u Njemackoj 9000€ a u USA 7000$.. takav je zivot...
zato lipo kupis polovni triumph, star 2 godine, 3000km za 5500€ i zivot je lip  :D

e, da.. pogledaj Triumph ka alternativu Harleyu... ozbiljno... Recimo u toj klasi imas Triumph, America, Speedster ili cak Bonneville... sve krasni motori s jakko dobrim imageom i kvalitetom, u rangu 9000€ u NJ, znaci ~90.000kn u nas...
Zapravo prava stvar je Rocket III i nista vise..


evo kojeg harleya odivik zelin imat... hardtail softail custom... http://www.mcnews.com.au/Wallpaper/HarleyDavidson/2009/Softail_Custom_RHF_1280.jpg ... u bas ovoj boji.. pojam klasicnog choppera uopce :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

na drugom mistu su softail heritage classic i fat boy.. ajme dosta..
Kakve veze ima Bonneville sa Harleyem,o čem ti zboriš. :misli:
 
ŽUĆO said:
Ako ja ikad se uspijem riješit kredita kuće (imam još 4 ipo god.) nadam se da ću skupiti za ovo


(Powered by frubar.net)
Po meni jedan od najlipših motora


Pa kud bas HD sa vodenim hladjenjem!?  :mrgreen:





alpine said:
evo kojeg harleya odivik zelin imat... hardtail softail custom... http://www.mcnews.com.au/Wallpaper/HarleyDavidson/2009/Softail_Custom_RHF_1280.jpg ... u bas ovoj boji.. pojam klasicnog choppera uopce :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

na drugom mistu su softail heritage classic i fat boy.. ajme dosta..

Pa ovo je softail!!!  :misli: 

Uglavnom i ja bas gledam da uzmem softail standarda/customa...skroz jednostavan motor a i najbolja baza ako bi se neka preradica radila i tako...
 
merlin68 said:
Kakve veze ima Bonneville sa Harleyem,o čem ti zboriš. :misli:

pa Triumphovi modern classic (thruxton, bonneville i scrambler) i HD sportsteri su za ljude koji vole klasicne linije...
stavi Triumphu drugi auspuh i zvuk mu je bolje nego u harleya... cak i u americi ljudi kupuju vise ove triumphe nego Sportstere....
za znalce je HD-sportster vise klasicni motor nego "Harley"... tako izgleda i tako se vozi... "Harley" pocinje s Dyna linijom... vani sportstere voze vise zene... bez da degradiram taj motor, i meni je jako drag

triumph ne radi kopije harleya ka japanci nego se drzi svoje duge tradicije... u 60. i 70. su Triumph i Harley bili vladari dirt tracka... i u americi triumph ima jako visok status

ali to je moje misljenje... mozemo o tome dosta diskutirat  :mrgreen:
 
nba163 said:
Pa ovo je softail!!!  :misli:   

Uglavnom i ja bas gledam da uzmem softail standarda/customa...skroz jednostavan motor a i najbolja baza ako bi se neka preradica radila i tako...

da krivo sam napisa..  :misli:

super, za tvoj izbor  (y) 96-ica u njemu je krasan motor
 
nba163 said:
Pa kud bas HD sa vodenim hladjenjem!?  :mrgreen:
Koliko iman čuti Porshe je radija dizajn i mašinu u suradnji sa HD ,tako da sumnjam da bi švabo potpisa nešto što ne valja  :misli: . Za sada je samo pušta želja jer love nema ,al' je nešto najlipše što sam ja vidija!  (y)
 
ŽUĆO said:
Koliko iman čuti Porshe je radija dizajn i mašinu u suradnji sa HD ,tako da sumnjam da bi švabo potpisa nešto što ne valja  :misli: . Za sada je samo pušta želja jer love nema ,al' je nešto najlipše što sam ja vidija!  (y)

je motor in je skroz razvoj od porshea...
provoza san ga... motor mu je strava.. ima i ABS i nisko teziste pa se moze nesto i upravljat... ali ne u zavoju, velik mu je radijus okreta pa u gradu trazi koncentraciju... 
reka bi: predivan motor s kojim ne mozes nista pocet... nista vise od voznje po rivi, korzu, radnickom setalistu i sl...  :jesus:
dobro, u americi kad sidnes na njega i odes van grada, recimo u pustinju ili preriju onda je to - to  (y)
ali toga u evropi skoro i da nema...
 
alpine said:
pa Triumphovi modern classic (thruxton, bonneville i scrambler) i HD sportsteri su za ljude koji vole klasicne linije...
stavi Triumphu drugi auspuh i zvuk mu je bolje nego u harleya... cak i u americi ljudi kupuju vise ove triumphe nego Sportstere....
za znalce je HD-sportster vise klasicni motor nego "Harley"... tako izgleda i tako se vozi... "Harley" pocinje s Dyna linijom... vani sportstere voze vise zene... bez da degradiram taj motor, i meni je jako drag

triumph ne radi kopije harleya ka japanci nego se drzi svoje duge tradicije... u 60. i 70. su Triumph i Harley bili vladari dirt tracka... i u americi triumph ima jako visok status

ali to je moje misljenje... mozemo o tome dosta diskutirat  :mrgreen:
sve skupa dosta nejasno i kontradiktorno. :shock:
 
e? a sta ne stima??  :misli:
pa ovo je vise filozofiranje.. pokusavam otvorit diskusiju.. aj gukni svoje misljenje  :jesus:
 
alpine said:
je motor in je skroz razvoj od porshea...
provoza san ga... motor mu je strava.. ima i ABS i nisko teziste pa se moze nesto i upravljat... ali ne u zavoju, velik mu je radijus okreta pa u gradu trazi koncentraciju... 
reka bi: predivan motor s kojim ne mozes nista pocet... nista vise od voznje po rivi, korzu, radnickom setalistu i sl...  :jesus:
dobro, u americi kad sidnes na njega i odes van grada, recimo u pustinju ili preriju onda je to - to  (y)
ali toga u evropi skoro i da nema...
Ovo lito došli su kod mene u hotel njih troje iz CH MC Viper svi na v-rodu ,dva Night Rod Special i jedan običan, to ti nemogu opisati koji su to zvuci kad ih oni upale i kako se ljudi za njima okriću (odveja sam ih u stankovce na party(oduševljeni)), i oni sami kažu da im je tribalo vrimena da se naviknu nakon RR-a al da to nema nikakve usporedbe i da sad tek uživaju u vožnji!
 
ŽUĆO said:
Ovo lito došli su kod mene u hotel njih troje iz CH MC Viper svi na v-rodu ,dva Night Rod Special i jedan običan, to ti nemogu opisati koji su to zvuci kad ih oni upale i kako se ljudi za njima okriću (odveja sam ih u stankovce na party(oduševljeni)), i oni sami kažu da im je tribalo vrimena da se naviknu nakon RR-a al da to nema nikakve usporedbe i da sad tek uživaju u vožnji!

hm, bogme otic cu malo bolje pogledat taj motor.. na prolice  :D

a to kako zvuci... viruj mi kad su u CH, stave oni natrag db-killere ili nastelaju elektroniku (a HD ima i posebne poklopce za mjenjat zvuk) .. nema tamo milosti...