srad 750

spid750

New member
dakle rijec je o sradu 750 iz 98g
problem je sljedeci: vozim se ja i onak ko da klizi lamela al lagano skroz gotovo neprimjetno i onda jucer odjedanput pocne klizit ko luda, esad ja raskopam motor reko osle lamele kad ono lamele ko nove. i sad pitanje: koji mu je k....?
zakaj klizi?
hvala unaprijed
 
mozda do ulja ili sajla prenategnuta :neznam:
 
kad sajlu skroz otpustim tak da opce nema ulogu onda je bolje al jos uvijek klizi
a ulje pa nebi zbog ulja odjednom tak proklizila
neam pojma
lud lud
:misli:
 
A kak ti je saltanje u brzinu,dal vise krci nego inace tj. dali je grublje  :misli:
 
Kazes raskopo si,a jesi primjetio nesto sumnjivo,mozda se iskrivila.Da ti sajla mozda negdje ne steka?Ima dost mogucnosti.
 
sajla ko nova
lezaj odlican
lamele ko nove
korpa ducan
sve super a nis ne dela
japanac
kupujem talijana i gotovo :mrgreen:
 
spid750 said:
sajla ko nova
lezaj odlican
lamele ko nove
korpa ducan
sve super a nis ne dela
japanac
kupujem talijana i gotovo :mrgreen:
Hm,pa ako je tako,zasto ne radi  :misli: Koje imas ulje unutra.
 
A u kakvom su ti stanju opruge?Da probas stavit neke plocice pod njih pa onda vidjet.
 
Ja sam nekidan mjenjao onu pizdariju kao iglu sto ulazi u blok i odvaja kvacilo...

I bila je predugacka...par mm

I kvacilo nakon 8000 proklize pa sam skratio i sada je kako treba...

A prije je ta "igla" bila iz 2 komada...valjda je liku koji je imao motor prije mene bila prekratka pa je stavio komad
sarafa kojeg je skratio....i onda je on ovu duzu glodao prilikom svakog stiskanja kvacila i pred kraj se mrdao ocigledno lijevo desno
jer mi je znao i TADA proklizavati...ovisi kako sjedne...
 
i ja sam imao taj problem na sradu 600
napravim servis (ulje motul 15-50)i za nekih 1000 km sa dobro ugrijanim motorom proklizi lamela :shock:
razlog nepoznat :misli:
nakon nekih 10-20km se sve vratilo u normalu
poslje tog proklizavanja kuplunga napravio sam nekih 7000 km i jedino što klizi je zadnji kotač :wink:
čudno ali istinito
 
Kolegi je na R1 '05. klizilo kvačilo kad je stavio ulje Motul 10w50, poslije promijenio stavio total 10w40 i dosad nije proklizalo niti jednom, imao sam srada i nikad nikakav problem, ulje orginal unutra ide 10w40 mislim  :misli:
 
ja sam u srada 4 zadnje promjene stavija 4 razlicita ulja, 3 full sintetiku i jedan put polusintetiku, nikad nista  (y)
 
Ma otišle su ti lamele. Pogledaj i nove su ti isto full tanke tako da na oko ne možeš primjetiti razliku. Promjeni se valjda struktura materijala i počmu kliziti. Tako je i meni pa mi je jedan mehaničar rekao da je situacija takva i meni je stvarno bila.
Prošlu sezonu sam spasio sa jačim, novim oprugama ali sada mi je opet isto.