vidje ovako, da bi od starog xl-a napravio dobru preradu, a to znaci nesto oku jako upadljivo i
jebeni majstorski doradjeno do svakog detalja, znaci mijenjas plastike, far i stop svjetlo koje nije cigla, satovi, rezervar, kotaci,
oslonci za noge itd....
slijedece je kad pila vec jebacki zgleda trebas joj i ciklistiku doradit, jer mekani prednji i zadnji
enduro ovjes na cesti je za k....... plese ko pijana koza, to svi znamo zar ne
znaci trebas super moto upsajdown vile, drugi zadnji amortizer a i dobre jace kocnice
da bi to bremzalo kak bog zapovjeda
dakle ako to sve rjesis racunaj koliko ce te novcica to sve kostati,
pa onda pilu isfuras na ulicu tamo ce te svaki noviji enduro/supermoto prj.... ko malu bebu
jer hondin zracni agregat nema nit priblizno snage kao danasnji vodom hladjeni agregati
dakle iz osobnog iskustva ti savjetujem, ostavi se corava posla, upropastit ces si hondu koja je jos u super
formi za svoje godine, prebojaj je i ostavi originalnu ako vec zelis ulagati
a ako ti se preradjuje, nabavi si ktm-a ili slicno bez papira ili sa svapskim papirima
bio je prije par mjeseci ktm525 97. u daruvaru za 1500eur ,
pa nadji ramu nekog starijeg endura sa papirima, prebacuj ,iskombiniraj nesto
tak budes vec nesto napravio
jer ako krenes prekrajat hondu u supermoto i slicno, trebat ce ti puno novaca i vremena
da bi napravio izgledom i ciklistikom moderan zanimljiv motor,
sve ostalo bit ce smijesno.......