angelo.ma
Active member
inače je Grobnik bio najzahtjevniji po pitanju ovjesa, tu sve formule i izračuni padaju u vodu.
zbog neravnina se traži mekši motor, a zbog gripa kod otvaranja, neravnina i nagiba koji prkosi cenrtifugalnoj sili u kombinaciji sa težinom vozača dodatno opterečuje stražnji amortizer, i to je bio jedan od razloga zašto se preferira Dunlop. iša bi tvrđi setup ovjesa koji bi se kopezira sa mekšom gumom, i jako bitna stavka koja na ostalim stazama nije toliko u fokusu je stil vozača, tako da dva vozača iste kilaže imaju drastično različit setup. i nebitne razlike u vremenu od samo 1sec traže kompletno druge postavke. onaj koji apsolvira Grobnik može se smatrat da ima fakultet na polju ovjesa, zato Slavića ima da persirate 8)
al sam se raspisa
bit je da to šta osjetiš neke neravnine ne triba ni primjećivat naspram onoga po čemu se vozilo
zbog neravnina se traži mekši motor, a zbog gripa kod otvaranja, neravnina i nagiba koji prkosi cenrtifugalnoj sili u kombinaciji sa težinom vozača dodatno opterečuje stražnji amortizer, i to je bio jedan od razloga zašto se preferira Dunlop. iša bi tvrđi setup ovjesa koji bi se kopezira sa mekšom gumom, i jako bitna stavka koja na ostalim stazama nije toliko u fokusu je stil vozača, tako da dva vozača iste kilaže imaju drastično različit setup. i nebitne razlike u vremenu od samo 1sec traže kompletno druge postavke. onaj koji apsolvira Grobnik može se smatrat da ima fakultet na polju ovjesa, zato Slavića ima da persirate 8)
al sam se raspisa
bit je da to šta osjetiš neke neravnine ne triba ni primjećivat naspram onoga po čemu se vozilo