Stari rsv

Znam ja...da je čemu bio bi na lokaciji CISTA PROVO:mrgreen:
jedino što bi možda došlo u obzir od gen2 je 04/05 factory za recimo 4000 eura da se isplati uloženo i dodatne brige koje nosi za sobom naspram gen1, a one obično isplivaju prije nego kasnije

06+ me apsolutno ne zanimaju
 
Ja znam da nije factory😁
U pravu si, vidio sam na brzaka oglas, nisam ulazio u detalje... al ako se ikad vratim u moto krugove, jedino to il ducati me privlače, dosta mi je japanaca i zujanja
 
po ovim cijenama i stanju primjeraka dostupnih u zadnjih godinu-dvije na tržištu, bolje se zaletavati glavom u zid, nego išta voziti

sreća pa sam se opskrbio na vrijeme
 
  • Like
Reactions: Vedran_ZG
na oglasu je konstantno bez prestanka već 3-4 godine, valjda ima neki razlog za to :mrgreen:
ali neke (po meni bitne) stvari se vide i na slikama
 
  • Like
Reactions: JosoGT46
vilice su na oko original, ali rama je farbana komplet i to izgleda sprejem :mrgreen:
 
ma farbana je mat crnim sprejem koji je apšisao..ostatak neka odradi mašta :mrgreen:
 
2002. mat boja , točno ovakva je moja RS 50 , ta crna mat je diablo black . To je replica.
Arnaud Vincent replica su te grafike , 2002. godine je bio pobjednik moto gp u klasi 125 s Aprilia RSA ( Tiel, Overmars) . Boja je diablo black, kombinacija sjajnog laka i polumat. Nakon toga je Aprilia proizvela Rs 50 i 125 u tim bojama i stavila natpis Racing . Natpis Racing naravno nije samo šminka bez pokrića . Inače, Aprilia je napravila više replica posvećenih vozačima Rossi, Harada itd .
i Mille ni trebao imati crveno narančastu boju , ne crveno bijelu




https://iconicmotorbikeauctions.com/auction/no-reserve-2002-aprilia-rs125-project/

https://www.motoplanete.com/aprilia/3747/RS-125-2002/contact.html

https://www.motogp.com/en/riders/arnaud-vincent/366060f1-efaf-427e-93a7-a8ee52978629

https://en.wikipedia.org/wiki/Arnaud_Vincent
 
Iman nesto djelova po paketima pa san mislija sta ko skopletirat, al odusta san, kad bolje pogledan i razmislin rama i zadnja vilica moraju bit metal, nikad nije dolazila u crnoj (ev neko nakelji false poklopce karbona) il se varan. Nista potraga se nastavlja i van lipe nase :)
 
  • Like
Reactions: MOONSHIELD
ima ih vani kolko ti srce poželi, radije skipati parsto eura više za uredan primjerak, nego da mene imaš na speed dialu :mrgreen:
 
Last edited:
  • Like
Reactions: JosoGT46
😎
 

Attachments

  • IMG_20240518_124831.jpg
    IMG_20240518_124831.jpg
    2.5 MB · Views: 0
hi,
nakon desetaka japanca, odlucil sam se kaj isprobam nesto drugo i uzel sam rsv 1000rr 2006 god.
lipota od motora,

Uglavnom, imam jedan mali problem.
Nakon voznje i kad motor duze radi na mjestu, zna se desiti da se jednostavno ugasne. Tipa na semaforima ili kad postanem i ostavim u N. Tokom voznje nema problema, Alternator i kompletna tema s strujom rjesena i ovih sam dana provjeril i puni kak treba. izmedui 13.5-14.1 V)

Je imal ko tih problema vec ? mozda koji slauh dole za podtlak ;
I da, akumulator je pre kraju, moram ga zamjeniti. Ali svejedno, nesmi ugasiti na mjestu
ipak je greska negdje drugdje.
ocito mi negdje kabel probija:
ove dvije greske kaze dijagnoza:

-Injektor Zylinder vorne, Stromkreis unterbrochen
-Einspritzer Zylinder hinten offene Kreis

E, sad promijenit cijeli kabel ili gdje da pocet? ima neko ideju ili imal neko vec nekaj slicno? tu i tam zna greska nestati al se opet pojavi
 
Pogledaj si crijeva vakuma..posebno oko ubrizgavanja i povrata,iberlaufa..

I još tijela-grla karburatora-odnosno usisa,gdje su klapne..očistit ih benzinom i krpicom bez dlačica..
Zna se nakupit masnoće i naslaga,pa zeza,gasi ga u leru dok je topal..bilo kod mene tako