Štelanje ventila - brušenje pločica ???

brainlessmaniac

New member
Baš me zanima šta inžinjeri ovdje misle , da li se pločice ventila smiju brusit, i da li je to preporučljivo , poželjno -čak , zabranjeno zakonom ....

Bila je neka rasprava u điru, smije - ne smije, titan, ovo, ono ....


Šta VI mislite ?????  :mrgreen:
 
ja to nebih cinio...ako su plocice samo povrsinski cementirane...brusenjem se taj sloj skida...a to znaci da bi za par tisuca km sve otislo k vragu...barem danas ima tih plocica u sirokom rasponu dimenzija.....
 
bmw m 5 said:
ja to nebih cinio...ako su plocice samo povrsinski cementirane...brusenjem se taj sloj skida...a to znaci da bi za par tisuca km sve otislo k vragu...barem danas ima tih plocica u sirokom rasponu dimenzija.....
smanji kilometražu, ostalo sve 5 (y)
 
Na ebay ima za 70 dolara kutija sa 150-200 pločica po 3 od svake veličine. dodaj poštarinu i za 500kn imaš sve što ti treba bez brušenja i zajebancije
 
aurellie said:
Na ebay ima za 70 dolara kutija sa 150-200 pločica po 3 od svake veličine. dodaj poštarinu i za 500kn imaš sve što ti treba bez brušenja i zajebancije
e pa to je to.... :wink:
 
aurellie said:
Na ebay ima za 70 dolara kutija sa 150-200 pločica po 3 od svake veličine. dodaj poštarinu i za 500kn imaš sve što ti treba bez brušenja i zajebancije
Nije bila poanta u kupnji novih, nego da li se smiju brusit !

znam da ih ima na ebay-u, ne trebaju mi  :mrgreen:
 
Nije bas bajno rjesenje ali..............to su one male plocie koje se nalaze ispod"sesira" i bregasta ne pritiska direktno po njima  :misli: Ako je taako obrusi ih i trajat ce duze vremena  :wink:
 
nedavno sam rastavio jedan motor sa brušenim pločicama i glavi je bilo dosta špene,isto tako prije 7-8 god sam na starom passatu 1,6 td na planskoj brusilici stanjivao pločice,jer je problem kad se frezenkuju sicevi ventila pločica bude dosta tanja .Taj auto dan danas vozi .Iskreno mislim da ih nije preporučljivo brusiti iako se brušena strana stavlja u časicu a ne pod bregastu
 
vickodu said:
Nije bas bajno rjesenje ali..............to su one male plocie koje se nalaze ispod"sesira" i bregasta ne pritiska direktno po njima  :misli: Ako je taako obrusi ih i trajat ce duze vremena  :wink:
nema veze sta bregasta ne udara direktno po njima....to cini zato casica ispod koje se plocica...tako da je isti vrag... :mrgreen:
 
bmw m 5 said:
nema veze sta bregasta ne udara direktno po njima....to cini zato casica ispod koje se plocica...tako da je isti vrag... :mrgreen:

Radio sam to 1993 na jednom autu jer tad nije bilo drugog rješenja .Prije par godina je jos uvijek vozio s takvim plocicama  :wink: Btw ogromna je razlika jeli bregasta "struze " po plocici ili je brusena plocica ispod casice  :wink: Btw to je bolje ne radit ali je dokazano da funkcionira  :mrgreen:
 
Vidio sam mnogo puta da to ekipa radi po stranim forumima ali isključivo na pločicama preko kojih ide šešir..... (y)
 
cemu improvizacije kad imas plocica u svim mogucim dimenzijama...da je brusenje pouzdano...onda bi to bila i preporuka servisnih manuala.....to je polovicno rijesenje upitnog vijeka trajanja... :wink:
 
grafit said:
nedavno sam rastavio jedan motor sa brušenim pločicama i glavi je bilo dosta špene,isto tako prije 7-8 god sam na starom passatu 1,6 td na planskoj brusilici stanjivao pločice,jer je problem kad se frezenkuju sicevi ventila pločica bude dosta tanja .Taj auto dan danas vozi .Iskreno mislim da ih nije preporučljivo brusiti iako se brušena strana stavlja u časicu a ne pod bregastu

Kakve veze spena ima sa time....ako iz nekog razloga zbog brusenih plocica moze nastati spena u motoru ja ih momentalno pojedem  :wink:
 
boRRis929 said:
Kakve veze spena ima sa time....ako iz nekog razloga zbog brusenih plocica moze nastati spena u motoru ja ih momentalno pojedem  :wink:
neznam ali nema biti od ničeg drugog i jako je fina,kakve pločice voliš lešo ili pečene  :LOL:
 
nije poželjno, ali smiju ... bez beda.. ;)

a svi koji misle drugačije, imaju apsolutno pravo tako misliti ..  (y) (y)
 
Davne 83g kolega je kupio GS 400 dva ventila u glavi po cil..u to vrijeme nije bilo plocica blize nego zapicit u Austriju a tad je bas bila neka kriza takozvana "stabilizacija" pa para bas i nije bilo. Elem hajmo mi brusit plocice..naravno brusilicom :mrgreen:.uglavnom sljaka neko vrijeme pa haj opet ponovo,a i tesko je to zbrusit kako treba.Uglavnom puno posla a mala korist..dobar poso za nadrimajstore koji sklope motor pa uvale nekom jelenu kao evo ga radi ko vurica,nikad padano,nikad na zadnjem,nikad nije pucano iz njega na susretima :mrgreen: