Što je s manjim ADV motorima na našem tržištu?

hendrixbridge

New member
Bok, ovo je moj prvi post, pa se nadam da neću ispasti potpuna budala. U onoj sam fazi da sanjam na javi o kupovini prvog motocikla i nekako mi se čini da bi za novajliju manji ADV bio najbolji, što zbog financija, što zbog jednostavnosti, što zbog relativno niskog sica (visok sam 172 cm). Još sam daleko od prave kupovine, treba položiti A kategoriju prvo, no pokušavam vidjeti koje su mi opcije.

Eto, gledam na bikes.suzuki.hr i nemaju V-Strom 250 (Google kaže https://bikes.suzuki.hr/motocikala/v-strom-250-abs-2020, ali link ne radi)
Na kawasaki-kms.eu nema Versys-X 250
Jedino sam na honda.hr našao CRF250 i na royalenfield.com.hr Himalayana.

Iznenađuje me malo da segment koji je, navodno, vani dosta popularan, nema dva jača predstavnika kod nas. Postoji li neki dublji razlog za to?
 
Last edited:
Bok, ovo je moj prvi post, pa se nadam da neću ispasti potpuna budala. U onoj sam fazi da sanjam na javi o kupovini prvog motocikla i nekako mi se čini da bi za novajliju manji ADV bio najbolji, što zbog financija, što zbog jednostavnosti, što zbog relativno niskog sica (visok sam 172 cm).
Prepreslabo je to i možda se ovako kao ideja može činiti ok, ali dopizdilo bi ti nakon mjesec dva. Ne znam jesi već vozio nešto, ali kao i uvijek savjet je prvo položiti A kategoriju, uvidjeti da je mt07 također motorin koji je lako kontrolirati i voziti i onda pametniji i iskusniji ići u kupovinu.
S obzirom na tvoju priču čini mi se da bi idealan bio npr. cb500x ili nešto slično.
 
Da, da, to i planiram, položiti vozački pa vidjeti što mi najbolje paše.
Dakle, misliš da je neko opće mišljenje da je ta 250 ccm kategorija preslaba i da se zato slabo kupuju, pa ih saloni ni ne nabavljaju?
Naravno, po cijele dane gledam videe, i recenzije, i kužim zašto bi iskusnijim vozačima 27 konja bilo premalo, no što ja znam... brza vožnja me uopće ne zanima, niti neki veći offroad, kao ni vožnja u jatu...
Eh, sad, kad vidim da netko na 250 ccm proputuje pola svijeta, pitam se koliko se radi o tvorničkom modelu a koliko o nadograđenom motoru koji može puno više?
 
Da, da, to i planiram, položiti vozački pa vidjeti što mi najbolje paše.
Dakle, misliš da je neko opće mišljenje da je ta 250 ccm kategorija preslaba i da se zato slabo kupuju, pa ih saloni ni ne nabavljaju?
Naravno, po cijele dane gledam videe, i recenzije, i kužim zašto bi iskusnijim vozačima 27 konja bilo premalo, no što ja znam... brza vožnja me uopće ne zanima, niti neki veći offroad, kao ni vožnja u jatu...
Eh, sad, kad vidim da netko na 250 ccm proputuje pola svijeta, pitam se koliko se radi o tvorničkom modelu a koliko o nadograđenom motoru koji može puno više?
Mozes ti sa 250 i do Kamcatke samo sve je to ubitacno sporo.

20-30 konja za nekakvu voznju i drzanje prosjeka od 100 kmh na duzi vremenski period i nije bas neka sreca

Eto taj cb500x ili neka slicna varijanta je dovoljno dobrocudan da i novom vozacu nece predstavljati nepremostiv izazov
 
Ne znam koji buđet, al slobodno ajde na klasu 500-750ccm jer ces u skoli vozit mt-07 i slicno. Npr CB500X je odlican motor kako je kolega napisao
 
Bok, ovo je moj prvi post, pa se nadam da neću ispasti potpuna budala. U onoj sam fazi da sanjam na javi o kupovini prvog motocikla i nekako mi se čini da bi za novajliju manji ADV bio najbolji, što zbog financija, što zbog jednostavnosti, što zbog relativno niskog sica (visok sam 172 cm). Još sam daleko od prave kupovine, treba položiti A kategoriju prvo, no pokušavam vidjeti koje su mi opcije.

Eto, gledam na bikes.suzuki.hr i nemaju V-Strom 250 (Google kaže https://bikes.suzuki.hr/motocikala/v-strom-250-abs-2020, ali link ne radi)
Na kawasaki-kms.eu nema Versys-X 250
Jedino sam na honda.hr našao CRF250 i na royalenfield.com.hr Himalayana.

Iznenađuje me malo da segment koji je, navodno, vani dosta popularan, nema dva jača predstavnika kod nas. Postoji li neki dublji razlog za to?

Zašto ne razmotriš KTM 390 Adventure?
 
Ja imam cb500x i odličan je, ja sam 180cm, sad sa 172 ne znam kolko bi ti bio ugodan na prvu ali na svaki se navikne, nemoj da te visina odvrati od tvoje želje. Preporučujem stranicu gdje možeš unijeti visinu i vidjeti kako bi izgledao na željenom motoru. Svakako slažem se i nemoj uzimati ništa ispod 500ccm
 
Pogledaj i Hondu CL500, danas sam je prvi put vidio uživo, za početnike stvoren a vjerujem užitak za vozit, čim sam vidio kako je sic udoban
 
Ma pusti to.,uzmi V-Stroma 650...i to je to,sto trazis...
 
Par stvari:

1. Suzuki V-Strom 250 i Kawasaki Versys-X 250 nisu jaki predstavnici nego su nikakvi, ti modeli su zapušteni od samih brendova.
Jaki predstavnici su KTM Adventure 390, Honda CRF 250 i 300 L i Rally, i BMW GS 310.
300 Versys-X i Himalayan jedva ulaze.

2. Čovjek želi manji ADV, kakvih 600-700 ccm bzvz.
Dobro da ne uzme Yamahu Tenere 700 ili Moto Guzzi V85 TT za 1. Motor.

3. Benelli TRK 502-X (7300€) ok, ne 702 i nikakva Honda CB500X (8250€) za eksperimentiranje, jeftinije je.
Honda CL500 (7950€) je Custom Scrambler, ne ADV.
 
Last edited:
Definitivno Hinda cb500x👍
 
Benelli (840mm) je još višlji od cb500x, a CL sam naveo jer možda na kraju završi na potpuno drugačijem motoru kad proba sjesti na adv motore.
 
Po napisanom nekako mi vučeš na frenda koji vozi suzuki vstrom250 već cca 2 godine. Ideja mu je bila da se vozi samnom (imam crf250l) kad idem na duže adv vožnje, da se vozi po gradu i na posao. Visinom ste slični, njemu je crf250l problem visinski, meni (186) je suzuki problem..

Ali suzuki je za vozit cestom drastično uglađeniji i komforniji (2 cilindra, ništ vibracija).
Dobar motor, ali kratko je bio zastupljen i suzuki je odustao od njega za EU jer će tu rijetko tko htjet motor od neznam 180kg i 25ks. Frend se vozi s tim svukud, i jedan i drugi na 250cc držimo 100kmh npr cestama kroz liku bez problema po ravnom to nije full gas, ali ako tad još želiš preteć auto.. treba ti vremena i prostora.
Kamion ako ide 70 već je za dobro razmislit. Na npr dijelovima ceste između karlovca i slunja gdje je dupla traka uzbrdo, tu nam je cca 100kmh max jednom i drugom u 5.brzini full gas, što je dovoljno za riješit se kamiona.

CRF250/300 generalno ako te ne zanima teren nemoj ni gledat, nemaju prednosti van terena pogotovo za vozače koji nisu jako visoki. Koliko god uglađen bio jedan cilindar u odnosu na 2 se osjeti vibracijama, daleko od nekih nepodnošljivih ali ipak u usporedbi. Kotači su 21" naprijed i 18" straga, ni blizu ne ulaze u zavoje kao 17" ili 19" naprijed, motori sa većim kotačima imaju "želju" ići ravno pa je kontraupravljanje često izraženije.
Također za te dimenzije većina dostupnih guma je bar malo terenska.
Bez obzira, zabavni u zavojima jer su lagani, ali za to je svojevremeno postojala supermoto crf250m opcija koje više nema. Rally je skoro "adv" ali ipak terenski adv koji isto za vožnju samo po cesti nema smisla.

390 Adv nisam probao, uskoro bi trebao izaći novi za mene interesantan jer će bit više terenski, ali generalno rekao bih ok motor, kao i versysX300 i uzeo bi ih u obzir.

Prijedlog bi bio CB500X 2019.g.+
Spomenuti frend koji vozi suzuki vstrom250 iako ga ne planira zamijenit još bar godinu dana, sad razmišlja na način da bi trpio tu malo veću visinu sica u zamjenu za 19" prednji kotač i malo višlji motor od poda zbog makadamskih dijelova naših vožnji + da spomenuti dijelovi brzih cesta uzbrdo ne budu nužno full gas + da se šalta bar malo rijeđe. Uz to CBX je popularan svugdje po svijetu pa šta god hoćeš nabaviš brže i jeftinije. On je tad na polaganju vozio MT07 na kojeg se navikao i htio je kupit Tenere 700, od tog sam ga ja odgovorio da pričeka s tim godinu/dvije zbog njegove svrhe vožnje i kombinacije visine i težine tog motora za prvi motor i predložio sam mu da proba CB500X i versysX300, koji nisu bili dostupni za probu i kupio je suzuki svojom odlukom.

Finalno, iako nije nezadovoljan i uživa u vožnjama i dalje, sad da se vrati nazad 2god kupio bi cb500x bez probe napamet jer uskoro će imat želju promjene, ta promjena će biti motor tipa cb500x kojeg je već mogao imati. Eventualno preskoči na transalpa ili 800de što ga nebi interesiralo da već ima cbx.