Sto mi isprazni mi akumulator nakon 15dana ?

exelero

New member
Naime radi se o yamahi r1 98. Problem je sto vec drugi akumulator ostaje prazan nakon dvije sedmice i nekih 500km. Nisu kratke voznje u pitanju, bas sad kad mi je i drugi crkao vozlio se 260km u komadu :( Svjetla pri dodavanju gasa mjenjaju intenzitet kao i komandna ploca, takodje kad pritisnem kvacilo ili prednju kocnicu smanjivalo se svjetlo. Treba li tako biti ? Sta bi mogao biti uzrok svemu 
 
exelero said:
Naime radi se o yamahi r1 98. Problem je sto vec drugi akumulator ostaje prazan nakon dvije sedmice i nekih 500km. Nisu kratke voznje u pitanju, bas sad kad mi je i drugi crkao vozlio se 260km u komadu :( Svjetla pri dodavanju gasa mjenjaju intenzitet kao i komandna ploca, takodje kad pritisnem kvacilo ili prednju kocnicu smanjivalo se svjetlo. Treba li tako biti ? Sta bi mogao biti uzrok svemu 
mislim da netreba u svakom slučaju :mrgreen:

a sad u čem je problem nemam pojma


odi do nekog električara da ti ispita jel motor fila struju

on bu ti najbolje znao odg. na tvoja pitanja al u svakom slučaju nekaj nije u redu i to jako :mrgreen:
 
High 46 said:
meni je ista stvar bila na cbr-ki ......crkla struja u mašini tj. stator izgorio.............ili je regler kako je već napisano  8)

slazem se, ili su namotaji izgorili ili ti regler ne filuje struju kako treba. U svakom slucaju kod elektricara pa nek provjeri to dvoje.
 
:misli: evo mali savjet za prvu ruku,  da vidis , kaj se dogadja:
Prvo pronaci (downoad ili posuditi, ili...) Manual u kojem ce ti biti vrijednosti koje treba izmjeriti :wink: naime, treba s  običnim voltmetrom izmjeriti napon na akumulatoru kada je motor ugašen, zatim upaliti motor i opet mjeriti, naime, kada je motor upaljen napon bi se trebao popesti oko 1V, odnosno točna vrijednost se može naći u knjizi posebno za svaki model. kad to utvrdis znat ces u kojem smjeru da ides, dal je akumulator star i loš, il nešto neštima s punjenjem, a onda se ide dalje...
Uspjesan rad zelim i rezultate nadam se uspjesne bumo vidjeli ovdje na forumu :D
 
Isti/slican slucaj bio na mojoj 50-ici...
Kad stisnem kocnicu svjetlo slabi,sto je sve vise stiscem sve vise slabi...
Jedno vrijeme nisam znao sta je... i odjedanput mi crkla struja...
pogleda osigurac na akumulatoru i izgorio... onda san isa malo prckat po zicama i nasa dvi zice da se diraju...izolira ih, uzeo novi osigurač i piči... (y)

Veoma vjerovatno da je i u tebe kraki spoj negdi nasta :misli:
Mozda valjam gluposti al...
 
mislim da je ovo mjesec reglera  :LOL:

ista stvar meni bila pred koji tjedan..
ispraznio se akomulator, kupila drugi, i za nekoliko dana, motor opet nece palit..
stavila novi regler, sad radi bez problema  :mrgreen:

ajd ti samo izmjeri na kolko V puni kad je motor upaljen..
neznam kak je za yamahu, na kolko okretaja se provjerava, pogledaj u user manual..
 
Već ima negdje na forumu, ali evo opet...sretno  (y)

http://www.electrosport.com/technical-resources/library/diagnosis/fault-finding-guide.php
 
Evo bio kod elektricara, akumulator stanje napona 0.0 na ugasenom (nista cudno), provjerio elektricar i punjenje kad je upaljen motor kaze da ga puni idealno 13,48 do 14 skace pri turiranju znaci dolazi struja do akumulatora al on nista neprima u sebe ??. Sve vuce da je akumulator los al zar je moguce da je sa oba fabricka greska. Moze li bit uzrok da nesto drugo ujebe akumulator tipa to da vuce negdje struju ili je jednostavno peh kod akumulatora pa da se pomirim jos jednom i uzmem treci ://
 
ajd mi recite,ako je elektricar ispitao regler odnosno filanje i dobro pokazuje kako onda moze bit u pitanju regler ili alternator,tko je tu lud
 
Ljudi često brkaju neke osnovne pojmove, kao što su regler i ispravljač, a kod nekih motora te dvije stvari su smještena u jednom uređaju.

Tebi je električar izmjerio dobre vrijednosti napona, ali to ne mora značiti da ti se baterija dovoljno puni. Po simptomima bih rekao da su ti otišle diode na ispravljaču, ili namotaji na alternatoru. On daje napon, ali radi se o nedovoljnom punjenju baterije. Zato ti baterija nakon punjenja traje neko vrijeme, dok se sasvim ne isprazni.

Ne znam kako je instalacija izvedena na tvojem motoru, ali takav kvar često se hoće dogoditi kad negdje postoji oslabljena izolacija, ili "skriveni" kratki spoj. Zbog toga se diode pregriju i promjene karakteristiku, ili pak ode izolacija namotaja.

Najbolje bi bilo nabaviti Service manual za tvoj motor, i izmeriti omske vrijednosti između pojedinih točaka, u skladu s uputama u manualu.

 
exelero said:
ili je jednostavno peh kod akumulatora pa da se pomirim jos jednom i uzmem treci ://

tako neš riješit problem samo ćeš imat reći akomulator  :mrgreen:
 
exelero said:
Sve vuce da je akumulator los al zar je moguce da je sa oba fabricka greska. Moze li bit uzrok da nesto drugo ujebe akumulator tipa to da vuce negdje struju ili je jednostavno peh kod akumulatora pa da se pomirim jos jednom i uzmem treci ://




...ak si kupovao novi akumulator, garancija je 6 mjeseci na akumulatore za motocikle...pa sad ti kupi još jedan, ili reklamiraj... (y)
 
Hebi ga, po pitanjima elektrotehnike stalno se vrtimo u krugu, oko apsolutne nule..  :LOL:  :LOL:  :LOL:

Pa barem bateriju nije teško provjeriti: izvadi je iz motora i prikopčaj je na punjač. Ako imaš preveliki punjač, puni  svega 20 -30 minuta. I to vrijeme punjenja treba biti dovoljno da se baterija donekle napuni. Uzmi žarulju (svjetla) od auta, i žicama je spoji na kleme. Žarulja mora normalno svijetliti, i to prilično dugo.

Ako je baterija ispravna, ja bih prvo posumnjao na ispravljač. Vrlo je čest slučaj da motor još uvijek proizvodi nekoliko ampera struje, ali to je premalo u odnosu na potrošnju.
 
decki moji,ja sam na svom motoru stavio novi akumulator,evo sad tjedan dana,simtomi sa svjetlima su ostali isti,malo se smanje kod dodavanja gasa,samo malo,i to se vidi ako se pozorno gleda,u faru su se dodirivale dvije zice,i mislio sam to je to,ali nista,istrumenta ploca pokazijuje krivo indikator zmigavca kad su svjetla upaljena,kad su ugasena sve ok,iskljucio cdi kompjuter,sve radi ok,e sad dali je on ili neki spoj koji ide preko nnjega
 
labud said:
decki moji,ja sam na svom motoru stavio novi akumulator,evo sad tjedan dana,simtomi sa svjetlima su ostali isti,malo se smanje kod dodavanja gasa,samo malo,i to se vidi ako se pozorno gleda,u faru su se dodirivale dvije zice,i mislio sam to je to,ali nista,istrumenta ploca pokazijuje krivo indikator zmigavca kad su svjetla upaljena,kad su ugasena sve ok,iskljucio cdi kompjuter,sve radi ok,e sad dali je on ili neki spoj koji ide preko nnjega

Sta san ja reka :jesus:
...negdi je kratki spoj... :misli: :mrgreen:
 
Imam manual za R1 '98. u PDFu, cca 15MB, u kojem se može naći detaljni postupak ispitivanja pojedinih dijelova elektrike (poglavlje osam). Ako želiš, zatraži me link na PP.