Disc0
Member
Evo pošto mi nitko nije odgovrio u staroj temi o curenju ulja otvaram novu:
Još prošle godine(zapravo pretprošle-2018) mi je crko aku usred vožnje, i to onako malo nezgodno, prestižem auto sa 100km/h i taman kad sam kraj njega skuter samo stane.
I usput je otišao i jedan od osigurača. Prvo pitanje je, da li je ovo uopće normalno?
OK, kupio novi unibat aku, znam da je smeće, ali obično izdrži min 2 godine. I taj me odmah počeo zezat. I stalno sam ga dopunjavao doma sve do pred koji mj kad me izludio i odlučim kupiti opet novi, opet unibat. Evo vozio sam na njemu cca 5mj ali ne svaki dan, pogtovo sada po zimi.
E sada već ozbiljno počinjem sumnjat u regler ili namotaje. Vidim da se piše da se treba mjerit sa ugašenim svjetlima. Po uputstvima za prednja i stražnja svjetla su ona dva osigurača od 7,5A jelda? Dakle njih vadim pošto se svjetla ne mogu ugasiti. OK i onda mjerim napon (ovo je od mrcine):
motor neradi napon 12,6
motor upaljen ler 13,5 - 14,5
motor na 5000 o/min 13,5 - 14,5
motor sa upaljenim svjetlom i na 5000 o/min 13,5
EDIT: ovo nisu vrijednosti koje sam ja dobio mjereći na svom skuteru, nego ono što sam našao kao referencu.
Ako je to OK, mjerim i otpor na namotajima između svake dvije (od tri) žute žice.
I pitanje, ako je napon premali ili prevelik, što je crklo?
Ako ohmi ne štimaju (piše da treba biti 0.7-0.9) onda znam da su namotaji.
Napunio aku, 12,7V, ubacio, sa ugašenim alarmom i ugašenim motorom sa izmjerio da vuče 0.18Ampera.(da li je ovo normalno?)
Upaljen skut sa/bez svjetala sa i bez gasa 12 i kusur Volti.
Raskupusao ga i skinuo regler, na one tri žute žice mi pokazuje 0.7-0.8Ohma kako između koje dvije.
Što je ovdje krepalo?
Pretpostavljam regler, netko je napisao da pašu regleri i od drugih motora i da su jeftiniji od piaggiovih.
Navodno od yamahe majesty da je 150kn novi i da paše.
Jel to to? Regler ili je moguće i da su namotaji?
Još prošle godine(zapravo pretprošle-2018) mi je crko aku usred vožnje, i to onako malo nezgodno, prestižem auto sa 100km/h i taman kad sam kraj njega skuter samo stane.
I usput je otišao i jedan od osigurača. Prvo pitanje je, da li je ovo uopće normalno?
OK, kupio novi unibat aku, znam da je smeće, ali obično izdrži min 2 godine. I taj me odmah počeo zezat. I stalno sam ga dopunjavao doma sve do pred koji mj kad me izludio i odlučim kupiti opet novi, opet unibat. Evo vozio sam na njemu cca 5mj ali ne svaki dan, pogtovo sada po zimi.
E sada već ozbiljno počinjem sumnjat u regler ili namotaje. Vidim da se piše da se treba mjerit sa ugašenim svjetlima. Po uputstvima za prednja i stražnja svjetla su ona dva osigurača od 7,5A jelda? Dakle njih vadim pošto se svjetla ne mogu ugasiti. OK i onda mjerim napon (ovo je od mrcine):
motor neradi napon 12,6
motor upaljen ler 13,5 - 14,5
motor na 5000 o/min 13,5 - 14,5
motor sa upaljenim svjetlom i na 5000 o/min 13,5
EDIT: ovo nisu vrijednosti koje sam ja dobio mjereći na svom skuteru, nego ono što sam našao kao referencu.
Ako je to OK, mjerim i otpor na namotajima između svake dvije (od tri) žute žice.
I pitanje, ako je napon premali ili prevelik, što je crklo?
Ako ohmi ne štimaju (piše da treba biti 0.7-0.9) onda znam da su namotaji.
Napunio aku, 12,7V, ubacio, sa ugašenim alarmom i ugašenim motorom sa izmjerio da vuče 0.18Ampera.(da li je ovo normalno?)
Upaljen skut sa/bez svjetala sa i bez gasa 12 i kusur Volti.
Raskupusao ga i skinuo regler, na one tri žute žice mi pokazuje 0.7-0.8Ohma kako između koje dvije.
Što je ovdje krepalo?
Pretpostavljam regler, netko je napisao da pašu regleri i od drugih motora i da su jeftiniji od piaggiovih.
Navodno od yamahe majesty da je 150kn novi i da paše.
Jel to to? Regler ili je moguće i da su namotaji?