Suzuki DR 650 ujle ?

balegar

Member
Nedavno sam uzeo DR 650 95g napravio servis ,promjenio ulje i filter (stavio IPONE 10/40 sinthesis), u vožnji je sve ok ali problem je staviti iz prve u ler, kada ugasim motor bez problema ide u ler. bivši vlasnik je stavljao mineralno ulje ali ako ima netko pametniji neka da savijet.
 
Nastelaj kuplung
 
vickodu said:
Nastelaj kuplung

triba prestelat direktno na vidi pritezanja na lamelama il vratit se na staro ulje dok ovo nisu popile lamele
 
balegar said:
Nedavno sam uzeo DR 650 95g napravio servis ,promjenio ulje i filter (stavio IPONE 10/40 sinthesis), u vožnji je sve ok ali problem je staviti iz prve u ler, kada ugasim motor bez problema ide u ler. bivši vlasnik je stavljao mineralno ulje ali ako ima netko pametniji neka da savijet.

Kad mašina malo razbije ulje ići će lakše, dosta je čest slučaj da na novo ulje teže šalta, pogotovo na estere, to se i
meni događalo... Minerala je termički najnestabilnija i kad se zgrije jako se razrijedi i lakše šaltaš, no to ne znači da je
bolje...
 
Ma kužim to za mineralno ulje...prijašnji vlasnik je stavljao mineralno i kaže da mu je bilo OK
Evo šta kažu japanci :
Engine Oil
Suzuki recommends the use of 10W/40 motor oil for per and post 1996 DR650s.  In a pinch, you can use regular car motor oil, but since most regular motor oil has “friction modifiers” as well as other modifications (see engine oil and additives below), you may start noticing some, or even a lot of clutch slipping.  When this happens, it will be time to change the oil, then change or at least clean the clutch discs.  To avoid clutch issues, one should use and oil with a rating of JASO MA or JASO MA2.  Much more information on oil options is covered below.

Uzeo sam novo ulje polusintetiku ELF 10/40 JASO MA2 piše da sadržava tvari protiv prosklizavanja spojke, pa čemo vidjeti rezultate
 
balegar said:
Ma kužim to za mineralno ulje...prijašnji vlasnik je stavljao mineralno i kaže da mu je bilo OK
Evo šta kažu japanci :
Engine Oil
Suzuki recommends the use of 10W/40 motor oil for per and post 1996 DR650s.  In a pinch, you can use regular car motor oil, but since most regular motor oil has “friction modifiers” as well as other modifications (see engine oil and additives below), you may start noticing some, or even a lot of clutch slipping.  When this happens, it will be time to change the oil, then change or at least clean the clutch discs.  To avoid clutch issues, one should use and oil with a rating of JASO MA or JASO MA2.  Much more information on oil options is covered below.

Uzeo sam novo ulje polusintetiku ELF 10/40 JASO MA2 piše da sadržava tvari protiv prosklizavanja spojke, pa čemo vidjeti rezultate

Mislim da i IPONE koje si stavio ima antifrictional aditive. Jednostavno neki mjenjač+spojka nekako reagira. Inače ja bih
svakako stavio gušću gradaciju u njega 15W-50 ili čak 20W-50, to se pokazalo bolje za velike singlove, barem u velikoj
većini slučajeva. Taj DR inače zna imati problema sa podmazivanjem glave motora i svega što je u glavi, ima malo uske
kanale za dovod ulja, pa ga treba njegovat.  (y)