u SLO je procedura malo komplikovana:
1. Motor na homologaciju: 72€
- trebaš kupo-prodajni ugovor
- saobračajnu dozvolu ( njemačka je sastavljena iz 2 djela )
2. Pregled sa strane predstavnika za starodobnike ( ako želiš motor da registriraš kao starodobnik ), 70€
3. DURS ( Poreska uprava ). Trebaš potvrdu da ne plačaš 5% DMV ( porez na motorna vozila ), pošto je motor starodobnik
- trebaš kupo-prodajni ugovor
- saobračajnu dozvolu ( njemačka je sastavljena iz 2 djela )
- potvrdu o nekim izpušnim emisijama koju sam dobio na homologaciji
- izpis i potvrdu da je motor starodobnik ( dobiješ od društva za starodobnike )
Na poreski upravise čeka cca. 3-4 sedmice zbog gužve ( Kranj i Ljubljana )
4. Opet ideš na homologaciju, gdje dobiješ kartončič o homologaciji
5. Registriraš motor ( tehnički + osiguranje )
Cjena za starodobnike je siča. Moj če koštati cca. 30-40€ godišnje, sve komplet.
Momentalno u SLO možeš da registriraš vozilo kao starodobnik ako je stariji od 25 godina. Od 1.1.2014 ide zakon na 30 godina. Kod starodobnika registracija je jeftina ( osiguranje + cestna taksa ). Rekao mi čovjek iz društva za starodobnike, koji vozi neki stari Moto Guzzi od 900 kubika, da plača godišnje, mislim da oko 70€.