Suzuki GS500 se gasi nakon par sekundi

Ma nije dečki,ne zezam.
Stvarno se baš ne razumijem u mehaničarske poslove na motorima,ali učim i zabavno je.
PS
napunio sam akumulator i sad radi.
Al' naravno kad riješim jedan problem dođe drugi,tako da mi je sad izgleda crkla dioda koja svijetli kad sam u neutralnoj.
Motor je u neutralnoj,ali dioda ne svijetli.
Ma da mi motor ide na tehnički pregled,pa će mi tamo valjda to riješit.
Inače puno hvala na pomoći do sad. (y)
 
Dakle imam isti motor s istim problemom koji sam riješio ali se ponekad vrati

Par stvari je povezano i moraju se pregledat

1 . Karburator temeljito očistiti sve dizne sve cjevčice od rezervara do karburatora i onu malu slavinu jer kad dugo stoji to nije dobro za karburator stvaraju se naslage prljavštine i zaštopaju sve redom.

2 .provjeri akumlator jer to je jako bitno ako je slab zaboravi na pravilan rad motora

3 . . nije ti nogica s prekidačom u pitanju 100%

dakle znam o čemu pričaš ja sam to sve sam rješavao uz hrpu živaca i muka ali sad je ok
ps ako je na rezervi isti se problem može pojavit jer ne dobiva dovoljno goriva itd... itd... to su karburatori muka  :) :)

ako te što zanima pitaj
 
tibika21 said:
Dakle imam isti motor s istim problemom koji sam riješio ali se ponekad vrati

Par stvari je povezano i moraju se pregledat

1 . Karburator temeljito očistiti sve dizne sve cjevčice od rezervara do karburatora i onu malu slavinu jer kad dugo stoji to nije dobro za karburator stvaraju se naslage prljavštine i zaštopaju sve redom.

2 .provjeri akumlator jer to je jako bitno ako je slab zaboravi na pravilan rad motora

3 . . nije ti nogica s prekidačom u pitanju 100%

dakle znam o čemu pričaš ja sam to sve sam rješavao uz hrpu živaca i muka ali sad je ok
ps ako je na rezervi isti se problem može pojavit jer ne dobiva dovoljno goriva itd... itd... to su karburatori muka  :) :)

ako te što zanima pitaj

Hvala na savjetu kolega.
Nekako sam uspio riješiti problem.
Međutim,baš mi se prekjučer počeo dešavati novi problem koji sam mislio pitati na forumu.
Ovako,kada palim motor,obavezno ga moram paliti sa čokom i držati čok do kraja 10 sekundi.
Ako je čok zatvoren,motor se neće ni upaliti.
Kad je čok otvoren na 60% ili više,motor normalno pali,ali kada ga vozim,moram ga voziti sa čokom i onda vozi ''sam'' odnosno vozi bez da dodajem gas ja samo trebam skretati i kočiti,što je loše,ali ne znam kako da to riješim.
Kada ga vozim 50-ak metara pod čokom i onda za vrijeme voženje zgasim čok,motor počne voziti sporije i sporije (kad-kad i trokirati) i onda se ugasi,koliko god da dodajem gas.
EDIT:također mi se akumulator ispraznio u roku od 2 mjeseca,a vozio sam motor svega 8-9 puta i to na kraće relacije.
Sad sam ga stavio na punjenje.
Da li je normalno da se tako brzo ispraznio?
Znaš li možda u čemu bi mogao biti problem?
 
-Nešto ti ne štima s dovodom goriva.
-Ako si slučajno doda aftermarket filter goriva, skini ga (dovoljno je ono sito u rezervaru) jer smanjuje protok.
-Provjeri da ti nije koje crivo goriva negdi presavijeno/prignječeno ili začepljeno.
-Provjeri je li ti vakuum špina ispravna (događaju li se isti simptomi u sva tri položaja špine).
-Provjeri je li vakuum crivo koje je spojeno na špinu zdravo, te vuče li vakuum.

To je ovako prvo iz glave (i najlakše za provjerit), ako nije do ničega od navedenog, možda je zalipila koja igla od karburatora, ili bloka plovak, ili je oštećena koja membrana karburatora.

:neznam:

Sent from my toilet seat using HTC FartPhone
 
Kolega ti dobro kaze, kreni od najjednostavnijih stvari. Imao sam slucaj slican kao i tvoj. Motor je trokirao i to me ubijalo... Ocistio i sinkronizirao karburatore, nove svjecice, posudio bobine i kablove, mjerio kompresiju, pregledao ventile, dali je motor u fazi ... Uglavnom.... Sveeee.
Rjesenje enigme, smece u pipici na rezervoaru. Goriva dovoljno da ga upalis, ali nedovoljno za vece okretaje.
 
E da, i provjeri kako ti brtvi poklopac rezervara, mene godinu dana mučilo trokiranje i gašenje nakon svake kiše.
Prominija skoro sve od elektroinstalacije, dok nisam skužija da imam vodu u rezervaru.
eBay kineski čep od 100kn riješija sve probleme.
:mrgreen:

Sent from my toilet seat using HTC FartPhone
 
Imao sam slican problem na er5 pa baci oko na link
http://www.motori.hr/forum/index.php?topic=42853.msg4774455#msg4774455
 
za brzo pražnjenje akumulatora bi moglo bit relej punjenja ( dosta je skup ) ili ne dovoljno vožnje pa se brzo isprazni jer se ne napuni pa nema snage .

znači sve pregledaj od početka do kraja a onda sami karbovi jer isti problem mučim ali sam ga rješio
i akoima manje od 5 l goriva u njemu isto če se dešavat ne znam zašto ali eto kad god imam manje od 5 l problem čim imam bar pola rezervara sve super
 
Ako zeza sa manje od 5 litara goriva u rezervoaru, moze biti da je vakumska slavina problem, ili crevo koje ide na nju sa usisa na karburatorima, vakum slavina ne vuce gorivo i ono ide dok ima slobodnog pada, a kad dodje do 5 litara crkava