Suzuki GSX 1100 L 80.g.

biker5

New member
Imam Suzuki GSX 1100 L, 16 ventila, 80.g., riknula mašina, kupio drugu istu mašinu, ali 84.g., namontirao, poštelao frge, ventile, promjenio ulja i malo provozao cca 250 km na par puta.
Međutim nakon nekog vremena poćeo zajebavat (upali na 3 cilindra, pa na 4 ...), kad pustim gas ponekad pukne iz spuha u vožnji na većoj turaži radi na sva 4.
Izgorjela mi svjećica na 4. cilindru, a sad zajebava 2.cilindar.
Iskra mi nekako slaba na svim svječicama (jako blijeda, mora biti tamna podloga iza, da bi se dobro vidjela).
Rezervar bio plastificiran, ali loše, pa sam ga dao očistiti i ponovno plastificirati. 
Da li je neko imao sličan problem ili zna kaj bi moglo biti?
 
100% ti je šta Limit kaže. Prvo rezervar, pa reparatura karburatora i štelovanje-onaj tko radi mora znat šta radi. I miran dugo godina...
 
limit said:
Imao istu zajebanciju sa paljenjem i svjećicama 2007 kad sam kupio z900. Prvo sam kupio setove za reparaciju sva 4 karburatora, dao
meštru da mi rastavi karburatore, ultrazvučno očisti, zamjeni dizne, gumice i poštela i od tada ih nisam ni taknuo, znači 5 godina sve  (y)

Ali prije svega uredi rezervar, nema ti smisla ništa radit dok ti šporkica iz rezervara ulazi u karbove.
dovoljno je staviti filter da bi takvi problemi nestali.... a sredjivanje rezervara je svakako dobra stvar, ali ne i obavezno... ;)
 
cist i uredan rezervar nije garancija cistog goriva... ;)
 
ako ti je motor u stanju kakvim ga "prodajes" onda bi morao znati i to da i tvoj motor ima filter....

a "onaj" kvalitet goriva koji sluzi da motor radi nije uvjetovan krsem u rezrvaru...

no kako god, ovdje je rijec o staroj kanti i uz to jos suzuki... apsurdno ga je usporedjivati sa najsuperiornijom jedinkom kawasakija od kad je poznat pojam civilizacije ... :no:
 
limit said:
Imao istu zajebanciju sa paljenjem i svjećicama 2007 kad sam kupio z900. Prvo sam kupio setove za reparaciju sva 4 karburatora, dao
meštru da mi rastavi karburatore, ultrazvučno očisti, zamjeni dizne, gumice i poštela i od tada ih nisam ni taknuo, znači 5 godina sve  (y)

Ali prije svega uredi rezervar, nema ti smisla ništa radit dok ti šporkica iz rezervara ulazi u karbove.

Limit, rezervar je uređen, da napomenem da je ugrađen i filter goriva prije frga. Frge su oćišćene i poštelane prije nego je poćeo zajebavat. Da li misliš da je neophodno kupiti set za reparaciju frga (obzirom da je sigurno skup). Znam da bi to bilo najbolje, ali možda bi prošlo i bez toga.
 
Pitanje za Limita! Kod koga si ti dao urediti svoje karburatore i jeli za preporučiti? I ja imam takvog suzukija  kojeg zekaju karburatori. svaki put stane na nekom drugom lergasu pa se ponekad gasi na leru a ponekad i ne itd. Vuče nekako do srednjih okretaja ali imam osjećaj da bi mogao i bolje. Preko cca.5500 okrtaja radi i vuče OK. Karburatori su Mikuni BS34ss. Sve svjećice, nakon vožnje, izledaju slično. ja sam pokušao otvoriti i pogledati prvi karburator ali sam odustao prije ozbiljnjijeg raskapanja. nije to baš za svakoga
 
evo svjesno i namjerno se iskljucujem iz ove rasprave....
ova truncica zdravog razuma mi govori da je tako najbolje za sve nas...  (y)
 
limit said:
Ne vidim lokaciju pa ne znam koliko će ti moj odgovor pomoć. Karbove mi je sređivao Crni, član MK Sjene iz Kaštela.

ja sam iz Zagreba ali dont wory pola mojih su vlaji na relaciji Drniš-Šibenik_Split . Naručit ću ja  četri kompleta pa negdje pred kraj sezone eto mene! Jebi ga, kako su karburatori otišli iz automobila tako ima sve manje majstora koji to znaju, a posebno za motore. Javit ću se privatnom porukom kad nabavim komplete i kad dođe vrijeme za taj posao.  Trebat ću  samo neki broj telefona ili kontakt od tog gospodina. Dogovor?
 
Vidi d ali ti propuštaju iglice, zatim pogledaj membrane, nivo goriva u čašicama i onda polako zavrni sve vijke do kraja te ih ponovo odvrni za 2,5 krugova ( ako se dobro sjećam, to je bio početni setup ).
U svakom slučaju, provjeri si još i pipu za gorivo da ti ne bi zablokirala i ostala otvorena ( to je nevezano za ovaj problem, ali treba naprviti ).
To je barem po mom mišljenju jako interesantan i rijedak motor i šteta ga je ubiti zbog par sitnica. (y)
Što se tiče naručivanja kita za reparaciju, pokušaj se još posavjetovati jer ima svakakvog sranja na tržištu.
Daj baci koju sliku motora.
 
Gixer, bum probal nekaj od toga kaj si napisal, kad vlovim vremena (nemam ga baš), a kaj se tiće slikica evo par komada.

GIXER said:
To je barem po mom mišljenju jako interesantan i rijedak motor i šteta ga je ubiti zbog par sitnica. (y)

Je rjedak je to model, koliko ja znam jedini u HR.
Nebi ga dal za niš.
 
evo još.
 
filter s motora s palstičnim rezervarom ... nakon cca godinu dana..
 
Jedno pitanje? Pred filter  gorivo jednom sam to ugradjiva na motor koji je dugo godina ležao pa je doša u moje ruke pa sam ga malo osvježio :mrgreen: znaci rezervar cist,pipa goriva nova,karburatori reparirani i sad ja ugradim filter za svaki slucaj i sve pet dok to ne pocnem malo žešce vozit pri punom gasu filter ostane bez goriva i motor pocne trokirat :mrgreen: sve sam pokušava i uvik isto  :misli: ima li itko odgovor samo da kažem motor je bio gpz 500s
 
Kad ste već kod filtera , hito ga ugradit na Laverdu kaže majstor švabo ne jer će gorivo ić preteško pošto već ima 2 filtera goriva , 1 na slavinama s unutarnje strane rezervara i 2 na Dell Orto karburatorima . Ti japanci to valjda nemaju .
Montiraj alu rezervar 0 problema  :mrgreen:.
 
Ja sam prije imao mali filter prije frga i to protoka fi 6mm, iako je dovodno crijevo fi 8mm i nikad nije bilo problema. Sad imam drugu mašinu 84.g. jer mi je ova koja je na slici riknula (razletio se prvi ljevi klip i spucale karike na ostala tri). Našao sam mašinu od GSX1100E i stavio gore, očistio frge (moje sa stare mašine) i stavio gore, poštelao na vakummetar i bilo je sve u redu .Nakon nekog vremena me počela zaj..avat,prvo riknula svječica na 4. cilindru, a onda počeo zaje..vat 2. cilindar (ono kaj sam već pisao).
 
A jesu li ti karburatori baš za taj tip mašine. Svi su oznake BS34SS ali ima još nekih brojeva po njima koji označavaju kombinaciju dizni . tih mašina je bilo od 98 PS (za njemačko tržište) pa do 110 na katani i na modelu SD iz 83 i84. to pitam jer postoji mogućnost da taj motor radi sa presiromašnom smjesom i to može biti jedini ili samo jedan od više uzroka za opisane probleme. Možda su karburatori sa dizama za 98 konja a ti imaš 110 varijantu. ako to malo bolje frčeš eto nevolje. imam tvornički servisni manual plus Haynes manual pa idem pogledat što piše za dize i oznake karburatora