SUZUKI GSXR 1000 K6 mašina

NK6

New member
Poštovanje forumaši , ponosni sam vlasnik navedenog motora (motor ima 33000) ali dogodilo mi se sranje i zahvaljujem na vašem mišljenu i pomoći.

Ponedjeljak 26.6 vraćam se kući sa posla.Motor je počeo proizvoditi ovakav zvuk : https://www.youtube.com/watch?v=B7Z28lmjc1M
Vozio sam se minutu (bio sam usred ničega i s praznom baterijom mobitela) te se motor ugasio sam od sebe.Odgurao sam ga 500m do benzinske gdje su mi dobri ljudi posudili mobitel te sam nazvao frenda da motor i mene pokupi sa kombijem.Dok sam čekao frenda popio sam par pivi za smirenje.Probao sam upaliti motor u nekoliko navrata i nije regairao , da bi na kraju upalio.Drugi dan , utorak ujutro motor je bio u Novema Nova.Inače sam radio servis kod njih i servisne akcije za ramu i kočioni cilindar.Imali su gužvu + g.o. i tek su mi jučer javili dijagnozu.Ventili nisu , te zvuk upućuje na klipnjaču / radilicu.Također su mi rekli da tražim novu mašinu.
Zvao sam DKS MOTO i R.B. MOTO u potrazi za mašinom , nažalost neuspješno.U ponedjeljak zovem MOTO SPIRIT (Ptuj , SLO) gdje sam kupio anlaser za svoj motor.Ako i to ne uspije ? Što dalje ? Italija , Njemačka ? Ima u Njemačkoj jedna mašina (1890e + 270e poštarina) sa 35000km.Ali što ako se opet dogodi sranje sa tom mašinom i onda imam dupli trošak? Zato me zanima vaše mišljenje o tome da napravim generalku na svojoj mašini i onda znam što imam unutra , jer motor bi ja vozio do mog ili njegovog kraja.Nemam ga namjeru prodavati i dao bih ga složiti za sebe.Znam da bi bilo najbolje otvoriti mašinu i da bi se onda točno znalo što je.Zato slobodno pišite vaša mišljenja , iskustva , majstore koji bi se bavili generalkom , brojeve telefona , ljudi koji bi mogli imati mašinu na prodaju ,dijelove za generalku , cijene , ... sve što vam padne na pamet.Hvala.
 
Ako ga kanis imati za sebe moja preporuka je da ga otvoris i zamjenis sta je potrebno, prijatelj na k1 1000 imao je slican problem bili su u pitanju leteci lezajevi, zamjenio je to, brtve ulje i vozi se  (y) kad zamjenis sta je potrebno ispast ce te manje nego druga masina a barem ces znati sto imas i u kakvom su stanju drugi djelovi (klipovi,karike itd) ako uzmes drugu masinu polovnu opet ne mozes biti 100% siguran i nitko ti ne garantira da za 5000km se nece desiti ista ili gora stvar  :palacdolje:
 
Ako ces "ozbiljno" radit masinu, racunaj na oko 2500 eur, ovako napamet.
 
Kad se dodje do ozbiljnih popravaka,, Sip Moto Servis :wink:
 

Attachments

  • 20160419_224107 (Kopiraj).jpg
    20160419_224107 (Kopiraj).jpg
    407.6 KB · Views: 258
  • 20151220_094312 (Kopiraj).jpg
    20151220_094312 (Kopiraj).jpg
    495.7 KB · Views: 276
  • 20151220_114536 (Kopiraj).jpg
    20151220_114536 (Kopiraj).jpg
    413.9 KB · Views: 216
  • 20160123_141930 (Kopiraj).jpg
    20160123_141930 (Kopiraj).jpg
    447.5 KB · Views: 221
  • 20160302_085247 (Kopiraj).jpg
    20160302_085247 (Kopiraj).jpg
    496.8 KB · Views: 234
I najgore,,,, cijene nisu ni blizu Vasim :shock: ( za servis najgore, jer nema popravka preko 1000 eura  :shock: sa djelovim )

 

Attachments

  • 20160616_181551 (Kopiraj).jpg
    20160616_181551 (Kopiraj).jpg
    121.5 KB · Views: 219
  • 20161129_180016 (Kopiraj).jpg
    20161129_180016 (Kopiraj).jpg
    373.7 KB · Views: 237
  • 20161201_120241 (Kopiraj).jpg
    20161201_120241 (Kopiraj).jpg
    256.9 KB · Views: 216
Imam jedno pitanje za nk6,dal si prvi vlasnik i dal si siguran da motor ima 33000kn?
I jedno za Sip-a,šta nije ta mašina kao praktički ne kvarljiva, tj. šta nije da prolazi 100000 bez problema ili je to samo još jedan mit i dali si imao ovakvih slučajeva s ovom mašinom na tim kilometrima?
 
Sip said:
I najgore,,,, cijene nisu ni blizu Vasim :shock: ( za servis najgore, jer nema popravka preko 1000 eura  :shock: sa djelovim )

Cekaj, ne ide preko 1000 eur sa dijelovima?  Odsad kupujem samo protucene motore :)
 
Ma, i Rotax V990 je na glasu kao ful pouzdana masina pa kad je meni protukla radilica ispalo da nigdje nema rabljenih jer su jos 3-4 protukle nedavno... Meni je ispalo daleko brze, jednostavnije i jeftinije komplet masinu kupiti i gas dalje.
 
Vez said:
Sip je li ti to u skolskoj ucionici motore popravljas?

To je učionica za prakticnu nastavu,a Sip se priprema za nastavu ;)
 
Tesko da ce se motor ugasiti kad protuce klipnjaca. Radi i kad izleti van iz bloka a kamoli tek kad pocne kvrckati  :mrgreen:
 
boRRis929 said:
Tesko da ce se motor ugasiti kad protuce klipnjaca. Radi i kad izleti van iz bloka a kamoli tek kad pocne kvrckati  :mrgreen:

A i bolje se hladi kad ima blok otvoren  (y)
 
Znam za K2 i K3 da su se znali dogoditi problemi ( na zalost  vidio u zivo ) ali mi je cudno da je tvoj motor stao
i da se posli ispostavilo da je radilici u banani bez prijasnjih naznaka.
Jesi li ga ti slucajno prije toga zestoko pregrijao pa je on doslovno blokao na malim okretajima?
 
Napier said:
Znam za K2 i K3 da su se znali dogoditi problemi ( na zalost  vidio u zivo ) ali mi je cudno da je tvoj motor stao
i da se posli ispostavilo da je radilici u banani bez prijasnjih naznaka.
Jesi li ga ti slucajno prije toga zestoko pregrijao pa je on doslovno blokao na malim okretajima?

Mislim da odgovor leži u slici iz profila,,,,,ako je malo falilo ulja,,,, ,a voli se malo propeti ,,,,, i malo po malo i eto problem,,,,, kažem možda  :misli:
 
drazan zovko said:
Mislim da odgovor leži u slici iz profila,,,,,ako je malo falilo ulja,,,, ,a voli se malo propeti ,,,,, i malo po malo i eto problem,,,,, kažem možda  :misli:

Lako moguce