suzuki gsxr 600k8-problem s paljenjem

johny boy

New member
Pozdrav svima....evo upoznat cu vas sa mojim problemom u nadi da ce mi netko moci pomoci!?
Pred nekoliko mjeseci kupio sam karambolirani suzuki gsxr600k8...na prvi pogled cinilo se kao da nema puno posla oko njega-bocne oplate,posuda ulja od kocnice te instrument tabla i svjetlo...medutim,kad sam nabavio instrument tablu te ju spojio,motor nije davao znakove zivota,alanser i pumpa goriva ne reagiraju prilikom davanja kontakta odnosno pritiska gumba!(kad se spoje direktno na struju jedno i drugo i radi).
E sad,neznam uopce odakle poceti...obracao sam se u nekoliko servisa tj zastupnika za suzuki i nitko mi ne moze ili pak ne zeli pomoci mada svi povrsno govore da su u pitanju osiguraci odnosno senzori za pad te da je potrebno samo njih "resetirati" i to je to.Tu tek problem pocinje,ako je za vjerovati takvih osiguraca ima vise(na kumplugu,na pumpi goriva,zivin osigurac kao sto je slucaj na Kawi itd),sad me zanima da li mi netko moze reci kako prepoznati te osigurace te kako ih "resetirati",gdje bih mogao doci do sheme kompletne instalacije???....
Unaprijed zahvaljujem na bilo kakvoj korisnoj informaciji i pomoci....
 
jel daje kakav code na instrument tabli?
 
nista...samo ispise chek-i na tome stoji...prije tog kazaljka obrtomjera se zavrti do max i na digitalnom dijelu se sve ispise..
ne pokazuje neutral niti svitli zelena lampica od neutrala.....
 
johny boy said:
Pozdrav svima....evo upoznat cu vas sa mojim problemom u nadi da ce mi netko moci pomoci!?
Pred nekoliko mjeseci kupio sam karambolirani suzuki gsxr600k8...na prvi pogled cinilo se kao da nema puno posla oko njega-bocne oplate,posuda ulja od kocnice te instrument tabla i svjetlo...medutim,kad sam nabavio instrument tablu te ju spojio,motor nije davao znakove zivota,alanser i pumpa goriva ne reagiraju prilikom davanja kontakta odnosno pritiska gumba!(kad se spoje direktno na struju jedno i drugo i radi).
E sad,neznam uopce odakle poceti...obracao sam se u nekoliko servisa tj zastupnika za suzuki i nitko mi ne moze ili pak ne zeli pomoci mada svi povrsno govore da su u pitanju osiguraci odnosno senzori za pad te da je potrebno samo njih "resetirati" i to je to.Tu tek problem pocinje,ako je za vjerovati takvih osiguraca ima vise(na kumplugu,na pumpi goriva,zivin osigurac kao sto je slucaj na Kawi itd),sad me zanima da li mi netko moze reci kako prepoznati te osigurace te kako ih "resetirati",gdje bih mogao doci do sheme kompletne instalacije???....
Unaprijed zahvaljujem na bilo kakvoj korisnoj informaciji i pomoci....
hm....oni tek odreagiraju kada prekidač za gašenje staviš u položaj za paljenje. Tada izreagira pumpa goriva i pokaže ti kilometražu. Nakon toga bi ga svakako trebao staviti u ler i prije paljenja pritisnuti kvačilo (to kakti svi znaju, ali recimo honde pale bez kvačila). Ako kvačilo nije pritisnuto, nema niš. Ako ne svijetli ler znači ima signal da je u brzini. Probaj s tim senzorom. probaj  ga upaliti u brzini (digni nožicu)...no nekak mi se sve čini da je zajeb na prekidači i na senzoru koji pokazuje u kojoj je brzini.

A možda i samo pišem gluposti :mrgreen:
 
mislim da ti nije onda do tip-over sensora zato sta bi ti trebala goriti FI lampica i pisat code 23., malo sam sad gleda po googlu i ima dosta slucajeva istih kao kod tebe ali nigdje se ne spominje tocno rjesenje, vecinom spominju senzor na rucici kvacila i senzor bocne nogare, neznam kakva je situacija sa tim senzorom od lera, moglo bi bit do njega...
 
...rucica kumpluga je netaknuta sta se tice pada,na polugi mjenjaca ne vidi se nikakvo vece ostecenje osim sta ja sastrugana.
po google-u sam pokusa naci manual servis al ga se nemogu dokopati nigdi na nacin da ga netko ima u pdf formatu pa da mi ga posalje mail-om..
 
imam ja za 600/750 K6-K7, pokusat cu pronac za K8-K9 pa cu ti poslat na pm link
 
Jesi proverio da li ti je kill switch ispravan?

Kako si napisao, tako se desava kad je kill switch na off i das kontakt.
Moguce da je on ostecen priliko pada pa da ne daje kontakt tj. struju.
 
heh...o tome se radi...sto je kill switch,di se tocno nalazi i kako ga provjeriti???prvi put se susrecem sa ovakvim problemom tako da mi je sve potpuno nepoznato..... :misli:
 
a kaj si ti to do sad imao :misli:  :mrgreen:
To ti je onaj crveni prekidač odmah pored ručice gasa. Trebao bi biti u donjem položaju :mrgreen:
http://yce.no.sapo.pt/GSX/Suzuki%20GSXR%20600_71%20(Small).JPG
..e to.
 
Sory sto sam grub ali ak neznas sta je kill switch bolje nemoj ni prckat po motoru to je sve puno senzora i elektronike i veca je mogucnost da nesto sjebes a ne da slozis.Nadji ti lijepo nekog mestra pa nek se igra s tim.
 
ma nisi grub....ako nesto neznam-nauciti cu..zato i jesam ovde....nisam znao da se taj prekidac tako zove,a rastavio sam ga vec i provjerio-ispravan je!!!
ugl...motor ce i ici kod nekog strucnijeg jer kao sto rekoh-prvi put se susrecem sa takvim necim i ne zelim se "igrati" s tim!al se zelim raspitati tako da cujem iskustva pojedinaca koji su imali isti problem(ako uopce postoje taki)..jer svaki savjet je dobro dosao :D
 
johny boy said:
ma nisi grub....ako nesto neznam-nauciti cu..zato i jesam ovde....nisam znao da se taj prekidac tako zove,a rastavio sam ga vec i provjerio-ispravan je!!!
ugl...motor ce i ici kod nekog strucnijeg jer kao sto rekoh-prvi put se susrecem sa takvim necim i ne zelim se "igrati" s tim!al se zelim raspitati tako da cujem iskustva pojedinaca koji su imali isti problem(ako uopce postoje taki)..jer svaki savjet je dobro dosao :D

kazem ti, malo sam guglao i naisao sam na vise slucajeva sa potpuno istim problemom, ali nigdi nema konkretno rjesenje  :neznam:
 
postoji senzor gašenja motora kod pada on gasi motor(neki kjac san upoznat glede toga)da nije on oštečen? :misli:
 
to je jedan od mogucih problema....jer npr kako sam ima cut ninja ima zivin prekidac te kad padnes on  blokira paljenje,navodno da motor samo treba ostaviti par trenutaka da se ziva smiri i pali vozi,al ocito suzuki ima drugi sistem...
zanima me jel netko zna di se taj prekidac tocno nalazi na suzukiu posto do manual servisa nemogu nikako doci???...
 
nalazi ti se ispod vozaceva sica, kraj baterije, trebala bi bit oznaka UP na njemu, i on nije na zivinom principu nego ja mislim da ima jedan metal unutra koji se nalazi izmedu nekakve dvije pregrade i ukoliko nagib motora prede preko 65 stupnjeva on dirne jednu od tih pregrada, barem sam ja tako skuzija
ameri to uglavnom sa silikonom rjesavaju, napune sve unutra tako da sve postane nepomicno
 
johny boy said:
to je jedan od mogucih problema....jer npr kako sam ima cut ninja ima zivin prekidac te kad padnes on  blokira paljenje,navodno da motor samo treba ostaviti par trenutaka da se ziva smiri i pali vozi,al ocito suzuki ima drugi sistem...
zanima me jel netko zna di se taj prekidac tocno nalazi na suzukiu posto do manual servisa nemogu nikako doci???...
honda isto al nije živa
 
Jesi provjerio osigurac od kontakta ako je on izgoren ispisat ce ti chek nakon davanja kontakta i vracanja kazaljke na nulu.To ti se odgada u biti ako nema informacije iz ecu-a 5 sec nakon davanja kontakta ,prekontroliraj prekidac nogare ,onaj na volanu vec jesi .Jeli ti brava ili kakvi kabeli oko brave imaju kakva ostecenja
 
provjerena je rucica kumpluga,nogara,saltung te prekidac na volanu-sve u redu.....celer je novi i s njim je kupljen i kabel sto ide iz njega,ostale zice i kabeli nisu ni bili osteceni prilikom pada...