Suzuki intruder 1800r

roy

New member
Planiram da kupim intrudera 1800r.visok Sam 1.75  97 kg do sad sam samo vozio R-ove. Dali neko moze da napise svoje iskustvo ko ga posjeduje ili ga je nekad imao u vlasnistvu
Unaprijed hvala

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

 
S obzirom na tvoje gabarite problem bi ti mogao biti polozaj volana i vjerojatna ugradnja risera volana da volan bude blizi. Ja sam 193  /85 pa mi je ok ali nizi kolega se zali na polozaj volana. Voznja spram R-a pretpostavljam kao autobus (takve su i dimenzije) :cheesy: ali kad se naviknes moze se sasvim lijepo voziti i pratiti R-ove u nekoj normalnoj  (lagano agresivnoj) voznji... s tim da ces se ti napatiti i misliti da vozis kao Rossi ,dok ce R-as voziti s pol snage  :grin:. Ako imas dobre auspuhe gradska voznja ce ti biti kao Mojsija i more...kolone se razmicu pri malom dodavanju gasa  :azn: Moment je ajme i imas ga dovoljno za sve,a u zavojima si spram drugih chopera kao r-ovi spram tebe (samo kad se naviknes ide do pegova dobrano) . Krajnja brzina je ona koja pise na brzinomjeru ali duza ruta (auto put) preko 140 vjetar ubija ako nemas vjetrobran. Na kratko 2 glave ne stvaraju problem ali 240 nije ugodno zbog nogu koje prakticno moras zakaciti za pegove da ne odlete natrag  :smiley:. Do 140 savrsen. Ima svojih "djecjih bolesti" ali ovisi o godistu. Ako te nesto konkretno zanima samo pisi.  :wink:
 
Ovako model je iz 2006 presao je 14000 km ima cobra auspuhe prvi vlasnik motor nikad nije vozen po kisi servisiran samo kod suzuki dilera cjena 9000 eura
Malo me strah da cu imati problema sa nogama na duze relacije. Nije mala stvar izbrojati 9000 eura i onda se pokajati
Motor mi se jako dopada ima dosta dodatne opreme


Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

 
Sto se nogu tice ja bih svoje odmarace pomaknuo prema naprijed (ali jos uvijek skupa investicija) tako da bi tebi trebali originalni biti ok. Veci problem ti je udaljenost volana kao sto sam gore napisao jer cim volan priblizis tjelu ravnije sjedis i noge ti idu vise naprijed. Kod 2006 god obrati paznju na podrhtavanje prilikom otpustanja kvacila dok je motor hladan i na saltanje u drugu brzinu.
 
Mogao bi ti i prevelik biti,probao sam sjest na njega meni je taman,visok sam 194cm a vozim M800 model koji mi je jako udoban na duze relacije.
 
spartan91 said:
Mogao bi ti i prevelik biti,probao sam sjest na njega meni je taman,visok sam 194cm a vozim M800 model koji mi je jako udoban na duze relacije.

Napravio sam par tisuća na njemu, ja sam 184/75. U normalnoj vožnji mi je bio položaj taman. Brža vožnja (160+) me vjetar držao priljubljenog za kraj sjedala što je rezultiralo nemogućnošću  pristupa mjenjaču i zadnjoj kočnici bez oduzimanja gasa :). Td. probaj u salonu sjesti skroz na kraj sjedala i vidi jel dohvatiš oslonce nogama :)
Inače strašan motor, u 2. uzbrdo sa suvozačem vuče na ler gasu. I pojava je gdje god se pojavi.

voli strugati auspusima i osloncima u nagibu tako da ako si s R-a bi mogao imati problema dok ne navikneš na ograničen kut nagiba (al to vrijedi za čitavu klasu). Također dosta lako blokira prednja kočnica tako da traži oprez na kočenju.


Sent from my phone...
 
Negdje na forumu Sam procitao da prilikom prebacivanja u drugu brzinu mjenjac proizvodi neke cudne zvukove a valda je to normalno kod 1800

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

 
Neki imaju taj "problem" ,a neki ne. Moj je 2009 god i zeza 2 brzina ako saltas pri povisenim okretajima (pomaze #preload# stopalom prema gore),a frend ima 2007 i nema taj problem. Sve ovisi o sreci. Iako im je mjenjac opcenito tvrd spram vecine drugih motora.
 
Motor je prosao samo 14000 km prvi vlasnik nadam se da nebi trebalo biti nekih problema

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

 
uh koji stroj... inače mislio sam da je velik problem onima preko 185 na ovaj motor, baš djeluje nisko... a ono ispada obrnuto  :misli:
 
dosta je to love po meni, frend je kupio novog i motor je bio ko iz dućana pa ga nije mogao prodati za 10 pa ga na kraju mijenjao za fz1n, mislim da je bio star dvije godine
motor inače brutala, ako bi ikad došao u napast da uzmem čopera, onda bi to bio ovaj, jedini je problem ako na njega sjedneš s sportskog motora jer ovo ide jako, ali treba i stati, zato je i otišao (y)
 
MOONSHIELD said:
dosta je to love po meni, frend je kupio novog i motor je bio ko iz dućana pa ga nije mogao prodati za 10 pa ga na kraju mijenjao za fz1n, mislim da je bio star dvije godine
motor inače brutala, ako bi ikad došao u napast da uzmem čopera, onda bi to bio ovaj, jedini je problem ako na njega sjedneš s sportskog motora jer ovo ide jako, ali treba i stati, zato je i otišao (y)
Znam da je 10 puno ali ovaj intruder ima dosta dodatne opreme Jos Sam u dilemi 
Druga opcia je bmw gs 1200 Ali model od 2010 sa dvije bregaste on je preko 10 milja

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

 
Evo jucer covjek tvojih dimenzija (inace vozi Wild stara 1600) probao sjesti na moj motor i definitivno mu je prevelik,odnosno presirok zbog duzine nogu. Ne kupuj dok ne isprobas. 
 
Acydoz said:
Evo jucer covjek tvojih dimenzija (inace vozi Wild stara 1600) probao sjesti na moj motor i definitivno mu je prevelik,odnosno presirok zbog duzine nogu. Ne kupuj dok ne isprobas.
U srijedu sam zakazao probnu voznju tako da cu konacno vidjeti jel mi pase ili ne ako ne onda imam luksuzan problem mozda neki HD roed king mozda iskreno neznam sta dalje ako 1800 ne pase :(

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk