suzuki sv 1000 s

urarmili

New member
Zanima me ako tko ima kako je zadovoljan pošto ga planiram uskoro kupit i zamjenit vtr f pa kakav je položaj pošto vozim malo veće ture .Dali postoje bočni koferi za njega i dali je ko imo problema sa španerima lanca (čuo sam da to odlazi).
Hvala
 
urarmili said:
Zanima me ako tko ima kako je zadovoljan pošto ga planiram uskoro kupit i zamjenit vtr f pa kakav je položaj pošto vozim malo veće ture .Dali postoje bočni koferi za njega i dali je ko imo problema sa španerima lanca (čuo sam da to odlazi).
Hvala
ja ne znam otkud to mnogima da na sv-ima odlaze španeri lanca? To je specifičan problem honda, na vf-ovima, a ja kojeg god sv-a znam nijedan nikad nije imao problem takav, kao ni na drugim motorima koji koriste sv mašinu. svašta.
a što se tiče položaja vozača, možda i gori nego na vtr-u, mislim, neudobniji. Iako niti jedan se ne može pohvaliti pretjeranim touring odlikama. Al zato oba idu odlično.
 
uostalom pitaj BANDITA, on ga ima i ima hrpu km već prijeđenih, a velik je poput ličkog medvjeda, pa će ti moći dati kvalitetan savjet i komentar..... kao i jel su mu otišli španeri...gad dem it!
 
miro said:
ja ne znam otkud to mnogima da na sv-ima odlaze španeri lanca? To je specifičan problem honda, na vf-ovima, a ja kojeg god sv-a znam nijedan nikad nije imao problem takav, kao ni na drugim motorima koji koriste sv mašinu. svašta.
a što se tiče položaja vozača, možda i gori nego na vtr-u, mislim, neudobniji. Iako niti jedan se ne može pohvaliti pretjeranim touring odlikama. Al zato oba idu odlično.

Određena serija SV650 je imala taj problem, neznam sad točno godinu proizvodnje  :misli:
 
Imam ja SV1000S sa 42000 km. Do sad imao sam samo jedan problem, kad je isteklo hidraulično ulje za kvačilo - no to je serijska greška na 2003 godištu, koja se lako otpravlja.

Osim toga sve je (y) (y) (y)... Položaj je sportski, ali ne ekstremno. Sa španerima nema nekih naglašenih problema...

http://www.sv1000.zyns.com/forums/ <- to ti je jedan boljih foruma za SV1000S...

D.
 
Ja imam malo manje km...40000. Motor je sad na servisu. Nikakvih problema, osim te hidraulike kuplunga...a i ona bi bila ok da mulci nisu izostavili jednu gumicu stavit :mrgreen:
Dugo sam tražio dok nisam našao grešku...na 2003. nema te gumice koja štiti hidrauliku kuplunga od smeča...a na 2004. je to gore :mrgreen:
Lanci još ne ružiju...jedino kuplung ruži ko na Ducatiju :mrgreen: Ali i to nije problem, osim ako te ne smeta taj zvuk. Naravno nije toliko glasno ko na Dukcu, ali jbg...meni smeta pa sam dao da mi to slože.
 
za kofere pogledaj na givi.it; ali mislim da gađaš u krivom smjeru.

Vozio sam ga dvije godine, i na stazi i po cesti. Super motor, blaženi zvuk, ciklistika tako-tako. Ali ja sam cjepidlaka koja je izmijenila manje više sve i na gsxr-u, pa me ne treba slušati.

Meni je još uvijek najljepši motor, ako je srebrni ili bakreni.

Moj bivši se prodaje u Zadru, uređivao sam ga za cestu. Super motor, samo čovjek pretjeruje sa cijenom. Ako trebaš, jeftino prodajem bisage!
 
Zanimalo bi me koje ulje stavljate u sv 1000?......i je li iko stavljao skroz mineralno?
 
Imam i ja jedno pitanje u vezi tog motora..

Kako se osječate kada siđete sa motora nakon dugih vožnji, mislim leđa itd... :misli:
 
MA-Zvone said:
Pogledaj topic o DL/KLV modelima,imaju istu mašinu pa ćeš vjerojatno nać savjete o ulju

pogledao,hvala.....zanimljivo da se u njega uglavnom stavlja polusintetika,a ipak se dosta vrti
 
Sporier5 said:
Imam i ja jedno pitanje u vezi tog motora..

Kako se osječate kada siđete sa motora nakon dugih vožnji, mislim leđa itd... :misli:

ja probao tog s-a i nije mi to bio baš neki filing...previše na rukama (vjerojatno bi se naviko kroz par mjeseci...),ali imaš i naked verziju s ravnim volanom i malom maskicom...ostalo sve isto kao i s model...čini mi se dosta udobnim...