Kakvi su bili ovi stari turbaci za voziti? Jel to podivlja kad nabije tlak? Nisam nikad imao te sreće da probam. Ovi novi sigurno neće imati provalu snage odjednom, bit će to ispeglano da se ni ne osjeti vjerojatno.
Kakvi su bili ovi stari turbaci za voziti? Jel to podivlja kad nabije tlak? Nisam nikad imao te sreće da probam. Ovi novi sigurno neće imati provalu snage odjednom, bit će to ispeglano da se ni ne osjeti vjerojatno.
Ja sam probal samo toga, za druge neznam, ali kad je turbina ulovila, gadno si ga moral tiskati u zavoju k asfaltu i ako si stigo, dobro si prošo.
Ginuli su inače ko muhe, na tom motoru.
Kakvi su bili ovi stari turbaci za voziti? Jel to podivlja kad nabije tlak? Nisam nikad imao te sreće da probam. Ovi novi sigurno neće imati provalu snage odjednom, bit će to ispeglano da se ni ne osjeti vjerojatno.
ma podivlja u to vrijeme i sa tim gumama i sa tim ovjesom-112KS,130 guma nazad 240 kila zive vage, 37mm viljuska naprijed i klijesta sa jednim klipom ..sad ga odere svaki naked 600-750ccm
ma podivlja u to vrijeme i sa tim gumama i sa tim ovjesom-112KS,130 guma nazad 240 kila zive vage, 37mm viljuska naprijed i klijesta sa jednim klipom ..sad ga odere svaki naked 600-750ccm
Naravno. Upravo zato su i ginuli ljudi na njemu. Moraš znati da je to u to vrijeme bio Space Shuttle.
Sva ta starinska tehnologija ciklistike. Motori iz tog doba u odnosu na današnje su bili neki sasvim drugi svijet sto se upravljivosti tiče.
u toj eri suzuki je imao najbolji turbo , pa su stoga i polovni najskuplji u klasi , makar se i kawac prodaje vani za oko 4000 eura što je jako puno , suza je još i skuplja , izuzetno opasni za vozit i neupravljivi za širu populaciju , zato su i mnogi pogibali a da nisu ni shvatili šta im se desilo
u toj eri suzuki je imao najbolji turbo , pa su stoga i polovni najskuplji u klasi , makar se i kawac prodaje vani za oko 4000 eura što je jako puno , suza je još i skuplja , izuzetno opasni za vozit i neupravljivi za širu populaciju , zato su i mnogi pogibali a da nisu ni shvatili šta im se desilo
u toj eri suzuki je imao najbolji turbo , pa su stoga i polovni najskuplji u klasi , makar se i kawac prodaje vani za oko 4000 eura što je jako puno , suza je još i skuplja , izuzetno opasni za vozit i neupravljivi za širu populaciju , zato su i mnogi pogibali a da nisu ni shvatili šta im se desilo
a po cemu je suzuki imo najbolji turbo motocikl :misli:...jel po tome sto je bio 35ks slabiji od kawe ili zbog neceg drugog ..suza je skuplja samo zato sto je proizveden najmanji broj i sto je suzuki pa oni zarazeni "vinkovitisom" misle sa imaju nesto bolje,a ono raga ko i svaki japaner
a zasto je najbolje bio rijesen kad j e turbina iza motora bogu iza nogu :misli:..ako cemo gledat tako onda je kawa imala najbolje rijesenje jer je postavljen na mjesto gdje se i sad stavljaju turbine
Bojim se da će i ovo završiti kao i projekt B-King sa mehaničkim kompresorom. :-(
Premda to dvoje nije za usporediti, ali za King-a mi je stvarno žao što nije izašao..