Svakih koliko km štelujete ventile?

Ventili zveckaju kad imaju veliki zazor.

Na motorima češće zvecka faz lanac (natezač) nego ventili.

Na japancima ih skoro ne treba štelati...

Na starim dukcima treba raditi češće, znaju biti pretegnuti što zna napraviti popriličan lom.
 
U tom i je problem ,kako zazor ventila postaje manji tako ne zatvara do kraja i ostaje malo otvoren i izgara na sjedalu ventila ili pečurke.U eksttremima uslijed pregaranja zna i puknuti dio i onda adio .
To bi bio extreman slucaj, više se radi o duljini vremena koje provodi na sjedištu da bi prenio vrućinu, tj. hladio se.
 
sad ce nesto i naucit pa di ce mu onda bit kraj 🤣
Ti da bi sa svjim kreno smjesta, moraš imat dipl. Ing. strojarstva.
Šala, kad sam si počeo po zahtjevima vožnje tražit motor, svi uvjeti su me naveli na 640 adv ili prerada xr 650r u rally, windshild i bla bla.
I onda sam si izbijo tu ideju iz glave i vozim asfalt only.
 
Ti da bi sa svjim kreno smjesta, moraš imat dipl. Ing. strojarstva.
Šala, kad sam si počeo po zahtjevima vožnje tražit motor, svi uvjeti su me naveli na 640 adv ili prerada xr 650r u rally, windshild i bla bla.
I onda sam si izbijo tu ideju iz glave i vozim asfalt only.

nista te nisam razumija, nivaka sam na to a sigurno nista pametno nisi napisa 🤣
 
Strom 1000 - 2014, na 24 tkm kontrola sve OK
na 37 tkm jedan ispušni bio je na donjoj granici, da sam nastavio voziti bilo bi problema
Ostali su podešeni na max, tako da je novi vlasnik miran puno km
 
Prodao yamahu tracer 700 kada je imala 49 000 km i nisam stelao ventile. Da sam ju drzao jos onda bi na 60 tkm kontrolirao/podesio.
 
Nije 12k je za xt600...
napravio 13k km kad sam ga uzeo i bili usisni na 0.15-0.20 i 12k nakon toga i dalje su usisni 0.1 i ispuh 0.15...
Ma ni ti manual nemate pojma, sad će vam herr doktor sve objasniti :mrgreen:
 
a po knjizi trebas svakih 6000 prekontrolirat
Svakih 6k?! 👀 Jbt, pa po manualu mi se ulje mijenja svakih 10k🤭 Ok, ja ga zamijenim na 5k km, al ovo sa štelanjem ventila svakih 6 je teški apsurd. Kao da je to jednostavno poput provjere zraka u gumama. 🙄
Ne znam da li je na skuterima općenito veći problem sa tim ventilima, ili na jačim mašinama?
Skuteri se u prosjeku po kilometrima naprave više okretaja u motoru pa su možda zbog toga malo osjetljiviji.
 
Trebao sam na 24 000, mislio sam odradit to al nije bilo vremena, sad ima ~27 000, mislim da bi bio red ipak prekontrolirat početkom iduće godine jer nije nešto komplicirano, najgore je što bi morao čekat da mi tokić nabavi onu pločicu koja će trebat ako će trebat nove debljine, i brtvilo neko kupit za one polumjesece jer ona što pišu u servisnoj kod nas nigdje nisam bio našao.
 
Ventili zveckaju kad imaju veliki zazor.

Na motorima češće zvecka faz lanac (natezač) nego ventili.

Na japancima ih skoro ne treba štelati...

Na starim dukcima treba raditi češće, znaju biti pretegnuti što zna napraviti popriličan lom.
Sjedi 5!
 
Ventili se štelaju onda kad kontrola zračnosti ventila kaže da je zračnost izvan servisne tolerancije ... ;)