a korpa??Na motorima češće zvecka faz lanac (natezač) nego ventili.
To bi bio extreman slucaj, više se radi o duljini vremena koje provodi na sjedištu da bi prenio vrućinu, tj. hladio se.U tom i je problem ,kako zazor ventila postaje manji tako ne zatvara do kraja i ostaje malo otvoren i izgara na sjedalu ventila ili pečurke.U eksttremima uslijed pregaranja zna i puknuti dio i onda adio .
Ti da bi sa svjim kreno smjesta, moraš imat dipl. Ing. strojarstva.sad ce nesto i naucit pa di ce mu onda bit kraj 🤣
Ti da bi sa svjim kreno smjesta, moraš imat dipl. Ing. strojarstva.
Šala, kad sam si počeo po zahtjevima vožnje tražit motor, svi uvjeti su me naveli na 640 adv ili prerada xr 650r u rally, windshild i bla bla.
I onda sam si izbijo tu ideju iz glave i vozim asfalt only.
a po knjizi trebas svakih 6000 prekontroliratSvakih 12k km bili usisni se rastelali malo
Nije 12k je za xt600...a po knjizi trebas svakih 6000 prekontrolirat
Ma ni ti manual nemate pojma, sad će vam herr doktor sve objasnitiNije 12k je za xt600...
napravio 13k km kad sam ga uzeo i bili usisni na 0.15-0.20 i 12k nakon toga i dalje su usisni 0.1 i ispuh 0.15...
Svakih 6k?! 👀 Jbt, pa po manualu mi se ulje mijenja svakih 10k🤭 Ok, ja ga zamijenim na 5k km, al ovo sa štelanjem ventila svakih 6 je teški apsurd. Kao da je to jednostavno poput provjere zraka u gumama. 🙄a po knjizi trebas svakih 6000 prekontrolirat
Sjedi 5!Ventili zveckaju kad imaju veliki zazor.
Na motorima češće zvecka faz lanac (natezač) nego ventili.
Na japancima ih skoro ne treba štelati...
Na starim dukcima treba raditi češće, znaju biti pretegnuti što zna napraviti popriličan lom.
Ventili se štelaju onda kad kontrola zračnosti ventila kaže da je zračnost izvan servisne tolerancije ...