Šta kupiti: ZRX 1200 ili Bandit 1200???

zal mi kaj nisam prije ovaj post vidla, makar mislim da je covjek izabrao pravi motor na kraju...
naime, bila sam sa pulserima na tom testu nakeda, cak je ono moj xjr tamo :) zrx je stvarno najsportskiji od svih, makar cb nije bio daleko. zrx je bio najokretniji, gsx najtromiji i najmasivniji, cb uzasno zivcan makar po dizajnu najbolji to smo se svi slozili,takodjer i po cijeni dosta iznad ostalih. za xjra nemrem nis ja rec,jer je meni bolji i od r1 i od 99%motora :D tak da nema objektivnosti :)
kod zrxa je jedino sto ga je bacalo bio taj dizajn svjetla koji se stvarno svidja odredjenom tipu ljudi i gotovo.
takodjer, mali detalj sto smo uocili, a dovoljno govori o okretnosti zrxa, je pri okretanju na malom prostoru.npr okretanje na sirini normalne ceste (primorske,dakle dost usko) je jedino sa zrxom bilo izvedivo bez 'spustanja nogu' tj gubitka balansa...

uglavnom, mislim da je izbor vrlo dobar :cool: ;)
 
Probao sam jednom ZRX, ali 1100, pretpostavljam da se radi o starijem tipu istog motora. Moram priznati da mi se svidjelo ponašanje motora na cesti, vrlo je ugodan za vožnju, ima dosta mjesta za suvozača, sicevi su OK za duge fure i motor ulijeva osjećaj sigurnosti-nema trzanja, nepredvidljivog ponašanja itd. Vrlo lako ulazi u zavoj ali moram reći da sam očekivao puno više snage i eksplozivnosti u motoru od 1100 ccm. Dosta mu je teško dići broj okretaja na cca 8000, stalno se vrti na nekakvih 5000. Kad digneš broj okretaja, onda fakat popizdi i jurne. Malo mi se činio ugušen. Vlasnik ga je vozio od Njemacke do Hrvatske 160 kmh bez problema sa 3 kofera i njegovih 110 kg.
 
Tea said:
zal mi kaj nisam prije ovaj post vidla, makar mislim da je covjek izabrao pravi motor na kraju...
naime, bila sam sa pulserima na tom testu nakeda, cak je ono moj xjr tamo :) zrx je stvarno najsportskiji od svih, makar cb nije bio daleko. zrx je bio najokretniji, gsx najtromiji i najmasivniji, cb uzasno zivcan makar po dizajnu najbolji to smo se svi slozili,takodjer i po cijeni dosta iznad ostalih. za xjra nemrem nis ja rec,jer je meni bolji i od r1 i od 99%motora :D tak da nema objektivnosti :)
kod zrxa je jedino sto ga je bacalo bio taj dizajn svjetla koji se stvarno svidja odredjenom tipu ljudi i gotovo.
takodjer, mali detalj sto smo uocili, a dovoljno govori o okretnosti zrxa, je pri okretanju na malom prostoru.npr okretanje na sirini normalne ceste (primorske,dakle dost usko) je jedino sa zrxom bilo izvedivo bez 'spustanja nogu' tj gubitka balansa...

uglavnom, mislim da je izbor vrlo dobar :cool: ;)


Dobar ti je xjr, ima hrpu opreme, koji je to auspuh? Nojima?