Tank 33 litre šatro

Super Jura

New member
Dakle, tank ima 33 litre, ali cca. 3,5 litara ostaje neiskorišteno, odnosno motor ih nemože povući. Kada točim gorivo (a motor je prije toga ostao bez goriva) natočim 29,5 litara.

To i ne bi bio toliki problem (osim što me živcira prijevoz goriva koje nemogu iskoristiti) da putni kompjuter ne računa sa tim gorivom. Rezerva se pali cca. od 65 do 72 km prije kraja, a motor ostane bez goriva na 42 - 44 km. Znači rezerva je 20 do maximalno 30 km što mi nikako ne odgovara.

Prigovorio sam na zadnjem servisu, ali ni ja nisam bio siguran šta se događa, pa nisam dobio nikakav konkretan odgovor. Čekam da pošteno zahladi, pa će ga dobiti u servis na duže i nek se zabavljaju.
 
Pa to ti je prva liga. Ne diraj nista. I kad ostanes bez goriva miran si jer znas da imas jos 3,5 litre sa strane. U biti tebi je nemoguce ostat bez goriva. :mrgreen:
 
Evo za utjehu, u mog stane 25l, kad mi javi da mogu preći još 20km, natočim do vrha i stane 18 l. Meni su resetirali komp ali i dalje pokazuje krivo. Uglavnom zbog tvoje priče odustao sam od isprobavanja da nastavim nakon upozorenja. Ionako imamo benzinske svako malo.
 
Čekam da ti Srki da odgovor  :LOL: Putno računalo je kako sam već negdje prije naglasio  GOVNO (osim sata), tako da ga niti ne gledam osim kada se hvalim u lokalnoj birtiji i objašnjavam njegove uber mogućnosti  :LOL: Rješavam tu problematiku kako sam to radio godinama tako da poništim brojčanik i kada prijeđem 250km tražim gdje ima kakva benzinska  :mrgreen:
 
Ma samo ga malo nagneš ko ctx-a da se gorivo prelije u kontra komoru  :mrgreen:

Meni na GS-u kompjuter dobro pokazuje, čak prodje još 5 km kad odbroji nulu.
 
Lolo said:
Čekam da ti Srki da odgovor  :LOL: Putno računalo je kako sam već negdje prije naglasio  GOVNO (osim sata), tako da ga niti ne gledam osim kada se hvalim u lokalnoj birtiji i objašnjavam njegove uber mogućnosti  :LOL: Rješavam tu problematiku kako sam to radio godinama tako da poništim brojčanik i kada prijeđem 250km tražim gdje ima kakva benzinska  :mrgreen:

bocojaki said:
Ma samo ga malo nagneš ko ctx-a da se gorivo prelije u kontra komoru  :mrgreen:

Meni na GS-u kompjuter dobro pokazuje, čak prodje još 5 km kad odbroji nulu.

Putni komp pokazuje dobro jer računa da s te 3 i pol litre mogu preći 44 km, a mogu sigurno i 10 više.
Ali ne računa da ja nemogu do njih  :misli:

Dodatno me zeznulo što sam jurio po autoputu sa ženom i koferima, pa mi se autonomija smanjila sa 550 na 450 km  :wink:
 
A ništa,  onda stavi jedan kanister na kofer pa buš mogel uvijek do njega, istina moći će i drugi  :LOL:
 
Super Jura said:
Dakle, tank ima 33 litre, ali cca. 3,5 litara ostaje neiskorišteno, odnosno motor ih nemože povući. Kada točim gorivo (a motor je prije toga ostao bez goriva) natočim 29,5 litara.

To i ne bi bio toliki problem (osim što me živcira prijevoz goriva koje nemogu iskoristiti) da putni kompjuter ne računa sa tim gorivom. Rezerva se pali cca. od 65 do 72 km prije kraja, a motor ostane bez goriva na 42 - 44 km. Znači rezerva je 20 do maximalno 30 km što mi nikako ne odgovara.

Prigovorio sam na zadnjem servisu, ali ni ja nisam bio siguran šta se događa, pa nisam dobio nikakav konkretan odgovor. Čekam da pošteno zahladi, pa će ga dobiti u servis na duže i nek se zabavljaju.
ne ostaje neiskoristeno,samo je jedna rata placena unaprijed,ako se ne varam radi se o novom motoru,puno elektronike i dizni i cega sve ne i to nesmije ostati prazno,pa kad ostanes bez goriva dolijes i on kresne,nema verglanja i ozracivanja
bar mislim  :shock:
 
Na K1200 kompjuter mi se čini stvarno precizan. Deklarirano je 19 litara i toliko starno stane kad pokazuje da ima za još 1 km.  :mrgreen: Tako me jednom zateklo :) Inače počne odbrojavat km na nekih 65 km. i kad tankam nakon tog upozorenja najčešće je na oko 15 litara
 
makazica said:
Nisam siguran da mu je 3,5 l dosta za napunit elektroniku i dizne....  :?
pod elektroniku sam mislio na pumpu,da me ko krivo ne shvati
 
Malo je cudno da vozis gorivo koje nemozes iskoristiti. Ja sam imao problem na benz. da sam imao jos malo goriva u tanku i onda u rez. od 17 lit natocim 18.2 lit po brojcaniku pumpe. :misli:
 
stara tenerka je imala taj problem (pipa na jednom kljunu, a u drugom kljunu ostane litra-2 benge. problem se riješavao tako što bi se nataknula gumena cjevčica na cijev od pipice, i ta cijev bi se savila u taj drugi kljun.

oni kojima je fiskultura bila draža, naginjali su motor da se taj višak prelije u kljun di je pipica :mrgreen:
 
Zapravo adventure model uopce nema pumpu nego 33 litre goriva slobodnim padom stvara tlak koji vise nefunkcionira kad kolicina goriva padne ispod 3,5 litara. Zato neki enduro motori imaju onu cijevcicu na cepu rezervara ( standardna oprema, na BMW-u naravno dodatna ) pa kad razina goriva padne onda cijev u zube i puses.
U ponudi dodatne opreme je i duze crijevo jer malo je tesko voziti sagnut dok puses na crijevo a i ozljede su cesta pojava kad vozis na rezervi.
Zato su konstruirane enduro kacige koje imaju silt i istureni stitnik brade da sprijece teze ozljede prilikom voznje na rezervi.  :mrgreen:
 
Super Jura said:
Dakle, tank ima 33 litre, ali cca. 3,5 litara ostaje neiskorišteno, odnosno motor ih nemože povući. Kada točim gorivo (a motor je prije toga ostao bez goriva) natočim 29,5 litara.

SuperJura kako si provjerio koliko je ostalo goriva?  Je li mislis da su ostale 3,5 lit zato sto si uspio uliti samo 29,5 lit?
  To moze biti krivi pokazatelj jer ako nisi skinuo onu plasticnu cijev na otvoru za uljevanje goriva  neces nikad naliti zadnje 2,5-3 litre.  Zbog te cijevi u kombinaciji sa oblikom rezervara stvori se u vrhu rezervara zracni jastuk koji ti neda da napunis rezervar do vrha u tvom slucaju samo 29,5 lit.
Lijek za situaciju je skinuti cijev (ako ne vozis zahtjevne enduro dionice).
 
 
Obični GS (bar meni) pokazuje range još cca 65km od kad se upali rezerva; jednom sam točio kad je pisao još 1km, ušlo je nekih 18 litara (20 je rezervoar). Kasnije sam otišao u 'minus' 40km i uspio natočiti 20,2 litre- tako da obični GS ne ostavlja nikakvu rezervu za 'elektroniku' :) a komp je daleko od točnog :(
 
Lolo said:
A ništa,  onda stavi jedan kanister na kofer pa buš mogel uvijek do njega, istina moći će i drugi  :LOL:

Da znaš da razmišljam izvana na kofer staviti nosač i karnister od 2 litre  :mrgreen:
 
ugly kid denis said:
ne ostaje neiskoristeno,samo je jedna rata placena unaprijed,ako se ne varam radi se o novom motoru,puno elektronike i dizni i cega sve ne i to nesmije ostati prazno,pa kad ostanes bez goriva dolijes i on kresne,nema verglanja i ozracivanja
bar mislim  :shock:

Možda si u pravu jer kad natočim gorivo motor upali iste sekunde.

Nema verglanja u prazno i povlačenja goriva  :misli:

makazica said:
Nisam siguran da mu je 3,5 l dosta za napunit elektroniku i dizne....  :?

Daj se ne šali  :shock:  :mrgreen:

jolly the roger said:
oni kojima je fiskultura bila draža, naginjali su motor da se taj višak prelije u kljun di je pipica :mrgreen:

Ako vidiš nekoga da valja GSa po podu da prelije gorivo, vjerojatno sam ja  :mrgreen:

oceangoing said:
SuperJura kako si provjerio koliko je ostalo goriva?  Je li mislis da su ostale 3,5 lit zato sto si uspio uliti samo 29,5 lit?
  To moze biti krivi pokazatelj jer ako nisi skinuo onu plasticnu cijev na otvoru za uljevanje goriva  neces nikad naliti zadnje 2,5-3 litre.  Zbog te cijevi u kombinaciji sa oblikom rezervara stvori se u vrhu rezervara zracni jastuk koji ti neda da napunis rezervar do vrha u tvom slucaju samo 29,5 lit.
Lijek za situaciju je skinuti cijev (ako ne vozis zahtjevne enduro dionice).
 

Da, provjerio sam tako što sam natočio 29,5.
Ako preporučuju da se toči samo do plastične cijevi (one crvene ispod čepa), onda bi vjerojatno deklarirali da motor ima tank 30 litara, a ne 33. Nema smisla reklamirati 33 litre ako nemožeš natočiti toliko. A nema smisla ni reklamirati 33 litre ako ih nemožeš sve iskoristiti  :mrgreen:
I još jedna stvar. Putni kompjuter kao da računa sa te 3,5 litre jer piše da mogu proći preko 40 km  :misli:

darkovsky said:
Obični GS (bar meni) pokazuje range još cca 65km od kad se upali rezerva; jednom sam točio kad je pisao još 1km, ušlo je nekih 18 litara (20 je rezervoar). Kasnije sam otišao u 'minus' 40km i uspio natočiti 20,2 litre- tako da obični GS ne ostavlja nikakvu rezervu za 'elektroniku' :) a komp je daleko od točnog :(

I meni se rezerva pali na 65 - 72 km do kraja, ali problem je u tome što mi se motor ugasio na 42 i 44 km range-a.

 
Super Jura said:
Da znaš da razmišljam izvana na kofer staviti nosač i karnister od 2 litre  :mrgreen:

Ako se voziš isključivo po asfaltu mislim da nemaš potrebe (imaš tanker u usporedbi na moga), jer budimo iskreni rijetko gdje se događa da nema benzinske crpke bar svakih 50-ak km. Nama se na ovoj zadnjoj turi po Bosni (oko 2000 km ukupno i 700km makadama ) samo jednom dogodilo da je bilo malo škakljivo sa gorivom ali računaj da su dnevne kilometraže znale prelaziti stotinjak kilometara makadama. Trebalo je do istoga i doći  :mrgreen:

Zadnji puta sam valjal KLE po zaobilaznici jer sam zaboravio vratiti pipu iz položaja za rezervu. Vratilo me to unazad 20-30 godina kada mi je to bila gotovo svakodnevna zanimacija  :LOL: