tdr 125

r4ptor

New member
evo mene opet,ovaj put je na stolu yamahica tdr 125 kupljena za sitne novce

stanje u kakvom je dovezeno:




malo raskapanja i čišćenja:








pa pregledavanje i sastavljanje:


















pa smo naišli na problem sa strujom gdje se jedna žica otkinula,naravno u bužiru evo krpanje i vraćanje u stanje kakvom treba biti na motoru



došao zatim i upgrade na dellorto 32

gljiva dolazi u ponedeljak

evo i videić,gdje je fergazer samo stavljen,pa motor još guta "knedle" sad je uštelan kao beba bez filtera,još će trebat fino poštelat dok gljiva sjedne
http://www.youtube.com/watch?v=FxoCHloDKxg

inače,tijekom slaganja je bilo mnoštvo banalnih i bizarnih problema gdje sam skoro došao do zaključka da je motor uklet,bilo je svega,od blokiranja prednje kočnice u vožnji,lupanja u mašini radi jedne podloške,struje itd...
ali kako se kaže,pametniji popušta i popustio je  :D


molio bih pomoć od iskusnih jer nebi želio uništiti diftung glave ako je dobar,znači ja utočim vodu (na čep od kilera) i u posudu za vodu nemam gdje ozračiti jer nema ništa predviđeno za to
smještaj posude za vodu je jako čudan (vidi se na slikama gdje je,praktički ispod mašine) te sumnjam da on može povuć vodu od tamo...
nakon vožnje od 10 km (naravno ganjanja) motoru dok se ohladi fali otprilike pola kilera vode  :misli:,ja utočim,nakon 10km opet se ponovi,ali napravio sam stvarno žestokog ganjanja 100km u komadu i nije zakuhao,tj zacvikao,dali to tako treba biti ili?

mjesta gdje može "piti" su:
spoj poklopca mjenjača s getribom (sumnjam jer nema vode u ulju getribe)
diftung pod cilindrom
diftung glave

sad prije nego skidam diftung molio bih vaša cijenjena mišljenja,unaprijed se zahvaljujem,karlo :wink:
 
al košta 110kn  :misli:  :mrgreen:

ako je on,prvo ću ga probat dift masom riješit,jer je limeni,ako to ne pomogne mora novi
i da,kakvi bi simptomi toga trebali biti jer motor radi sasvim normalno,jedino možda ili mi se to radi zime čini da dimi malo  :misli:
 
ravnaj glavu na staklo, a mogao biš i bazu cilindra za provjeru
diht masa je privremeno rješenje
 
odmah da bacim pitanje

koristiti uz diftung,koje je bolje

ona SIM 80 masa za brtvljenje ->http://www.njuskalo.hr/image-w450/gradevinski-materijal/sim-80-slika-4491492.jpg

ili ovo ->http://images.motorcycle-superstore.com/ProductImages/OG/0000-Permatex-Ultra-Copper-Silicone-Gasket-Sealant---.jpg

imam obje identično,pa ako netko ima iskustva  (y)
 
c/p
izolirane neke žicice koje su višak jer nema original farova,instrumenta itd...
stavljen sm blatobran i napravljeni pravi nosači za prednju masku
sutra dolazi gljiva i fino štelanje karburatora  :da:
još je u planu ugradnja samo pokazivača temperature (jesam divljak,ali i to ima svojih granica  :mrgreen: )
te indikatora lera i kada fali ulja
ništa drugo se ne stavlja (duga svjetla/žmigavci) jer mi iskreno to samo smeta i blješti dok se vozim po mraku,ovo samo na mjestu ili kad baš treba svijetli :D

slikice,kak vam se čini,ispričavam se na prljavštini,padala je kiša a sjeo je novi ferg pa sam probavao bez blatobrana  :kuha:




i THE ZWER koja je moralna podrška,bez njega to ništa nebi bilo moguće  :mrgreen:



još čekam da kum (kojem treba 5 godina da se primi jebene šprice,kumić ak treba kakvog poticaja tipa alkohol,droga,šamar tu sam  :mrgreen: ) pofarba oklope i onda dam par naljepnica napravit i motorić je spreman za regu  :)
 
pošto jučer nije došla gljiva pozabavio sam se cijevi,tj koljenom koje će povezati gljivu i fer,promjera je ugrubu cca 70mm
ugrađen yeis na mjesto di je bio i na org prirubnici




nestrpljivo čekam gljivu  :p
 
Ma ja SIM koristim samo za brtve od klingerita.

Ako su metalni ili gumeni dijelovi na brtvi - kao na brtvi glave - onda neki silikon (taaaanko :mrgreen:(y)
 
hmm
ja znam da sam SIM znao koristiti kad sam bez ikakvog diftunga stavljao npr glavu od tomosa,radi veće kompresije,samo mora bit jako ravna glava i nije puštalo,naravno treba i pravilno stegnut

uglavnom,ako pušta na glavi a još nisam siguran,skinut ću dolje,poravnati malo glavu,diftung ošmirglati sa svake strane prvo sa 800 pa do 2000 te nanjeti ove silikonske dift mase,bez brige jako tanko  :mrgreen:
 
dakle problem
tj 2 problema xD

prvi je,dignem čok motor momentalno krepa,bio hladan ili topao
probana 2 čoka i jedan za koji sam siguran da radi pa opet isto

drugi veći problem,ako držim motoru puni gas na većim obrtajima trokira kao,kao da se gasi
ako krenem normalno i držim ful gas sve ok,ili krenem pa ga prva-druga-treća razvučem sa ful gasom počne trokirat i gasit se,ako gas popustim za 1/8 motor nastavi i vuče super

evo slika svjećice (nova cca 3 km na motoru)


evo i videa,žao mi je motora ovako na mjestu,ali u vožnji se radi vjetra ne čuje..
u vožni ta "štucanja/trokiranja" su duža i neravnomjernija
http://www.youtube.com/watch?v=u1UGHSckuqY

svaka pomoć je dobrodošla
 
skini gljivu i stavi original filter.....a ako gubi vodu, najvjerojatnije je brtva glave......s tim se netreba zafrkavati, jer imao sam jedan slučaj, gdje je otišao klip zbog toga,a sliku vjerojatno neželiš vidjeti......
 
nemogu stavit original filter,jer dellorto 32 ima prihvat promjera 65mm a original mikuni 28 cca 35mm
nepaše mi gumeno crijevo koje spaja airbox i fergazer

 
evo ako ikoga zanima  :LOL:

trokiranje je bilo radi hladnoće,a temperatura zraka puno utječe na rad bez ili sa protočnim filterom
tih 30 stupnjeva je napravilo svoje,smjesa na ful gasu je bila toliko siromašna da se jednostavno nije mogla zapalit

digao iglicu za 3 mjesta i motor radi,bez trokiranja i super,ali od 3/4 nadalje gasa je bespotrebno,zaključak treba veća diza

namontiram nju i sredim čok šta zajebava i to je to
 
r4ptor said:
evo ako ikoga zanima  :LOL:

trokiranje je bilo radi hladnoće,a temperatura zraka puno utječe na rad bez ili sa protočnim filterom
tih 30 stupnjeva je napravilo svoje,smjesa na ful gasu je bila toliko siromašna da se jednostavno nije mogla zapalit

digao iglicu za 3 mjesta i motor radi,bez trokiranja i super,ali od 3/4 nadalje gasa je bespotrebno,zaključak treba veća diza

namontiram nju i sredim čok šta zajebava i to je to


Fala mahuni nista a?.... :mrgreen:
 
daj ti meni sad reci kolko si ti siguran da se brtva glave nemože popravit silikonom?  :mrgreen:

evo mene s novim problemima,prdekala spremljena na zimski san,dok meni nije dosadilo sat kasnije  :D

dakle,pošto je motor bio naprijed mekan, promjenjeno ulje te stavljeno gušće,federi-podmetani  :mrgreen:
rezultat-milina recimo da je usklađen prednji i zadnji kraj



prešao na sljedeći problem,čok-dizanjem istoga u ikojem trenutku motor jednostavno krepa,sve izgleda ok
osim ovoga,dali ova rupica treba biti otvorena? te dali što fali u samom karbu?


još ostaje:
diftung glave (vjerojatno ide novi)
podesit prazni hod prednje kočnice,zadnje kočnice
plastike se još čekaju
 
r4ptor said:
daj ti meni sad reci kolko si ti siguran da se brtva glave nemože popravit silikonom?  :mrgreen:

evo mene s novim problemima,prdekala spremljena na zimski san,dok meni nije dosadilo sat kasnije  :D

dakle,pošto je motor bio naprijed mekan, promjenjeno ulje te stavljeno gušće,federi-podmetani  :mrgreen:
rezultat-milina recimo da je usklađen prednji i zadnji kraj



prešao na sljedeći problem,čok-dizanjem istoga u ikojem trenutku motor jednostavno krepa,sve izgleda ok
osim ovoga,dali ova rupica treba biti otvorena? te dali što fali u samom karbu?


još ostaje:
diftung glave (vjerojatno ide novi)
podesit prazni hod prednje kočnice,zadnje kočnice
plastike se još čekaju
siguran 100%, punut će prije ili kasnije

u karburatoru fali plovak i igla plovka  :mrgreen: