r4ptor
New member
evo mene opet,ovaj put je na stolu yamahica tdr 125 kupljena za sitne novce
stanje u kakvom je dovezeno:
malo raskapanja i čišćenja:
pa pregledavanje i sastavljanje:
pa smo naišli na problem sa strujom gdje se jedna žica otkinula,naravno u bužiru evo krpanje i vraćanje u stanje kakvom treba biti na motoru
došao zatim i upgrade na dellorto 32
gljiva dolazi u ponedeljak
evo i videić,gdje je fergazer samo stavljen,pa motor još guta "knedle" sad je uštelan kao beba bez filtera,još će trebat fino poštelat dok gljiva sjedne
http://www.youtube.com/watch?v=FxoCHloDKxg
inače,tijekom slaganja je bilo mnoštvo banalnih i bizarnih problema gdje sam skoro došao do zaključka da je motor uklet,bilo je svega,od blokiranja prednje kočnice u vožnji,lupanja u mašini radi jedne podloške,struje itd...
ali kako se kaže,pametniji popušta i popustio je
molio bih pomoć od iskusnih jer nebi želio uništiti diftung glave ako je dobar,znači ja utočim vodu (na čep od kilera) i u posudu za vodu nemam gdje ozračiti jer nema ništa predviđeno za to
smještaj posude za vodu je jako čudan (vidi se na slikama gdje je,praktički ispod mašine) te sumnjam da on može povuć vodu od tamo...
nakon vožnje od 10 km (naravno ganjanja) motoru dok se ohladi fali otprilike pola kilera vode :misli:,ja utočim,nakon 10km opet se ponovi,ali napravio sam stvarno žestokog ganjanja 100km u komadu i nije zakuhao,tj zacvikao,dali to tako treba biti ili?
mjesta gdje može "piti" su:
spoj poklopca mjenjača s getribom (sumnjam jer nema vode u ulju getribe)
diftung pod cilindrom
diftung glave
sad prije nego skidam diftung molio bih vaša cijenjena mišljenja,unaprijed se zahvaljujem,karlo :wink:
stanje u kakvom je dovezeno:
malo raskapanja i čišćenja:
pa pregledavanje i sastavljanje:
pa smo naišli na problem sa strujom gdje se jedna žica otkinula,naravno u bužiru evo krpanje i vraćanje u stanje kakvom treba biti na motoru
došao zatim i upgrade na dellorto 32
gljiva dolazi u ponedeljak
evo i videić,gdje je fergazer samo stavljen,pa motor još guta "knedle" sad je uštelan kao beba bez filtera,još će trebat fino poštelat dok gljiva sjedne
http://www.youtube.com/watch?v=FxoCHloDKxg
inače,tijekom slaganja je bilo mnoštvo banalnih i bizarnih problema gdje sam skoro došao do zaključka da je motor uklet,bilo je svega,od blokiranja prednje kočnice u vožnji,lupanja u mašini radi jedne podloške,struje itd...
ali kako se kaže,pametniji popušta i popustio je
molio bih pomoć od iskusnih jer nebi želio uništiti diftung glave ako je dobar,znači ja utočim vodu (na čep od kilera) i u posudu za vodu nemam gdje ozračiti jer nema ništa predviđeno za to
smještaj posude za vodu je jako čudan (vidi se na slikama gdje je,praktički ispod mašine) te sumnjam da on može povuć vodu od tamo...
nakon vožnje od 10 km (naravno ganjanja) motoru dok se ohladi fali otprilike pola kilera vode :misli:,ja utočim,nakon 10km opet se ponovi,ali napravio sam stvarno žestokog ganjanja 100km u komadu i nije zakuhao,tj zacvikao,dali to tako treba biti ili?
mjesta gdje može "piti" su:
spoj poklopca mjenjača s getribom (sumnjam jer nema vode u ulju getribe)
diftung pod cilindrom
diftung glave
sad prije nego skidam diftung molio bih vaša cijenjena mišljenja,unaprijed se zahvaljujem,karlo :wink: