Tehnička pitanja, osposobljavamo asiawing nc250 enduro

Sredju

Well-known member
Ovako
Nogara kod motickla isključuje paljenje kada je spuštena, motor normalno vergla, ali svjećica ne baca iskru. Mjenjač u neutral poziciji, lampica neutrala svijetli.
Sa dignutom nogarom pali normalno, recimo normalno jer mu je malo ler dizna povelika, pa brlja kada je vruć.
 
Tebe muči ako sam dobro skužio što vergla a ne bi smio kad je nogara spuštena? Moguće ti je relej zacvikao u spojenom položaju, dobro bi došla električna shema. Pregledaj releje, vjerojatno je jedan za zamjenu. Ako ide na elektroniku onda je malo zafrkanije ali rješivo. Može ti autoelektričar ubaciti dodatni relej koji neće puštati struju na relej anlasera kod spuštene nogare, malo seljački ali će funkcionirati
 
Ne.
Kad je u leru i spuštena nožica, trebao bi verglat i bacat iskru, palit. Samo vergla, kad dignem nožicu, baca i iskru, pali.
Kad spustim nožicu, ugasi motor.

zuendstromkreis_1vj.jpg
 
Last edited:
Pila
promjenio filter i ulje, tj- filter sam kupio u fantic trgovini, pase od caballero 500, mislim da i citav motor pase od caballero 500, taj zs194mq sa 450 kubika.
ali unutra je bio trajni filter od celicne mrezice koji je i duzi, a caballerov treba feder, koji ovdje nije bio unutra kao u caballeru.
pa sam oprao taj celicni i ugradio, uglavnom sad se da na mjestu ubacit u ler, skoro kao i honda, prije toga, sa onom supom unutra su se jako lose mjenjale brzine, a ler pogodit samo kad ugasim motor.
ulje liqui moly 10w60.
kosto trkacoj masini i odgovara, koja je kineska, stekti, malo manje od ktma.
:)
sad ovjes, ulje i brtve vilice, jer ove bukvalno grizu za stapove. ovjes je i pored velikog hoda od 300 mm, jako tvrd, valjda je tako kod tih "hard enduro"
 

Attachments

  • Screenshot_20231217_100740_com.huawei.himovie.overseas.jpg
    Screenshot_20231217_100740_com.huawei.himovie.overseas.jpg
    1.4 MB · Views: 0
Last edited:
Vratio sam ovjes u normalu, vilica bila prostekana, zadnji amortizer otpusten. sad izgleda zapet kao i crf 250.
karburator je promjenjen, kako i lici, stavljen broj veci, mikuni tm 36. kako ide racunica za promjer karburatora, korjen iz kubikaze puta dva, za neki solidan za svaki dan motocikl.
 

Attachments

  • IMG_20231226_150250_resized_20231226_074620227.jpg
    IMG_20231226_150250_resized_20231226_074620227.jpg
    3.4 MB · Views: 0
  • Like
Reactions: enduro
Piše, zabranjeno motocross, ali ja sam s endurom.
😂
Naravno, nisam se vozio, ali bilo je par cvaji bez tablica.
 
  • Like
Reactions: enduro
Vratio sam ovjes u normalu, vilica bila prostekana, zadnji amortizer otpusten. sad izgleda zapet kao i crf 250.
karburator je promjenjen, kako i lici, stavljen broj veci, mikuni tm 36. kako ide racunica za promjer karburatora, korjen iz kubikaze puta dva, za neki solidan za svaki dan motocikl.

sta si radija sa zadnjim amortizerom?
 
Fastace, kinez.
Open cartridge, 47 mm.
Nemaju namještanje preloada, povrat i kompresija se daju štelat.
I reagiraju na svaki klik.
A inače su dosta tvrdo amortizirane.
Sag mi je 50 mm, možda 60, statični samo 20.
 
Koliko para toliko muzike