teško pali

cici125

New member
zanima me zašto mi motor teško pali kad je vruć npr. vozim se tako da se zagrije i onda postanem ugasim ga i kad ga želim upalit nakon 5 min on upali ali jako teško treba ga 2-3 puta verglat s čokom ili bez svejedno je,a kad postoji malo da se ohladi i ujutro kad je hladan pali bez problema svijećica je nova ... ako možda neko zna kaj bi bilo ??? mašina je rotax 123 ...
 
kad stanes probaj negsit odmah motor nego ostavi motor da radi 10s, 20s, pola min, pa vidi onda dali ti se to desava
meni se desi da ga ugasim pri malo visim obrtajima (do 3000 ok u min), mojom greskom, pa ostane vise goriva u karburatorima pa mu treba malo da proguta to pri paljenju! ali upali!
e sad konkretno za rotax ne znam
 
Kako drzi minimum ? Dali je mozda saraf od minimuma stisnut do kraja ? Jer ako je tako onda je moguce da je kompresija slaba. Ako je sa masinom sve u redu,onda bi na minimumu trebao raditi ujednaceno(na otprilike 1000-1200 okr).
 
prešel je oko 1000 km nakon generalke i sve radi dobro šraf nije do kraja unutra tak da,osim nekad zna kad polako dodajem gas do 6000 zatrokirat ali to je skoro i neprimjetno... :misli:
 
Tebi je najvijerovatnije problem u svijećici.Bez obzira šta je ona nova ti si vjerovatno stavio hladnu  :misli: svijećicu  :misli: .Kod njih je problem što motor dobro pali na hladno ali kad se ugrije nesagorijva smjesu dobro i teško pali kad je motor ugrijan.Za razliku od tople  :misli: svijećice koja vrlo teško pali kad je motor hladan.Problemi su najizraženiji kod jednocilindričnih dvotaktaša.Na utrkama takve motore pale sa jednim svijećicama a voze sa drugim.Mislim da sam pogodio termine topla-hladna  :misli: jerbo nemam literaturu pri ruci  :mrgreen:
 
nebi te štel plašit ,ali bez obzira na kilometre to mi izgleda kao loša kompresija,
 
Svjecica bi trebala biti ngk b 10 eg (kad smo kod svjecica) Ali nije problem u svjecici. Kako si nastelao onaj mali saraf(na samom kraju karburatora-ako imas dellorto34). Kad se to desi..probaj ga paliti sa punim gasom...mozda ti karburator preliva..pa ga zagusi benzin.Probaj onaj saraf stisnuti do kraja(onaj bez opruge) i zatim ga otpustiti 3/4 kruga.
 
kompresija je u redu to je provjereno a ne znam zašto po tvojem je slaba kompresija jer je sve novo i motor ide osjetno bolje nego je išao tak da to nije  (y)
 
da imam dellorto 34 to je onaj šraf s kojim se štela smjesa ako se ne varam probat ću to pa ću vidjet  (y)
 
odvrnul sam šraf za 3/4 i kad sam stao je upalil s više od pola gasa ne znam je li bilo slučajno ili šta jer sam sam jedanput probal ali mi motor nejde tako kako je išao prije ide nekako slabije,kad sam drugi put stal odvrnul sam šraf za 1 krug i sad ide bolje ali neće upalit  :misli:
 
Karburator nije kako bi trebao biti...koliko ti je glavna dizna ? Ja bih ga skinuo i cijeloga oprao u nitro razredivacu(osim plasticnih i gumenih dijelova),dobro ga ispuhao zrakom...i slozio. Samo kontroliraj glavnu diznu. Njemu bi bila dovoljna dizna od 140-145.
 
karburator sam čistio prošli tjedan baš s tekućinom za pranje i čišćenje karburatora dizna i sl ... a za diznu ne znam kolka je uzet ću još jedanput dolje pa ću vidit  :misli:
 
bmw m 5 said:
Karburator nije kako bi trebao biti...koliko ti je glavna dizna ? Ja bih ga skinuo i cijeloga oprao u nitro razredivacu(osim plasticnih i gumenih dijelova),dobro ga ispuhao zrakom...i slozio. Samo kontroliraj glavnu diznu. Njemu bi bila dovoljna dizna od 140-145.
evo ovako na dizni piše 148 jel ima veze to što imam gljivu DNA gore ?? šta misliš "bmw m 5" znam da sam već naporan  :wink:
 
Dizna 148 je u redu. Gljiva bi mogla biti razlog....kakve je boje svjecica ? Napravis jedno 10-tak km...na 3/4 gasa,i tada pogledas boju porculana i elektrode svjecice. Morala bi biti svijetlo smede boje. Ali ipak,za gljivu bi morala biti veca dizna. U stvari..morao bi na opisan nacin odabirom dizni postici optimalno sagorijevanje. Trebati ces se malo poigrati s time(ako imas na raspolaganju par vecih dizni: recimo: 152 155 150). I.....nisi naporan,zasto bi bio ? (y)
 
svijećica nije baš svijetlo smeđa malo je tamnija ali po mojem dobro sagorijeva... heh problem je da nemam druge dizne osim te jedne  :( , i još jedno pitanje kad lagano dodajem gas do vremena kad počne vući zna zatrokirat više kad je zagrijan,a gad dam pun gas nema trokiranja nije niš strašno samo me zanima kaj bi to bilo možda ima veze kaj s ovim prije ... motor sam pre sat vremena rasklopil i karburator je opet dole pa ako imaš kakvu ideju možda samo kaži da probam  (y)
 
Na kojem zarezu ti je igla difuzora ? Probaj je malo podignuti(odnosno skratiti ) tako da dobije vise goriva.  Ipak bih ti preporucio original filter zraka. To sto malo zatrokira nije opasno. To rade manje vise sve....na onom prelazu izmedu 6000 i 7500 okr...u onom momentu kada bi trebao otvoriti ventil na ispuhu. Kontroliraj i plovak sa iglom u karburatoru...ocisti leziste u kojem lezi iglica. Imas i jedan mali filter goriva ispod onog alu sarafa..gdje dolazi crijevo benzina. Kakav je on ?
 
igla je na drugom zarezu gledano od gornje strane,a ovog filtera nema ili šta odšrafim taj šraf i nutra je prazno  :misli:
 
bmw m 5 said:
Na kojem zarezu ti je igla difuzora ? Probaj je malo podignuti(odnosno skratiti ) tako da dobije vise goriva.  
:misli:

Mislim da igla nema veze s paljenjem i radom na leru isto kao i glavna dizna, kod lera i paljenja ima veću ulogu ler dizna i čok dizna.