teško pali

Da...ali sta ce mu cok kada je motor vruc ? Znaci nesto sa karburatorom nije u redu. Treba ispitati sve varijante,posto je ovako na daljinu tesko reci sta bi moglo biti. Pokusavamo pomoci covjeku. Sad je manje bitno sta sluzi cemu i kada ! Da imam motor ovdje u mom dvoristu....rijesili bi to puno lakse 8)
 
Da li je mozda minimum nestabilan, sam dodaje ili smanjuje gas i zna li se nekada desiti da ti odmah ne smanji gas pri pustanju?

Ako ti se to desava onda kontroliraj filter goriva (pretpostavljam da imas dellorto 32 ili veci) koji se nalazi ispod cjevice na koju spajas dovod goriva s rezervara, aluminijski saraf na kljuc 13 mislim, unutra izgleda kao rupa ali je mali plasticni filter s mrezicom unutra, ako nemas dodatni filter goriva zna se jako brzo zacepiti, benzin jedva curi u casicu, kada ostavis motor neko vrijeme s otvorenim benzinom casica se napuni do normalne razine, normalno s vremenom se sve vise zacipa i naposljetku se desi da upalis vozis neko vrijeme i onda se ugasi i tako stalno.. Isti takav problem sam davno rjesavao i nikao naci sto je, rjesio tek kada se pocelo desavati da se gasi u voznji nakon 200-300 prijedenih metara... nisam ni znao za taj filter unutra
 
slikar said:
nebi te štel plašit ,ali bez obzira na kilometre to mi izgleda kao loša kompresija,
:misli:
            I meni se tako čini,a jedino što kažeš ako je rađena generalka ne znam,ko i šta je radija,jer ako pali na ladno dobro,dok se karike ne zagriju dobro i onda se stisnu i nema kompresije :misli:Ne znan,ali to je moje skromno mišljenje,daj bože da nije to to. :palacdolje:
 
cici125 said:
kompresija je u redu to je provjereno a ne znam zašto po tvojem je slaba kompresija jer je sve novo i motor ide osjetno bolje nego je išao tak da to nije  (y)
to je bilo prvo na šta sam i ja sumnjal ali to nije ... (y)