Test touring guma 120/70 ZR 17, 180/55 ZR 17

Roadtec 01 je zapravo nasljednik Z8 (vozio sam i tu gumu) i iz licnog iskustva ti mogu reci da je R01 drastican napredak u odnosu na Z8, posebno na mokrom. Ne znam koliko sada kosta Z8, imalo bi ga smisla kupiti ako je 40-50% jeftiniji od R01, ali ako nije, onda bolje malo doplatiti pa kupiti R01 jer dobijes znatno bolju gumu
Mene je zapravo taj roadtec 01 iznenadio na xr-u. Nisam očekivao takvu turing gumu koja u biti jako dobro podnosi solidno agredivnu vožnju s puno kočenja, nagiba i jakog otvaranja na izlasku... bar u ovih 10000 km koliko su na motoru.
 
Pričamo o R01 ili R01SE? Dosta se hvalila R01SE po njemačkim forumima. Imao sam na početku jedan set Z8 i apsolutno solidna guma bez ikavih mana. Sve može dobro, nigdje nije vrh ali ti u svim uvjetima daje sigurnost.
 
meni je od bubble man-a ok road 5 tu po zg, a i dalje. Vozim cijele godine, fala bogu nagledo sam se svakakvih sranja po cestii situacija. Nešto izbjego pukom srećom, nešto ne jbg., i zasad taj 5 najbolje, e sad budi pametan.
Vozi se bez brzinskih rekorda, kako je navedeno vožnje kroz cijelu godinu - nemam ni neki feeling ko oni što nisu sjeli na motor pol godine pa sad ko psi kad ih pustiš s lanca i ipak bi još poživio, a i motor mi je hrđava krama, neću da su mi gume skuplje od motora 😂
Jedino bi me zanimalo razlika road 5 i 6, ako je tko imao,malo sam vagao kod Furlana, tio me nagovorit onaj na pultu na road 6, vjerojatno lik ni nezna, pročito brošuru, trgovac
Imao Road 5 na CBjki, imam ih sad na VTRki. Kad su tople gume i cesta, dosta lijepo drze. Ali nisam bas dobio neko samopouzdanje na njima ako je cesta imalo mokra. 20 na sat u kruznom znam osjetiti zadnji kraj da odlazi.
 
Pričamo o R01 ili R01SE? Dosta se hvalila R01SE po njemačkim forumima. Imao sam na početku jedan set Z8 i apsolutno solidna guma bez ikavih mana. Sve može dobro, nigdje nije vrh ali ti u svim uvjetima daje sigurnost.

Iskustva koja sam ja podijelio se odnose na sve 3 gume. S tim da je od 3 pomenute gume R01SE meni licno najbolje legla, primarno sto malo zivlje vozim. Ali ni standardna R01 nema nekih ozbiljnih mana. Recimo da je obicna R01 jako dobro zaokruzena guma koja radi dobro u svim uslovima. SE verzija na sve to dodaje i odredjenu sportsku notu te vise prostora za zivlju voznju.
 
  • Like
Reactions: snoopyx
Roadtec 01 je zapravo nasljednik Z8 (vozio sam i tu gumu) i iz licnog iskustva ti mogu reci da je R01 drastican napredak u odnosu na Z8, posebno na mokrom. Ne znam koliko sada kosta Z8, imalo bi ga smisla kupiti ako je 40-50% jeftiniji od R01, ali ako nije, onda bolje malo doplatiti pa kupiti R01 jer dobijes znatno bolju gumu
Hvala na savjetu. Vidjeću kako se kreću cijene u Matka u Splitu, ove Z6 su još dobre za ovu sezonu.

A eto, Roadtec 02 bi trebalo da je kao nasljednik 01 poboljšana, na testu ispade tek prosjek, a 01 hvalili na sva usta
 
Imao Road 5 na CBjki, imam ih sad na VTRki. Kad su tople gume i cesta, dosta lijepo drze. Ali nisam bas dobio neko samopouzdanje na njima ako je cesta imalo mokra. 20 na sat u kruznom znam osjetiti zadnji kraj da odlazi.
Obično hvale Road 5 po mokrom. Imao sam PR 4 i po mokrom su bile super. Ma sve te novije touring gume su super ako se normalno vozi.
 
Obično hvale Road 5 po mokrom. Imao sam PR 4 i po mokrom su bile super. Ma sve te novije touring gume su super ako se normalno vozi.
Znam, zato mi i je neobicno. Nije nikada pustila, ali bas je osjecaj zadnje gume kao da bjezi ispod mene.
Dosta brzo se zagriju doduse i po suhome su stvarno super.

Mislim da cu iduce probati Pirelli cisto usporedbe radi.
 
Hvala na savjetu. Vidjeću kako se kreću cijene u Matka u Splitu, ove Z6 su još dobre za ovu sezonu.

A eto, Roadtec 02 bi trebalo da je kao nasljednik 01 poboljšana, na testu ispade tek prosjek, a 01 hvalili na sva usta

Vidi, danas su sve gume toliko uznapredovale da realno mogu zadovoljiti 90% vozaca. Na ovim testovima se gledaju nijanse i tako formira top lista. A realno, prosjecan vozac te nijanse tesko da ce osjetiti u svakodnevnici. Po meni, da uzmes i najgore ocijenjenu sa testa, opet ces imati gumu koja ce podnijeti sve sto bacis na nju. Sve je to danas u par deka i sta god da uzmes radit ce posao.
Ono gdje treba raditi selekciju je namjena gume, odnosno hoces li na stazu ili se vozas po magistralama. Ima naravno i onih koji na magistralama voze kao da su na stazi, pa im trebaju gume za stazu, ali to je vec individualno.
Kada neko kaze da vozi sport gumu zbog “feelinga” i spicastog profila, i to ne pije puno vode jer danasnje ST gume nisu tako tupe kao prije, i tu su blizu sportu.
 
Znam, zato mi i je neobicno. Nije nikada pustila, ali bas je osjecaj zadnje gume kao da bjezi ispod mene.
Dosta brzo se zagriju doduse i po suhome su stvarno super.

Mislim da cu iduce probati Pirelli cisto usporedbe radi.
Pirelli je prije bio u posjedu Metzelera i njihove su gume bile kompatibilne (mogao si ih miješati) jer su koristile i slične šare. Sad su Pirelli prodali Kinezima. Što se mene tiče, to znači: hands off, prije nego se DOBRO ispita šta će iz toga izaći.
 
  • Like
Reactions: tegla
20240312_173657.jpg20240306_182327.jpg
 
NIsam dovoljnk strucan da idem s argumentima protiv strucljaka rejsera,ali je bolja guma od bt 016 pro ( moje misljenje jer sam probao obadvije,nekome je bolji bridgestone a nije vozio mitas i jbg tu nastaje problem) atraktivnije je kad pise made in Japan nego made in Slovenia 🤣... a one teorije da mjesi u zavoju na oko 200,filing s podlogom mi je malo tup,e to mogu i ja poceti kenjat nakon 5-6 piva al jbg kad ne pijem
 
  • Like
Reactions: diesel power
Ma guma je generalno sranje, cim pomisliš u bogenu u max nagibu otvorit ono full gas, znači ne govorimo od tzv održavajućem gasu od 12%, nego full atack beast mode, guma počne nekontrolirano spinat (sad to je ovisno dal voziš V2, V4, inline 4 screamer ili big bang, prema pulsevima sa radilice tako će guma kliznut) isto tako, nisu pogodili profil gume pa je propadanje između 45-50 stupnjeva tromo, a od 50-60 naglo pada, pa naglo zatvara, a to generalno dovodi do understeera prednjeg kraja. Tu dolazimo do prednje gume koja na pravcu trese, na trail brakingu isto nekontrolirano kliže i profil prednje ne prati zadnju, pa onda ako zadnja ne gura prednju-understeer, onda prednja rotira oko svoje osi što dovodi do zadnjeg oversteera.
Nadam se da sam pomogao