Test touring guma 120/70 ZR 17, 180/55 ZR 17

Metzeler tourance voli kliznut dosta na bijelom izlizanom asfaltu, mitas terraforce ne uopće ali se i prije potroši. To je kao kod auta stavis continetal, bridgestone touring ili michelin energy saver ili tako nesto pa na lokalnim, gradskim izlizanim asfaltima kliže ko kurčina. Čak ni mitas e07 ili shinko ne rade to...
 
Pirelli je prije bio u posjedu Metzelera...... Sad su Pirelli prodali Kinezima. Što se mene tiče, to znači: hands off, prije nego se DOBRO ispita šta će iz toga izaći.
Pogledaj na Metzeler gumama di se proizvode :mrgreen:
Frendu neki dan stigle nove Metzeler, reko pogledaj od kud su, a lijepo sam mu sugerirao da uzme slovenke :mrgreen:
 
Pirelli je prije bio u posjedu Metzelera i njihove su gume bile kompatibilne (mogao si ih miješati) jer su koristile i slične šare. Sad su Pirelli prodali Kinezima. Što se mene tiče, to znači: hands off, prije nego se DOBRO ispita šta će iz toga izaći.

Sto se kvalitete Pirellijevih guma tice, izgleda da Kinezi nisu imali utjecaja. Vec tri sezone vozim Pirelli Angel GT II i guma je odlicna. Stovise, kad bi ju morao opisati jednom rijecju, onda bih rekao da je gotovo pa dosadna.
 
  • Like
Reactions: singlica
Pirelli je prije bio u posjedu Metzelera i njihove su gume bile kompatibilne (mogao si ih miješati) jer su koristile i slične šare. Sad su Pirelli prodali Kinezima. Što se mene tiče, to znači: hands off, prije nego se DOBRO ispita šta će iz toga izaći.

Kad su ga prodali? Zadnje 2 sezone na Angel GT, nikakvih problema. Guma i više nego dovoljna za većinu današnjih RRejsera (me included)...
 
Kad su ga prodali? Zadnje 2 sezone na Angel GT, nikakvih problema. Guma i više nego dovoljna za većinu današnjih RRejsera (me included)...
Vidi se da si teški amater, pa da ti objasnim. Naravno da misliš da nemaš problema, jer dok se voziš ih nemaš. Odi malo na fb grupu Život na motoru, upiši malo u google forum-angel GT-major problems i vidjet ćeš da ti guma više neće valjat.
 
angel st se u kini radi bar zadnjuh 6-7 godina....... nikih problema.....
jednom uzeo mitas touring force i odma se rasuo.....
 
Vidi se da si teški amater, pa da ti objasnim. Naravno da misliš da nemaš problema, jer dok se voziš ih nemaš. Odi malo na fb grupu Život na motoru, upiši malo u google forum-angel GT-major problems i vidjet ćeš da ti guma više neće valjat.
A i tamo ima svega, gore nego kod nas !
 
  • Haha
Reactions: Igor28
ja odradio ca 9k s angel gt na vfr800 i samo mogu pohvaliti gumu (pogotovo jer smo odradili rumunjsku +tansalpina i tansfagarasan, a zna se kakav je tamo asfalt)
 
angel st se u kini radi bar zadnjuh 6-7 godina....... nikih problema.....
jednom uzeo mitas touring force i odma se rasuo.....
Ja ne mislim samo na to gdje se rade, već i gdje se razvijaju. Metzeler je jedina tvrtka koja radi SAMO moto gume, nemaju auto i kamionskog programa, još jedan razlog da njima najviše vjerujem
 
  • Haha
Reactions: Igor28
Ma guma je generalno sranje, cim pomisliš u bogenu u max nagibu otvorit ono full gas, znači ne govorimo od tzv održavajućem gasu od 12%, nego full atack beast mode, guma počne nekontrolirano spinat (sad to je ovisno dal voziš V2, V4, inline 4 screamer ili big bang, prema pulsevima sa radilice tako će guma kliznut) isto tako, nisu pogodili profil gume pa je propadanje između 45-50 stupnjeva tromo, a od 50-60 naglo pada, pa naglo zatvara, a to generalno dovodi do understeera prednjeg kraja. Tu dolazimo do prednje gume koja na pravcu trese, na trail brakingu isto nekontrolirano kliže i profil prednje ne prati zadnju, pa onda ako zadnja ne gura prednju-understeer, onda prednja rotira oko svoje osi što dovodi do zadnjeg oversteera.
Nadam se da sam pomogao
Za koju gumu je ovo recenzija?