Tip motora

M12

Well-known member
ovako mene vesele prerade :twisted:

sad zanima me kako znati, prepoznati ?
npr.

nudi mi se Cagiva Mito 125 93. EVO ali bez mašine za sitne pare pa koju mašinu po mogučnosti 4T bi mogao staviti u taj motor šta da tražim.

Ili u RS 250 staviti mašinu isto od Aprilie kao SXV/RXV 450/550 ccm
jer se na tom tipu mašine trebao i izraditi RSV 450/550 ccm

koje kiruške zahvate bi trebao napraviti da sve to ugradim?

kako bi onda trebalo poslje sa registracijom?? :wink:

hvala svima unaprijed
 
Uz pomoč brusilice i aparata za zavarivanje ugradnja jednocilindričnog četverotaktnog agregata je puno jednostavnija nego li bez njihove pomoči... Pri izboru agregata vodi računa s koje strane je pogonski lanac! Ja imam cijelu cagivu river 600 za dijelove...
 
Evo vam u Miti masina od Cagive 600 enduro 4t 50ks




zatim yamahina YPVS 350 mašina u cagivi oko 55 ks




 
kod ovih gore mašina da li bi se trebalo šta konstrukcijski ojačat ili ne?

naravno jače kočnice, bolji ovijes bi se trebalo staviti kad bi se stavile takve zvijeri od mašina.
 
vako gle.... sve se može svakam metnut... uopće nije problem.... nabavi mašinuod ninje 10 ak te veseli i ja ti ju zabim na skutera...

nemojte bit pičke pa tražit plug n play...
 
M12 said:
kod ovih gore mašina da li bi se trebalo šta konstrukcijski ojačat ili ne?

naravno jače kočnice, bolji ovijes bi se trebalo staviti kad bi se stavile takve zvijeri od mašina.

Mito i RS-ka ti same po sebi imaju odlične bremze i ogibljenje , jer sa SP kitom idu možda i brže nego sa ovim endurom , jedino što enduro ima ispeglanu krivulju i više konja kod manje okretaja pa se vozi opuštenije i traži manje angažmana .
Pošto Cagiva ima lanac s lijeve strane izbor ti je širok , a Aprilija ima lanac s desne strane i opcija ti je KTM LC4 agregat.
Originalna YAMAHA RD 350 YPVS ima slabije ogibljenje i kočnice od obadvije ove 125-ice .
Usputbudirečeno vidio sam ja i motor Suzuki gama 500 uglavljen u Apriliu rs 250 .
M900 :mrgreen:
 
frend mi reko citiram:
Mjenjat ces lezaje kotaca svakih tjedan dana, pigat ce ti se nosaci vilica, uglavnom, ne isplati se...

koliko ima istine u tome?
i šta to znači jer ga ja nisam skužio?
 
To znaci da on nema pojma o cemu govori. :mrgreen:
Neznan kakve veze lezaj kotaca ima sa jacom masinom.
 
vidim da tu ima dosta znalaca pa me zanima jedna stvar: isto tako pokusavam nabavit jacu masinu koju mislim nagurat na tuarega, ali problem je sto ni od prilike neznam koja masina pase!! pa onda molim pomoc!!
evo to je rama na koju mislim stavit masinu

 
Opa, ima pravih meštara tu, vidim..Kad smo kod krparenja, dal netko zna ako na TW 200 (ili TW 125, ista stvar) mogu uglavit XT 550, 600. Bez aparata za varenje. I Duck tape-a. Nekako još nisam uhvatio vremena da to provjerim šublerom, a na oko bi se reklo da je to cca to. pa ako netko ima kakva saznanja... thx
 
e ovo bi bilo jako lijepo, jer je glupost sto su napravili tw sa tako slabim motorima, meni je motor do jaja (y)skoro ko pocket :mrgreen:
 
aj ovako....  ja BESPLATNO metnem na neku skuter mašinu od nekog motora... uopće me ne jebe... pod rs 50 do rsv 1000... čisto bi htio to napravit jer mi je dosadnpo..sam nek neko da djelove  :D
 
Streetfighter said:
tw 200?? nema ih puno u hr. dal je prijašnji vlasnik tog motora iz crikvenice??

Je, fighteru. Uvezen iz US, prvi vlasnik iz Kostrene, drugi s Krka,Treci iz Crikvenice,zadnji ja i ne dam ga dalje.Vec me zvao prvi vlasnik,pozdrav njemu ako je na forumu,hoce ga nazad...he,he.
veliki + za TW!!
Vec smo u off-u debelo.
P.S.Frend u muriji provjerava koliko ih još ima u HR....