Hahaha a najbolje da nema, pa ipak je to Talijan
ali unatoč tome "ima ono nešto" :0648:
Općenito na F4 su poznate dvije mane:
1. je jedan od ležajeva stražnje glavčine (dvoredni kuglični) interval izmjene je 36000 ali vjerojatno niti jedan ne dočeka tu kilometražu, uzrok kvara obično bude pranje miniwashom, prejako dotezanje lanca ili dotezanje dva žarafa koji glavčinu drže u vilici onako "odokativno" a ne kilo ključem.
2. je brtva kartera, razlog je što su bočnu nogaru našarafili na karter, tako da nije pitanje hoće li procuriti nego kada će.
Dodatni problem na F4 Brutale (iz razloga što je naked) je tzv. "SPU" (service power unit) - kutija u kojoj su hermetički zalijani svi releji (klasični mikro elektromehanički) i ako vam npr. crkne relej od žmigavaca mijenja sve cijeli sklop, a kako to skoro nikad ne crkava pod garancijom MV-u je trebalo 8 godina da promijene dobavljača, uglavnom novi dio je drugačije konstrukcije (nema mehanike) i ne rikava.
Pozitivni dojmovi? Paaa ...... SVE OSTALO
PS. bok APRILIAŠI vidim još uvijek niste preboljeli svoje drloge :jesus: