Tko vozi Agustu?

Iceberg

Guest
Pozz ljudovi, znam da nas je malo u RH ali nadam se da će se ovdje naći još netko s kime ću moći malo proćakulat o motoru na temelju osobnih iskustava.
Ja vozim Brutale i u principu znam sve što na tom motoru valja a što ne, ali uvijek je dobro čuti pokoju sitnicu. 
 
U ovih dosta godina na forumu mogu reći da mislim da Agustu ne vozi valjda nitko, bar ne od ovih koji se češće javljaju. :mrgreen:  Vozio sam 750, probao i uzeo predračun za 1000 kad se pojavila, mislim '05 godine, ali na kraju odustao odnosno našao sam 998R u stanju kakvom sam tražio pa je opcija s još jednim Dukcem prevagnula. Isto tako, ne mogu reći da je ideja umrla, kao valjda najveći fan 916 odnosno Tamburini/Castiglioni kombinacije, sigurno je F4 motor koji bi htio imati u garaži. Ono što me davno odmicalo od Aguste je bila cijena i nedostatak dijelova nakon svih propadanja. U međuvremenu se taj dio koliko toliko popravio ali se pojavio problem odvratnog prostituiranja s "novim starim" limitiranim modelima što je fakat degradiranje nečije inteligencije. Slijedeći problem je još uvijek, barem prema mojim informacijama, vrlo nestabilna mreža bez obzira na Zupinove satelite. Svejedno, kad bi se našao neki savršeno očuvani primjerak za male novce, vrijedilo bi ga strpat u garažu. Koliko se sjećam, motor je po gabaritima bio gotovo kopija 916, sličnog ovjesa i začuđujuće slabe mašine što se promjenilo s pojavom 1000. Vozne karakteristike na razini onih iz prošlog stoljeća, vrlo slične 916, što meni osobno odgovara. Sve u svemu, kod mene ima prolaznu ocjenu. :mrgreen:

P.S. Sve ovo se odnosi na F4, ostalo me nije zanimalo. :mrgreen:
 
mate said:
Svejedno, kad bi se našao neki savršeno očuvani primjerak za male novce, vrijedilo bi ga strpat u garažu.

              Pa za mene ovaj ne izgleda tako loš,već se dugo prodaje i siguran sam da se da cijena još spustiti tj. valjda vrijedi toliko,ili bi ti samo 1000,kod njih mašine baš i nisu trajne,dok 750 su ok.

              http://www.njuskalo.hr/sportski-motori/agusta-f4-750-zamjena-oglas-2563452
                 
 
Pratim oglase pa sam vidio i ovaj međutim kako nisam kupac, nisam niti ulazio u detalje. Mislim da će puno toga ovisiti o predstavljanju novog Dukca jer baš nekako osjećam da sam na prekretnici.

Radije bi 1000 iako mislim da zapravo nije previše važno jer se s tim motorom ne bi baš puno vozio.
 
        Onda sorry ja sam shvatio da u biti jesi kupac znači da bi kupio Agustu ali samo ako naideš na poželjan primjerak,je da je offtopic ali ja da ozbiljnije mislim kupovati novi Duc 1199 svakako bi počekao da prođe 1 godina proizvodnje radi dječjih bolesti ipak ima puno novih stvari na njemu,koliko god teško bilo se suzdržati obzirom da će biti vjerojatno bomba po izgledu.
 
Krivo smo se shvatili, kad kažem da nisam kupac mislim da nisam kupac u smislu da s lovom u džepu zivkam oglase, možda sam trebao napisat da nisam ozbiljan kupac jer kad bi ovaj išao za nekih 5.500€ onda bi bio. Kužiš, ne? :mrgreen:

U zadnjih desetak godina na novim Dukcima je bilo manjih problema otklonjenih u garanciji. Ovdje će najveća novost mašina koja radi ili ne radi. Vilice, bremze, kotači... sve zapravo poznato. Najveći problem je uvijek centralina Magneti Marelli kojoj treba odati priznanje na konzistentnosti jer niti jedna nova serija nikad nije radila dobro pa smo navikli. :mrgreen:  Svejedno, to se ne može uspoređivati s nekadašnjim vremenima, sad je tu Tonči sa servisom i Doodo u dućanu pa sve ide svojim tokom dok mislim da kod Aguste nije ni približno tako. Onaj tko to nije probao ne zna o čemu pričam.  :mrgreen:
 
Iceberg said:
Pozz ljudovi, znam da nas je malo u RH ali nadam se da će se ovdje naći još netko s kime ću moći malo proćakulat o motoru na temelju osobnih iskustava.
Ja vozim Brutale i u principu znam sve što na tom motoru valja a što ne, ali uvijek je dobro čuti pokoju sitnicu.
znam jednog koji je  :police:  i vozi MV brutalku  :mrgreen:  mozda ga i ti znas  :LOL: :mrgreen:
 
U Sisku imaju dvije F4 1000, jedna stara (mislim 05') i jedna kupljena nova prosle godine koja sad ima oko 600km. Obadvije su bile od istog vlasnika kojemu motor sluzi iskljucivo za odlazak u grad na kavu i nikad kod njega nisu presle 100km/h.
Kad opet izade novi model ovaj stari ce se isplatiti kupiti.
 
Zapru said:
znam jednog koji je  :police:  i vozi MV brutalku  :mrgreen:  mozda ga i ti znas  :LOL: :mrgreen:


Ja isto znam tog jednog i znam da nakon cca 1500 km koje sam prošo s njim da to čudo tolko vrišti da nemoš slušat......
Tad sam ga moro prestić i vozit ipred njega :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
Pegas_ said:
I ja znam jednog  :police: koji nakon svakih 2tkm ima jaci servis(citaj popravak) na brutalki  :cool:

Nemoj ga sad kompromitirat u tim detaljima....... jer kak bu poslije prodo taj drlog kad dođe do spoznaje da je ipak tuono to što mu je trebalo :mrgreen:
 
blagi said:
Nemoj ga sad kompromitirat u tim detaljima....... jer kak bu poslije prodo taj drlog kad dođe do spoznaje da je ipak tuono to što mu je trebalo :mrgreen:

Aprilia se ne kvari dovoljno, zapravo uopce pa je MV veci izazov  :mrgreen:
 
pazdrkan said:
ja bi volio čuti osobna iskustva....kad već spominješ, koje su mane ako ih ima?


Hahaha a najbolje da nema, pa ipak je to Talijan  :mrgreen:  ali unatoč tome "ima ono nešto"  :0648:


Općenito na F4 su poznate dvije mane:
1. je jedan od ležajeva stražnje glavčine (dvoredni kuglični) interval izmjene je 36000 ali vjerojatno niti jedan ne dočeka tu kilometražu, uzrok kvara obično bude pranje miniwashom, prejako dotezanje lanca ili dotezanje dva žarafa koji glavčinu drže u vilici onako "odokativno" a ne kilo ključem.
2. je brtva kartera, razlog je što su bočnu nogaru našarafili na karter, tako da nije pitanje hoće li procuriti nego kada će.


Dodatni problem na F4 Brutale (iz razloga što je naked) je tzv. "SPU" (service power unit) - kutija u kojoj su hermetički zalijani svi releji (klasični mikro elektromehanički) i ako vam npr. crkne relej od žmigavaca mijenja sve cijeli sklop, a kako to skoro nikad ne crkava pod garancijom MV-u je trebalo 8 godina da promijene dobavljača, uglavnom novi dio je drugačije konstrukcije (nema mehanike) i ne rikava.


Pozitivni dojmovi? Paaa ......  SVE OSTALO  (y) 




PS. bok APRILIAŠI vidim još uvijek niste preboljeli svoje drloge  :jesus:

 
Iceberg said:
Hahaha a najbolje da nema, pa ipak je to Talijan  :mrgreen:  ali unatoč tome "ima ono nešto"  :0648:


Općenito na F4 su poznate dvije mane:
1. je jedan od ležajeva stražnje glavčine (dvoredni kuglični) interval izmjene je 36000 ali vjerojatno niti jedan ne dočeka tu kilometražu, uzrok kvara obično bude pranje miniwashom, prejako dotezanje lanca ili dotezanje dva žarafa koji glavčinu drže u vilici onako "odokativno" a ne kilo ključem.
2. je brtva kartera, razlog je što su bočnu nogaru našarafili na karter, tako da nije pitanje hoće li procuriti nego kada će.


Dodatni problem na F4 Brutale (iz razloga što je naked) je tzv. "SPU" (service power unit) - kutija u kojoj su hermetički zalijani svi releji (klasični mikro elektromehanički) i ako vam npr. crkne relej od žmigavaca mijenja sve cijeli sklop, a kako to skoro nikad ne crkava pod garancijom MV-u je trebalo 8 godina da promijene dobavljača, uglavnom novi dio je drugačije konstrukcije (nema mehanike) i ne rikava.


Pozitivni dojmovi? Paaa ......  SVE OSTALO  (y) 




PS. bok APRILIAŠI vidim još uvijek niste preboljeli svoje drloge  :jesus:
kaj bi ih preboljeli, jos su kod nas za razliku od drugih  :jesus:

mogel si i ostat na Apriliji da bi bil ovdje, sad sam imas problem sa AB-om  :LOL:
 
Zapru said:
kaj bi ih preboljeli, jos su kod nas za razliku od drugih  :jesus:

mogel si i ostat na Apriliji da bi bil ovdje, sad sam imas problem sa AB-om  :LOL:


Pa ti još furaš onu filozofiju "Aprilia je motor za cijeli život" (jednom je kupiš i nemreš je više nikome prodat)  :LOL:  no OK razumijem te, tak sam i ja svoju na kraju poklonio u dobre ruke, istina bilo je nekih manipulativnih troškova za novog vlasnika ali nećemo sad cjepidlačit  :mrgreen:


Nemam ja problema ni sa kime, samo drugi mogu imat problema samnom  :cool:  osim toga ja sam ovdje nekoliko godina ranije nego na AB-u  :misli:  samo nezz kak to da sam opet "početnik"
 
blagi said:
Ja isto znam tog jednog i znam da nakon cca 1500 km koje sam prošo s njim da to čudo tolko vrišti da nemoš slušat......
Tad sam ga moro prestić i vozit ipred njega :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


A ni ti palo na pamet da sam te nakon 1500 km konačno malo pustio naprijed, ono tek tak da i ti vidiš vidiš kak to izgleda  :LOL: