tomos bt u sportivu

Black3005

New member
dakle želim ovaj motor preradit u neki atraktivniji izgled
http://www.mobisux.com/album/data/500/28236BT2899.JPG
prvo što trebam je rješiti se ovh amortizera i stavit mono amortizer ali sad koji da uzmem koliku dužinu koji hod,kako da ga uskladim da mi nebude previše prema dole a da mi ipak ne strši previše prema gore. jel treba amortizer bit pod određenim kutem?
ovo je trenutna rama
http://www.imagesforme.com/show.php/498538_IMG0380.JPG
ovo je mono amortizer na toj rami ali je za cross(nisam ja radio)
http://img413.imageshack.us/i/monoxl5.jpg/
http://img120.imageshack.us/my.php?image=zadnjacn8.jpg
http://img210.imageshack.us/i/diozglobaxg7.jpg/
a ovo je plastika koju trenutno posjedujem ali katastrofalno izgleda kad je ovako dignut odzada
http://www.imagesforme.com/show.php/542902_MATERRR.png
 
Odi na Tomosov forum,možeš puno izvući ideja a od "specijalki " iako su starije možeš stvoriti bar viziju i ubaciti nešto novo po svojoj prvobitnoj zamisli uštedićeš si vrimena,samo naprid  (y)

            "Matuljin rekord na Grobniku sa Tomosom 50ccm 204 km nama za čuđenje i pamčenje
                  a nekima za učenje i nevirovanje "  8)

                      ".......već sam pisao......ali pomoć cjenim  (y)
 
Skini to sto je gore i ugledaj se na CTX zadnju vilicu i duzinu amortizera.
S obzirom da su rame iste ne bi trebalo biti problema....iako....puno truda nizasto!
Visinu mozes izregulirati tako da prekrojis zadnji dio rame, ako bas hoces!
Moj savjet:
Ostavi kako je i vozaj se dok ne skupis lovu za nesto vece, bolje ulozi u E-90 masinu, dobre gume i kocnice i samo po gasu!!!!

PS
(Nije da ti pricam bezveze, utukao sam hrpu love u Tomosice, a svaki ozbiljniji zahvat te kosta min. 500 EUR-a)
 
EXD9M said:
Skini to sto je gore i ugledaj se na CTX zadnju vilicu i duzinu amortizera.
S obzirom da su rame iste ne bi trebalo biti problema....iako....puno truda nizasto!

PS
(Nije da ti pricam bezveze, utukao sam hrpu love u Tomosice, a svaki ozbiljniji zahvat te kosta min. 500 EUR-a)
nesviđa mi se ctx ima premekan amortizer uostalom to je enduro motor i duljina amortizera mi nikako nebi pasala
o kakvih 500e pričaš. i nijedna od ovih slika što sam naveo nije moja osim ove rame sa krapomkom nazad,crvenim ručkama,žbicanim felgama...
papillon said:
Odi na Tomosov forum,možeš puno izvući ideja a od "specijalki " iako su starije možeš stvoriti bar viziju i ubaciti nešto novo po svojoj prvobitnoj zamisli uštedićeš si vrimena,samo naprid  (y)

            "Matuljin rekord na Grobniku sa Tomosom 50ccm 204 km nama za čuđenje i pamčenje
                  a nekima za učenje i nevirovanje "  8)

                      ".......već sam pisao......ali pomoć cjenim  (y)
204 s 50 cc to je stvarno nešto nevjerovatno. taj motor je svetinja ali ipak d6 je nešto što samo bog može stvorit. ali dobro izgled tih specijalki mi se nesviđa staromodan je ja hoću atraktivnijji. meni će auspuh ić ispod sica i bit će ko u zx6r. a ne ko u svih tomosa sastrane.bit će to mala sportiva a ne trkaći motor.bit će važne i peformanse ali i izgled. ovo su mi neki kako da kažem ciljevi,primjeri
 
Na tomos riders forumu imaš sve o preradama tomosa, i sigurno ćeš naći neko zanimljivo rješenje a dečki su voljni pomoći savjetima.

Ako kreneš sa preradom, računaj da to neće biti gotovo u par dana, naoružaj se živcima i ne odustaj      (y)
 
EXD9M said:
Skini to sto je gore i ugledaj se na CTX zadnju vilicu i duzinu amortizera.
S obzirom da su rame iste ne bi trebalo biti problema....iako....puno truda nizasto!

nisu iste rame. BT ima limeni poklopac di je hvatište CTX-ovog amortizera ako se ne varam...
 
papillon said:
Odi na Tomosov forum,možeš puno izvući ideja a od "specijalki " iako su starije možeš stvoriti bar viziju i ubaciti nešto novo po svojoj prvobitnoj zamisli uštedićeš si vrimena,samo naprid  (y)

            "Matuljin rekord na Grobniku sa Tomosom 50ccm 204 km nama za čuđenje i pamčenje
                  a nekima za učenje i nevirovanje
"  8)

                       ".......već sam pisao......ali pomoć cjenim  (y)


od tog testa, imam sve podatke......od omjera u mjenjaču (u prvoj brzini motor ide 104km/h), do skice grobnika, te piše na kojem djelu staze je u kojoj brzini....... 8) 8)
 
trop said:
Na tomos riders forumu imaš sve o preradama tomosa, i sigurno ćeš naći neko zanimljivo rješenje a dečki su voljni pomoći savjetima.

Ako kreneš sa preradom, računaj da to neće biti gotovo u par dana, naoružaj se živcima i ne odustaj      (y)
a tomos je tomos. ja oću preradu u sportskog. slabo ko tamo ima znanja o sportivama
jolly the roger said:
nisu iste rame. BT ima limeni poklopac di je hvatište CTX-ovog amortizera ako se ne varam...
tako je ali fleksaricu u ruke i tog lima više nema
 
možda ti se čini bedasto :blahblah: ali ne mora ti taj centralni amortizer bit prvi korak do atraktivnosti. stvarno ima brdo drugih stvari koje mogu na sebe odvuč pozornost i ako sve zajedno dobro uklopiš nije nužno micat bočne amortizere :wink: budi oprezan s auspuhom ispod sica, nije to 4T motor da možeš cijevi frkat i provlačit kako te volja, za ispravan rad 2T motora oblik samog auspuha je jako bitan...
imaš ovdje zanimljivih detalja :D
http://www.pikec-tuning.com/diskusije/viewtopic.php?f=25&t=3836
i mene su u tvojim godinama brinuli slični problemi :mrgreen:
http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,94612.0.html
 
nije loše ali nije ni po mom ukusu. a sad je malo jebada oko tog auspuha. da je 4 t lako bi ja krnio cjev i provuko je kuda hoćeš. ovako probao sam auspuh od bt-a nekako ugurat i vidim da ima mjesta no zajebano je to kuda ide auspuh tuda ide i mono amortizer.auspuh od bt-a je plan ž to je zadnja opcija. sada ću ako mi budu pasale mjere kupit ovaj auspuh http://www.imagesforme.com/show.php/363085_DSC05157.JPG. ako mjere budu dobre onda ako trebam režem ramu samo da ga upašem
 
danas sam zbavio 100 kn ovaj komlet
ovo i još pola metra kvadratnog one jastučnice. misli mda će mi bit dosta samo da oprobam jer mi je prvi put da radim sa ovim. prvo ću probat napravit masku. pa će se zašarafit za ostatak oklopa. samo da pitam jeli ovo preskupo poštoo ne živim blizu mora. jeli jeftinije u brodomerkuru ili slično
 
ima li iko slike većih motora koji imaju ovakav volan. ovdje mi je slaba rezolucija. ako sam u pravu tu je ljeva ručka posebno na ljevom štapu a desna na desnom. a nije na trokutu kako je inače
http://p1.bikepics.com/pics/2005/11/24/bikepics-472582-full.jpg
[/quote]
 
Da to je direktno zašarafljeno na vilicu i to je dio koji lako napravis! (ja imam tako na D6)
Auspuh ispod sica će te koštati puno snage motora!
Tvrdoća CTX amortizera moze se riješiti kutem postavljanja jer će u svakom slučaju trebati raditi prihvat na rami (gornji)

500 EUR? - počni zbrajati  100Kn pa još 100 pa još 100.......

Oklopi za ova dva motora koje si gore poslikao rađeni su u Subotici i mislim da ima je cijena cca 250 - 300 EUR (ako te zanima mogu ti poslati broj telefona na pp) - inače gibaj na Zetin forum i tamo ti sve piše!
 
ljudi zapeo sam i neznam kako dalje ništa mi nepada napamet. dakle ovo su nove ručke
i19816_IMG0553.JPG
i19815_IMG0552.JPG
i19814_IMG0550.JPG

i19813_IMG0549.JPG

to je preusko i mora se ovako raširit da upadne na štap ali kako to sad stegnut a da nebude fuš???
 
:misli: istokari poštene šelne koje će cjelim unutrašnjim plaštom prijanjat po vilici, a nebi zgorega bilo ni da se fixiraju u gornji trokut! ...ove šelne od ponya će ti se izvrtit po vilici, oprezno ipak je to guvernal (ili u tvom slučaju hebli) (y)
 
šta mislite bili mi pasao oklop od yzf 125? mislim po veličini ili od suzukija gsx 125? kolika je cijena i gdje nabavit
 
ne zaboravi od XT 660 mašinu stavit (y)
 
stvarno imas volje. ali ja mislim da bi trebao ulozit tu energiju u malo bolji motor. svejedno svaka cast i samo naprijed (y)