tresu ručke kad pustim

andrlje said:
bio sam jučer kod zorića (servis yamaha,aprilia)-kaže da se to događa uglavnom zbog pritiska zraka na kofer pa pritišće stražnji kraj i rasterećuje prednji pa dolazi do trešnje,ali da tu nebi puno pomogli ni utezi volana- a njemu je u interesu da proda- glavno da nije ništa zbog čega bi se trebalo brinuti

Moglo bi bit to s kuferom, otkako sam ga stavia i meni se to počelo događat
 
očito je da ima više faktora zbog kojih se to dešava. na mom GPX-u je to bilo jako izraženo pri nekih 70 km/h. nakon mjenjanja prednje gume (prije nepuna dva tjedna) to je potpuno nestalo. probo sam u petoj na 100 pustiti ruke i ostaviti motor da sam usporava do 50 i ništa nisam osjetio. e sad jel to bilo do potrošene gume il prednji točak nije dobro izbalansiran to nezna
 
e ovak se nisam nasmijooooo
bez uvrede,al kofer pogotovo nema veze sa trešnjom volana,znam iz iskustva,imao sam 46l na CBR u,i ganjo se s ekipom i po autoputu i po zavojima,i bla bla.pravi šatoRRaš :mrgreen:
Trešnja- Guma najčešće,ako je stara ili udarena ili vilice.
Motor MORA IĆ RAVNO i bez trešnje pri svim brzinama,osim kod 60-80 kmh,kad se nekad zna pojavit onaj shimmy efekt,o čemu je također pisano.
 
Dek..Dadek said:
e ovak se nisam nasmijooooo
bez uvrede,al kofer pogotovo nema veze sa trešnjom volana,znam iz iskustva,imao sam 46l na CBR u,i ganjo se s ekipom i po autoputu i po zavojima,i bla bla.pravi šatoRRaš :mrgreen:
Trešnja- Guma najčešće,ako je stara ili udarena ili vilice.
Motor MORA IĆ RAVNO i bez trešnje pri svim brzinama,osim kod 60-80 kmh,kad se nekad zna pojavit onaj shimmy efekt,o čemu je također pisano.

Može bit da si u pravu, jer sam u isti put zamijenio gume i stavio volan i počelo se to događat
Sad šta je od toga uzrok :misli:
 
ne kužim kaj oćeš reć?
za shimmy efekt?
ne znam točno zašto se događa,ali pisalo se o tome u nekim temama,sigurno se netko sjeća pa da stavi link...
akademiče Darq?
 
Dek..Dadek said:
e ovak se nisam nasmijooooo
bez uvrede,al kofer pogotovo nema veze sa trešnjom volana,znam iz iskustva,imao sam 46l na CBR u,i ganjo se s ekipom i po autoputu i po zavojima,i bla bla.pravi šatoRRaš :mrgreen:
Trešnja- Guma najčešće,ako je stara ili udarena ili vilice.
Motor MORA IĆ RAVNO i bez trešnje pri svim brzinama,osim kod 60-80 kmh,kad se nekad zna pojavit onaj shimmy efekt,o čemu je također pisano.

Ne mora biti. Kad sam kupio motor (novi) sve je bilo ok, nije nikad treslo, al poslije stavljanja kofera počeo mi se tresti volan, a niti su gume stare, niti je igdje lupljen. Sad planiram utezima riješiti problem. Trese se baš od 80-60km/h. Očito na nekom motoru nema problema (na ER-5 mi se to nije događalo), a na nekom ima.
 
darkovsky said:
Ne mora biti. Kad sam kupio motor (novi) sve je bilo ok, nije nikad treslo, al poslije stavljanja kofera počeo mi se tresti volan, a niti su gume stare, niti je igdje lupljen. Sad planiram utezima riješiti problem. Trese se baš od 80-60km/h. Očito na nekom motoru nema problema (na ER-5 mi se to nije događalo), a na nekom ima.
hmm,malo sam pitao,a i našao temu jednu o tome-evo link:

http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,7358.0.html

zapravo,razgovarao sam malo s ljudima nakon što sam ovo gore pročitao,i očito je problem u samoj konstrukciji prednjeg kraja,kojeg Yamaha nije baš "sretno" riješila.
Ja osobno na CBRu 900 nisam imao apsolutno nikakvih problema  sa 46 l koferom,prtljagom itd.a imao sam kofer i na drugim motorima,nikad takvih problema.
 
Ono prije sam krivo napisao, htio sam reć da sam kupio kufer i stavio novu gumu u isti put i volan se tresao nakon toga, pa ne znam šta je od toga ''zaslužno'' za to
 
st_driver said:
Ono prije sam krivo napisao, htio sam reć da sam kupio kufer i stavio novu gumu u isti put i volan se tresao nakon toga, pa ne znam šta je od toga ''zaslužno'' za to
:misli: :misli:

ja bi reko kufer
 
darkovsky said:
Jel ima u Louisu utega volana, i kak se to kaže na njemačkom?
P.S. kofer je 100%.

na www.louis.de u search gore ljevo ukucaj LENKERENDEN  i uzivaj
 
darkovsky said:
Još jedno pitanje, kak da znam koju težinu utega moram staviti?

10% od tvoje težine ili 4,82% od tebe i motora zajedno