Trilj

Zog

Well-known member
Ekipa je planirala do Knina a meni se to nije uklapalo u koncepciju pa san opalija krači đir(skoro 90km) da mogu stić na obid.
Do Trilja priko Sinja, a povratak priko Biska.
Uživanje u prirodi



using  tapatapa

 

Attachments

  • uploadfromtaptalk1497782189218.jpg
    uploadfromtaptalk1497782189218.jpg
    34.1 KB · Views: 161
  • uploadfromtaptalk1497782205093.jpg
    uploadfromtaptalk1497782205093.jpg
    26.7 KB · Views: 169
  • uploadfromtaptalk1497782221325.jpg
    uploadfromtaptalk1497782221325.jpg
    37 KB · Views: 180
  • uploadfromtaptalk1497782238374.jpg
    uploadfromtaptalk1497782238374.jpg
    29 KB · Views: 168
Još malo



using  tapatapa

 

Attachments

  • uploadfromtaptalk1497782290667.jpg
    uploadfromtaptalk1497782290667.jpg
    34 KB · Views: 160
  • uploadfromtaptalk1497782303323.jpg
    uploadfromtaptalk1497782303323.jpg
    29 KB · Views: 166
  • uploadfromtaptalk1497782317387.jpg
    uploadfromtaptalk1497782317387.jpg
    28.2 KB · Views: 163
  • uploadfromtaptalk1497782330262.jpg
    uploadfromtaptalk1497782330262.jpg
    22.8 KB · Views: 159
Lipo (y)
- a ekipa na kraju nije išla nigdi jer in motori ne rade po vitru :LOL:
 
Tribali su ić sa menon. :misli: :LOL:
 
Kako ti je putovat relativno vecinom po asvaltu na ceparicama....
i nakon t maxa na to maleno sigurno nije udobnost na razini ili nije toliko lose ?
 
zadro_st said:
Kako ti je putovat relativno vecinom po asvaltu na ceparicama....
i nakon t maxa na to maleno sigurno nije udobnost na razini ili nije toliko lose ?

Ne umara na duže ture(300km u jednom danu), čeparice su "trial" a ne "Cross", gušće postavljeni čepi, vozi se isto ka i sa cestovnim gumama, jedino šta će se prije potrošit.
Nema snage i zaštitu ka max ali su druge stvari na strani ove Honde.
P.s. Kad bi bar upola bila pouzdana i kvalitetna ka max ja bi bija prezadovoljan.