TRKAĆI MOTORI

angelo.ma said:
oko 30 kg, kad budem sljedeći put na grobniku stavit ću ga na vagu pa ću moć pouzdano napisat.

znam da je nausporedivo, ali i na staroj Suzi (kao moja) je stari skinuo preko 40 kila na vagi ... kad je bio u trkaćoj varijenti u odnosu na serijalu ...  (y)
 
lucki_radnik said:
kawasaki 636 03 

172kg izvagano na grobniku,prosla god prva sezona 1.41..
kako misliš prva sezona , na grobniku ili na motoru ?
u svakom slučaju bravo , bez puno bacanja para odlično vrijeme  (y)
 
strasilo said:
znam da je nausporedivo, ali i na staroj Suzi (kao moja) je stari skinuo preko 40 kila na vagi ... kad je bio u trkaćoj varijenti u odnosu na serijalu ...  (y)


:misli: :misli: :misli: i onda sam ja svadljiv ....ali nek neko ko malo zna o trkama prokomentira ovo ......osim ako se nije radilo o suzi iz 1989 a pripremali ste ju sa Wsb 2011 :misli: :misli: :misli: :misli:


btw......a i u toj kombinaciji nisam siguran jel mislim da su tih god mot bili teski 212 kg a danasnij ko zrusi granicu 180 taj je kralj naravno pricam o somu
 
brzi1 said:
:misli: :misli: :misli: i onda sam ja svadljiv ....ali nek neko ko malo zna o trkama prokomentira ovo ......osim ako se nije radilo o suzi iz 1989 a pripremali ste ju sa Wsb 2011 :misli: :misli: :misli: :misli:


btw......a i u toj kombinaciji nisam siguran jel mislim da su tih god mot bili teski 212 kg a danasnij ko zrusi granicu 180 taj je kralj naravno pricam o somu

gle ovako ... taj "trkaći" model nije imao anlaser (palio se isključivo na guranac) .. nije imao alternator, od instalacije tek nekoliko žica potrebnih da bobina baci iskru ... a u nekoliko tema sam čak pisao da se išlo i toliku krajnost da je čak u repni dio rame izbušen ko švicarski sir da bi se dobilo(izgubilo) na težini ...

možeš vjerovati šta pišem, a ne moraš ... iskreno, boli me đon ...  :LOL: :LOL:
 
Da i ja doprinesem razvoju teme.
Evo moj K7, nije trkacki ali meni sluzi iskljucivo za Grobnik, cak ga i ne vozim po magistrali nego sam kad ga idem registrovat.
-Zamjenski oklopi
-Filter BMC
-Bazaz elektronika, self maper, quick shifter i trac. control
-Lancanici 15,16,17 i 43,44,45
-Slip Galaseti
 
deny-zg said:
:misli: :misli: to mi zvuci brutalno puno  :shock: gdje si uspio toliko skinuti?
ma može to još samo je skupo, sve šta je stavljeno lakše je od onoga šta je skinuto. serja je 192kg, a mislim da moj sad ima oko 165kg.
 
angelo.ma said:
ma može to još samo je skupo, sve šta je stavljeno lakše je od onoga šta je skinuto. serja je 192kg, a mislim da moj sad ima oko 165kg.
to je onda stvarno fina brojka  (y) kada bi barem ja mogao svoju svinjicu tako olaksati  :?
 
pero1986 said:
kako misliš prva sezona , na grobniku ili na motoru ?
u svakom slučaju bravo , bez puno bacanja para odlično vrijeme  (y)

na grobniku,kawa je u mene malo manje od 3 god
 
strasilo said:
sanja ga i moj ćaća...  :mrgreen: :mrgreen:

Nije trebo prodat svog  :mrgreen:.
Pitam se di je taj " vorsprung durch technik" svake godine se priča vše jače lakše , pa ajmo redom .
Laverda je prvi put takva izašla na trkama negdje 73-74 i važila za jako težak motor , sa cestovnom strujom i svjetlima/anlaserom ima bez goriva 200kg , ako je race varijanta da se pali na guranje cca 180kg .
Nico Bakker je ovakav prvi put napravljen 76 ( ovaj moj je 84) i ima s 20L goriva (pun tank) 200kg na grobničkoj vagi , da mu je poskidat višak bio bi na 175 - 180.
ZXRR iz 91 ima tvornički 185kg bez goriva , ova moj je standard osim što ima trkaći auspuh pa je tu skinuto 10ak kg , da je ići s laganim felgama i oklopima te poskidat cestovnu struju vjerovatno bi bio oko 150kg .
 
Vlasnik je Petar Baksa, ima slika njega i njegovog motora u Moto Pulsu 10/2011 i mali naslović s podatkom 162 ili 142KG (iz glave bubam). Motor možda jedan od rijetkih tako složenih u RH. Poznam vlasnika jer vozi i XJR-a spremljenog za stazu.
Samo sam čekao kad će CBR-ka doći u ovu temu.

Mišljenja sam da je to jedan od bolje složenih motora u RH.

Evo i njegov drugi motor za stazu.
 
angelo.ma said:
počelo je :D (y) (y) (y)
...je počelo je jer si otvorio dobru temu a vremena za dotjerivanje još malo pa na pistu  (y)