trokiranje i gušenje z50

zwerr

Member
dakle evo počelo se događati prije kojih 3 dana trokiranje i gušenje kad dodam gas počne trokirati ko lud i zacukavati onda je dobro kad prođe 7 hiljada okr. i kad pustim gas onda na niskim opet, e da i osjetno slabije vuče na niskim okretajima ,sad dali je to radi lošeg goriva? (prije toga problema sam ga tankal na dost lošoj benziskoj)  ali danas sam natočil  eurosuper 100 ovaj stari benzin izlijal ali opet ništa ,e da i danas se upalila onda lampica f1 ...znači da čujem vaše savjete i mišnjenje o problemu prije nek odem serviseru...
 
Lampica ti blinka ili je samo upaljena?
Prema Googlu (i kawasakiforum.com-u) bi blinkanjem trebao dobiti "šifru" greške. :misli:
Navodno bi mogel biti senzor atm. pritiska (iliti čok) što bi ti odgovaralo simptomima - onda ga samo treba propuhati (usta na usta a ne 200km/h po cesti).
Ima još neko blinkanje, mislim da je jedan duuugi i 4 kratka za senzor ispusta viška goriva u auspuh.
Pregledaj žice i instalacije po tim senzorima isto, možda negdje probija.
 
znači nakon dva dana trokiranja sad se lampica upalila ali samo kad je motor topli kad je mrzli ne svijetli...
 
Taj "F1" je u biti "FI (fuel injection)", barem bi trebal biti. :misli:
Pregledaj si filter goriva, dovod i senzore. Kolko znam, kod Kawasakija je, na nižim okretajima i pod čokom, ECU u drugim planu pa količina čoka drži dovod goriva otvorenim. Na višim okretajima i nakon zagrijavanja ECU preuzima sa svojom shemom rada ventila, dovoda goriva i usisa.
Moglo bi ti u tom dijelu biti nekaj zaštopano ili ti probija koji kontakt senzora.
Nisam imal z750, pa ti nemrem reći di točno moraš pogledati. Sorry. :neznam:
 
danas sam sve kontakt spojeve od anjšprica ispod rezervara očistil i ispuhal i sad je ok ne trokira više  :mrgreen: ko zna kaj se desilo al svejedno na jesen ide on k stručnim rukama  (y)
 
A zakaj ne staviš u gorivi aditiv za čišćenje? Odvoziš par rezervara s njim na početku i na kraju sezone i nemaš problema. Barem ja nisam imao u ovih 56000 km koliko imam. Doduše, ja vozim suzukija pa možda zato :mrgreen: , ali vrijedi probati.
 
zwerr said:
danas sam sve kontakt spojeve od anjšprica ispod rezervara očistil i ispuhal i sad je ok ne trokira više  :mrgreen: ko zna kaj se desilo al svejedno na jesen ide on k stručnim rukama  (y)


super, glavno da je neka korist on neta...  (y)
 
danas opet ista stvar  :palacdolje: :palacdolje: čini se da ipak nekaj anjšpric zafrkava  :undecided:
 
bio kod servisera sve savršeno pritisci,itd... ni malo nije trokiral koda je sve samo od sebe prešlo prek noći sve do prek jučer dok ga nisam opral ,te nakon 10 km opet isto sranje trokiranje ,motor radi nemirno ,ima nemiran ler gas te nakon nekog vremena crkne.. :? 
 
Ako ti se opet dešava ista stvar nakon pranja, onda ti definitivno negde probija kontakt, ili na ajnšpricu ili možda na svječicama (razvodniku).
Vozi na servis ili kod nekog na dijagnozu ali ga prije operi.  (y)
Osim toga, nemam drugih ideja  :misli: ako nigde ne vidiš kvar golim okom. Sjećam se da je meni moj stari Uno (istina da je auto ali jako sličan kvar) trokiral i crkaval kad sam prešel prek veće lokve ali sam tam mogel videti da je bila puknuta plastika od fertajlera.
:neznam:
 
sutra ide opet u servis ,znam da je sitnica neka al me bode u oko ...javim rezultate
 
rezultati ovakvi;otišao onaj senzor s desne strane na ubrzgavanju ... :palacdolje:  novi 1000kn ... sad tražim polovni ,ako ima tko za prodat tu sam... (y)
 
Uf, gadna cifra...
Sretno u traženju jeftinijeg. Ak imaš volje, nazovi Kawasaki servis tu kod Čakovca, dečki su super, a imaju i OK cijene. Možda imaju i kaj polovno ili znaju za zamjenski.
 
http://www.njuskalo.hr/motori-dijelovi/dijelovi-oglas-1345064

probaj nazvat tipa pa vidi kaj ima na lageru rabljenih dijelova, sretno s potragom jer ova cifra je prilično paprena
 
evo kupljeno ,600kn s poslom ,motor radi savršeno ... (y)  Hvala svima na savjetima...
 
zwerr said:
evo kupljeno ,600kn s poslom ,motor radi savršeno ... (y)  Hvala svima na savjetima...
odlično, (y)  sjećam se da sam na nekim zekanima poradi toga mijenjao cijelu bateriju ubrizgavanja, narano u garanciji, tako su japonci tražili na početku, kasnje samo senzore  ;) ...
Jeste li podesili napone na senzoru... ;)  i da li je bio throttle ili subthrottle senzor...
 
bio je onaj sivi na desnoj strani ,jer su crni i sivi meni je sivi bil u pitanju ..motor radi ko urica ..sve je podešeno  (y)