a di je taj osigurac? na kucistu punjaca? i sta ce se dogodit kad ti probije vlaga negdje na taj kineski buzir, ili se oguli jer je provucen ispod neke plastike i nije ucvrscen kako treba i napravi kratki spoj? oce taj osigurac izgorit?
ne kazem da se to ne moze slozit po ps-u u kucnoj radinosti i bez ovlastenog servisa, al ako ti nije jasno sta pricam onda radije nemoj...
@Paf nekad ih je bolje malo pripast, da shvate ozbiljnost situacije ima san jednog susida koji mi je objašnjava kako je najlakše spajat struju i to može svak, imaš jednu žicu šta dolazi, i drugu šta se vraća nazad i to je to može i tako, možda se neće nikad ništa dogodit, ali samo pukom srećom... kolko vam je puta izgoria bilo koji osigurač na motoru? vjerojatno nikad, jel to znači da ih za k* stavljaju u tvornici i da ničemu ne služe?
a kad se nema šta pametnije za reć onda se vata doslovno za svaku rič (ovlašteni servis) i odma teorije zavjere jer naravno sve su to fušeri i lopovi...
dobro ti je Paf reka, složi se to za 22 minute bez filozofije, neko ko zna bar nešto minimalno o struji i ne daje okolo savjete da uzmeš žicu i spojiš direkt na aku...
Koliko vidim u user manualu (doduše od novijeg Versysa), pa se nadam da je tako i na starom, postoje naprijed, iza fara već predviđena mjesta za spajanje USB priključka, grijanih ručki, maglenki i tako to...Probat ću naći neki user manual za Versys 2007., pa provjeriti.
Koliko vidim u user manualu (doduše od novijeg Versysa), pa se nadam da je tako i na starom, postoje naprijed, iza fara već predviđena mjesta za spajanje USB priključka, grijanih ručki, maglenki i tako to...Probat ću naći neki user manual za Versys 2007., pa provjeriti.
Imas ispod fara,ili sa strane fara...zavrsetak plus i minus,otvoris poklopac,samo trebas staviti osigurac,i imas dovod rjesen...odatle spajaj sta god oces,sve je osigurano...
Imas ispod fara,ili sa strane fara...zavrsetak plus i minus,otvoris poklopac,samo trebas staviti osigurac,i imas dovod rjesen...odatle spajaj sta god oces,sve je osigurano...