Fireblade2
New member
Evo, da vidimo kakvo je vaše mišljenje o tome da li bi oni koji od prodaje motora i moto opreme žive mogli ili trebali malo više uraditi za razvoj motociklizma.
Fireblade2 said:Evo, da vidimo kakvo je vaše mišljenje o tome da li bi oni koji od prodaje motora i moto opreme žive mogli ili trebali malo više uraditi za razvoj motociklizma.
neki stvarno daju dosta, šta zbog ljubavi prema tom sportu a šta radi reklame da im se proizvod probije na tržište ako je kod nas novi i nepoznatFireblade2 said:Evo, da vidimo kakvo je vaše mišljenje o tome da li bi oni koji od prodaje motora i moto opreme žive mogli ili trebali malo više uraditi za razvoj motociklizma.
jasno da si zadovoljan, jos bi i trebalo da pljujes di jedes(u prenesenom znacenju)mato said:neki stvarno daju dosta, šta zbog ljubavi prema tom sportu a šta radi reklame da im se proizvod probije na tržište ako je kod nas novi i nepoznat
dok neki kolko sam vidio ne daju ništa jer su im proizvodi razvikani i nemaju potrebe za reklamom i prodaja im dobro ide i kada ih nešta pitate za pomoć najčešći odg je da imaju rosija za reklamu i da im nitko više ne treba(u tom smislu)
šta se tiče sa moje strane jako sam zadovoljan šta se tiče pomoći od ljudi šta se bave prodajom opreme ili moticikala
nisam imo nikakvu vezu šta se tiče sponzora iz motosvijeta, u početku su mi sponzori bili frendovi šta imaju firme tu po kt a tek iduću sezonu sam imo sponzore iz motosvijetajolly the roger said:jasno da si zadovoljan, jos bi i trebalo da pljujes di jedes(u prenesenom znacenju)
al koliko sam vidio ako nemas debelu vezu nemas ni sponzora, barem kod nas, ma koliko se ti trudio dokazat ekonomsku i propagandnu isplativost sponzoriranja
to sam i mislio pod vezumato said:nisam imo nikakvu vezu šta se tiče sponzora iz motosvijeta, u početku su mi sponzori bili frendovi šta imaju firme tu po kt a tek iduću sezonu sam imo sponzore iz motosvijeta
u pravu si, to je sve na bazi prijateljstva(kak ti kažeš veze) i to su sve ljudi koji vole motore i oni nikad neće imat nikakve koristi od toga šta će njihova naljepnica bit na motoru ko možda ovi iz motosvijeta, a nitko ti neće dat nešta bez rezultata, a kad imaš neke rezultate i kad se čuje za tebe onda ti se čak i sami nudejolly the roger said:to sam i mislio pod vezu
sumnjam da bi od te firme dobio sponzorstvo da ti frendovi ne rade
a mozda se i varam
ja imam takvo iskustvo sa sponzorima
e al poanta je da i da im dodjes s rezultatima opet nece dat, ni da si medju prvih 6 tri godine zaredom :wink:mato said:u pravu si, to je sve na bazi prijateljstva(kak ti kažeš veze) i to su sve ljudi koji vole motore i oni nikad neće imat nikakve koristi od toga šta će njihova naljepnica bit na motoru ko možda ovi iz motosvijeta, a nitko ti neće dat nešta bez rezultata, a kad imaš neke rezultate i kad se čuje za tebe onda ti se čak i sami nude
to da si napiso među prva tri a ne 6, nije ph alpe adria i europskojolly the roger said:e al poanta je da i da im dodjes s rezultatima opet nece dat, ni da si medju prvih 6 tri godine zaredom :wink:
mato said:to da si napiso među prva tri a ne 6, nije ph alpe adria i europsko
king said:on ne pise o motosportu :wink:
jasno da nemato said:
nemože se to uspoređivat s motosportom 8)
Fireblade2 said:Tako je,Miljenku skidam kapu jer on je po meni jedini istinski zaljubljenik u moto trke.Meni je najbolje kad mi govore da će me sponzorirati a to se svede na nabavu robe po cijeni po kojoj ih oni dobiju (jedan moj "dobar" prijatelj mi je naplatio 50 kuna na kacigu tako da "makar" nešto zaradi).Znači on se donekle odrekne zarade,ja ga reklamiram i ulažem da ne govorim riskiram.Nije neka opcija.
Nemam problema s tim kad neko ima mali dućan i bori se za sebe ali ima kod nas puno njih koji dobro žive od motociklista a njima ne daju ništa.Čast izuzetcima.
A mišljenja sam da su jedni koji dobro zarađuju moto časopisi.
Goran zzz said:Slažem se jučer sam razgovarao sa g. Miljenkom, Loris dobiva jedan novi motor a jedna R6-ica
ide Viktoru Bolšecu i dolazi još jedna nova R1 samo neznam kome
svaka čast
Sasa MK Motori said:Svaka cast MigoMotu sto je uspio iz Yamahe izvuci dvije R6 i jednu R1 za Luigija. Stvarno kapa dolje.
Sale....HAMK/ HMS i HAK su krovne organizacije i služe jedino za "opravdano" trošenje proračunski dodjeljenih im novaca a funkcioniraju po stereotipnim običajima ! Ako se krene poimence vidjet če se da DOBAR DIO vodečih ljudi u HMS nikad nije ni sjedio na motoru.... Ovdje su HAK-ovci u maloj prednosti jer danas skoro svako vozi auto pa im se to može teško spočitnut !!!!Sasa MK Motori said:Oko sponzoriranja je uvijek bio veliki problem. Kod velikih firmi ako nemas vezu normalno da ces teze doci do sponzora pogotovo ako osoba koja sjedi na poziciji da odlucuje nema nikakve afinitete prema motosportu. Ima tu i jedna bitna stavka oko nesponzoriranja opasnih sportova i slicno. Da je to drugacije, mozda bi se uvukao u pricu HT ili VIP ili CocaCola ili slicne kompanije koje bi mogle pokrit cijelu sezonu nekolicini vozaca. Problem je ponajvise u interesu. Posto motosport do sada nije bio toliko atraktivan i ruku na srce, ne posjecuje ga bas previse ljudi, nije se nasao niti interes. HMS ocito nema dovoljno strucne ljude koji bi pronalazili sponzore za discipline i za utrke. Na celu sjedi INA i uz nju su svi nebitni. Tako se savez postavlja i tako ostali nemaju niti razloga sudjelovati. A kad bi vam sada rekao da je INA za disciplinu brzinaca dala u cijeloj 2006. godini bjednih 18000 Kn, rekli bi mi da lazem. Dakle, prvo savez mora napraviti disciplinu atraktivnom. Prvo je savez mora gurnuti u medije, zahtjevat od ministarstva sporta da financira promociju ako je potrebno i time povecat interes vecih kamanja da udju u sponzoriranja. Svi gledamo kako se novci trose na razne marketing stvari. Jel si mozete zamisliti da recimo INA placa Jutarnem sigurno oko 100000 Kn tjedno za onaj njihov prilog. Dakle, INA kad bi tu malo porezala troskove, mogla bi tjedno pokrivat kompletnu sezonu jednom trkacu. Gledajuci tako, sto bi bilo INI organizirati jedan kvalitetan Kup poput onog GSXR kupa koji smo vidjeli na Grobniku i koji je pokazao interes i medju nasim trkacima. NA taj nacin bi se iskristalizirali mnogi potencijalni trkaci koji sada ne voze jer nemaju novaca. A sigurno bi dosla i neka mlada nada.
Prema sponzorima se treba postaviti profesionalno i trebate biti svjesni da svaki sponzor ako nesto da, ocekuje nesto i za uzvrat. Ako mu to nesto mozete ponuditi, onda ste usli u pricu. Bez toga, to tako neide. Iz osobnog iskustva sam jako zadovoljan poslozenim sponzorima za iducu godinu. Dobio sam puno i vjerujem da mi je cijela sezona pokrivena. Uspio sam to uz strucnu pomoc obrazovanog PR covjeka koji je radio u marketingu. Napravili smo projekt koji se svidio doslovce svima koji su ga vidjeli. Neki su se nasli u njemu i odlucili sudjelovati, dok neki nisu jer nemaju sredstva za takvu investiciju. Kako god bilo, ja sam zahvalan svima koji jesu i nadam se da smo sa time pokrenuli jedan novi val jer jedno je sigurno, konkurencija prati jedni druge. Ako jedan vidi da se investira u neki segment marketinga, investirat ce i drugi. Ako neko vidi da se o motosportu nigdje nista ne pise, da niko tamo ne investira, ko ce lud bacat novce. MigoMoto je po meni prvi koji je krenuo tim putem i stvarno se divim Miljenku na ulozenom jer je pokazao koliko je ljubav jaca od novaca. Miljenko je po meni probudio noge uspavane potencijalne sponzore. Mozda je moj tim probudio druge, ima tu jos par jakih timova koji ce probuditi trece i po meni ce 2007. biti prvi pravi pocetak Hrvatskog brzinskog motosporta. Bit ce puno brzih vozaca, puno timova, puno novih motora i sto je najvaznije, puno atraktivnih utrka. Samo se toplo nadam da cemo uz nase standardne casopise koji medijski to sve prate, uspjeti cijelu pricu gurnuti i u noine te barem malo na TV. Majda se maksimalno bori da od saveza dobi pomoc za pracenje utrka u svojoj emisiji. Kad bi savez imao pravu osobu na pravom mjestu koja bi znala izvuc novce od sponzora i od drzave, siguran sam da bi se nasao nacin kako doci i u najgledanije emisije i programe na TV-u.