Ulaz u Hr ostecenim vozilom sa stranim tablicama

cemix

New member
Da li je moguce uci u Hr ostecenim vozilom sa stranim tablicama, konkretno motorom?

Polupo sam motor pre par meseci i necu da ga popravljam, nego bi hteo da ga posaljem sestri kuci da ga ona sebi sredi.

Bratic mi dolazi sledeci mesec sa kombijem i on bi mogao da mi to poveze kuci, ali hteo bi da proverim da li takvo vozilo moze uopste da udje u Hr.
Ne bi zeleo da kad dodje na granicu ima problema sa time sto je motor ostecen.

Koja su ostecenja, vidi ovde


On dolazi sa eng dokumentima i vozackom.
 
:misli: mislim da čak i može pod uvjetom da motor glasi na njega i da on ima engleske papire (rođak, naravno). ako je tako i motor relativno uredno izgleda, niko ga ne bi rebao puno pitat. neće ga niko vadit iz kombija da vidi jel to vozi.

ako motor ima rablice znači da je registriran. bar bi trebao bit  :misli:


inače ne.
 
Obzirom na ekavicu, misliš li na transport kroz Hrvatsku ili bi ovdje trebao ostati?
Onda još pitanje, kako misliš da ti se setra vozi s tim motorom, ima boravak u Engleskoj?
 
Motor ostaje u hr. Sestra nema eng papire. Ona ce motor kad ga popravi registrovati na hr table.

Sto se tice vadjenja iz kombija ja sam cuo za slucajeve da su to trazili pa zato zelim da proverim pre nego sto ga posaljem.
 
cemix said:
Motor ostaje u hr. Sestra nema eng papire. Ona ce motor kad ga popravi registrovati na hr table.

Sto se tice vadjenja iz kombija ja sam cuo za slucajeve da su to trazili pa zato zelim da proverim pre nego sto ga posaljem.

majstore....prvo izvozno carinjenje iz engleske sa darovnicom/fakturom na sestru. onda cariniku na hr grni predaš papire i lijepo napraviš uvozno carinjenje za vozilo. platiš šta te ide i onda motor može ostat u hr. ako ga prevezeš onako kako si zamislio, kako misliš da će ga ona registirat ?!?

ako te zanima kako da uvezeš motor na sestru, možda i dobiješ odgovor na javnom forumu. ako pitaš kako da smuljaš prelazak carine, onda si fulao mjesto ....
 
Iwa said:
ako te zanima kako da uvezeš motor na sestru, možda i dobiješ odgovor na javnom forumu. ako pitaš kako da smuljaš prelazak carine, onda si fulao mjesto ....

Mene sad zanima ulazak ostecenog vozila sa stranim tablicama, a ne carinjenje. Kad me to bude interesovalo onda cu da postavim topic i za to ako nigde ne nadjem pre toga.

Btw ovde nema izvoznoga carinjenja, nego samo sedi i vozi. Imas na vlaznickom listu da popunis i vratis u DVLA da je vozlio trajno izaslo iz zemlje i to je sve. Sve ostalo se resava u zemlji gde vozilo ide.
 
 Strano vozilo da ušlo u RH, bilo na kotačima ili u kombiju mora bit registrirano i mora u kombiju bit netko s stranom boravišnom ili radnom dozvolom, osim ako odmah na granici ne radiš papire za uvoz u RH.

 Ako bratić ima GB dokumente on ti to može dovest ali može imat problema ako carina vidi da je vozilo oštečeno, ako sam dobro vidio na slikama nema žmigavca i fzuića, oguljena boja ili manja oštečenja plastike ti nebi trebala bit problem.

 U svakom slučaju prvo si kod uvoznika Yamahe za RH provjeri (po broju šasije) može li se motor uopće uvest u RH t.j. prolazi li homologaciju. Čuo sam da su neki imali problema kad su htjeli uvozi aute (s lijevim volanom) iz GB jer neki dijelovi nisu odgovarali, sad ne znam jesu li motocikli isti kao za ostatak EU, pa provjeri prvo to.

 Inače postoji i mogučnost privremenog uvoza stranog vozila u RH radi popravka, ali vjerujem da je tu papirologija tako komplicirana da u tvom slučaju nebi imalo smisla to radit. Čuo sam za neke Švicarce koji su to napravili s nekim oldtimerima, jer ih ovdje ipalo 5x jeftinije, tak da im se isplatilo zezat s papirologijom.
 
Najsigurnije varijanta je da se uputi na Rijeku kao da ide na Grobnik. Ako toliko Talijana i Austrijanaca prolazi sa raznim kantama onda prolazi i ovo. :mrgreen:
A to sa carinom si lijepo napisao "da se sve rješava u zemlji u koju motor ide". Sretno. :mrgreen:
 
mate said:
A to sa carinom si lijepo napisao "da se sve rješava u zemlji u koju motor ide". Sretno. :mrgreen:

cemix said:
Motor ostaje u hr. Sestra nema eng papire. Ona ce motor kad ga popravi registrovati na hr table.

pitamse koja je to zemlja  :mrgreen:

kako god, cemix, javi kako je prošlo i jel se sestra vozi  :wink:
 
cemix said:
Mene sad zanima ulazak ostecenog vozila sa stranim tablicama, a ne carinjenje. Kad me to bude interesovalo onda cu da postavim topic i za to ako nigde ne nadjem pre toga.

Btw ovde nema izvoznoga carinjenja, nego samo sedi i vozi. Imas na vlaznickom listu da popunis i vratis u DVLA da je vozlio trajno izaslo iz zemlje i to je sve. Sve ostalo se resava u zemlji gde vozilo ide.

  Zaboravih napisat da može bit oštečeno u toj mjeri da se još smatra tehnički ispravnim, znači svjetla, žmigavci, retrovizori, fuzići, motor pali i dr. Za oguljene plastike i sl. nije problem.

  Ako i kada se odlučiš na uvoz u GB moraš napisat i ovjerit (kod jav.bilježnika ili notar ili tko to već radi u GB) kupoprodajni ili darovni ugovor jer ti je to osnovno da bi mogao prijat motor na  granici u HR. 
 
Hvala brzi na detaljnim objasnjenjima. Provericu prvo kod Yamahe da ne bude da sve bez veze radim ako se ne moze registrovati u hr.
 
mate said:
Tebi nije ranije palo na pamet da postoji homologacija nego si to sad saznao?


Sto ,bas mislis da mu je guvernala na desnoj strani  :LOL:
 
Ma znao sam.

Mislim da osim farova ne bi trebalo nista drugo da je problem. Ipak je to motor koji je isao na EU trziste.
 
Mocippaldi said:
Sto ,bas mislis da mu je guvernala na desnoj strani  :LOL:

  Pa dovoljno je npr. da mu je kriva oznaka na štop svjetlu, žmigavcu ili nekom drugom dijelu i da takav ne prolazi, ako si čitao šta sam napisao čovjek je hjeo uvest iz Engleske auto s volanom NA LIJEVOJ strani, jer i takvih ima u GB i tam su jeftiniji, ali problem je bio u nečem sasvim desetom
 
cemix said:
Ma znao sam.

Mislim da osim farova ne bi trebalo nista drugo da je problem. Ipak je to motor koji je isao na EU trziste.

kod homologacije problem ti moze biti sto je kilometar sat u MPH a ne KMH..
 
Ono što su napisali Brzi i Iwa svakako stoji, ako ovjeriš kupoprodajni ugovor ili darovni u GB vozilo može dovesti i HR državljanin odnosno bilo tko, ali vozilo mora biti u voznom stanju, registraciju moraš odjaviti u GB i tu potvrdu podnijeti zajedno sa ostalim dokumentima i isto tako uvoznu prijavu raditi na ime korisnika odnosno kupca. Homologaciju vozilo mora proći prije carinjenja u protivnom se vrača natrag. Prolazi li tvoje vozilo homologaciju provjeri u najbližem HAK-u, trebat će ti knjižica vozila, znaći marka, tip, godina proizvodnje i broj šasije.
 
shmrkavac said:
kod homologacije problem ti moze biti sto je kilometar sat u MPH a ne KMH..


To nije nikakav problem, bar ne na ovim UK modelima. Na satu ima opcija da menjam izmedju milja i km, kako mi odgovara. Mislim da se gornje dugme zadrzi par sec i prebaci sat na Kmh.
 
Pravno gledajuci je motorno vozilo roba, ali ima izuzece ako sluzi za prevoz putnika i/ili robe.
Dakle, ako je motor u kombiju cak i ako je sve ispravno i ima redovnu registraciju moze carinik zahtijevati da radis carske papire za njega, ali kad je sve u redu to jednostavno nema smisla (skines motor s kombija prevozis se 100m preko granice i opet utovar u kombi) pa se tome ne pribjegava. U tvom konkretnom slucaju NEBI ti trebalo biti omoguceno da udjes s takvim vozilom u RH bez carinskih papira. Ipak, prakticno gledajuci tesko da ce ti ta ostecenja carinik uociti pogotovo ako bude jos stvari u kombiju i ti mu pod nos odmah gurnes urednu dokumentaciju. Taj koji vozi motor mora imati punomoc od vlasnika.