ulja za motocikle u auto

paky

New member
Jel se može livat ulje koje se koristi za motocikle u aute (malkicu naturpijane)  :misli:  :mrgreen:
Fala lipa
 
paky said:
Jel se može livat ulje koje se koristi za motocikle u aute (malkicu naturpijane)  :misli:  :mrgreen:
Fala lipa
ja znam da se može ulje za aute točit u motore (rijec je o Hondi  :mrgreen: ), pa......  :wink:
 
može druže, samo udri... samo ne vidim poantu toga, kad je ulje za aute jeftinije od ovoga za motore ...  :wink:
 
strasilo said:
može druže, samo udri... samo ne vidim poantu toga, kad je ulje za aute jeftinije od ovoga za motore ...  :wink:
Očito mu je neki sponzor dao pun kurac ulja, pa da ne kupuje posebno za auto.
 
cipra said:
neki u motore sipaju DELTU 5 pa si probaj to staviti...  :pelvic_thrust2:

To možeš samo u motore sa suhim kvačilom gdje je odvojeno ulje od
mašine i getribe... A ni onda ja ne bi sipao Deltu... Pogledajte malo na
kantice od ulja za motore/aute, pa će te vidjeti da im se uglavnom ne
preklapaju oznake "kvalitete" SE/SG/SH/SJ ... Zašto ? Naravno da postoji
razlog...
 
AnteK said:
To možeš samo u motore sa suhim kvačilom gdje je odvojeno ulje od
mašine i getribe... A ni onda ja ne bi sipao Deltu... Pogledajte malo na
kantice od ulja za motore/aute, pa će te vidjeti da im se uglavnom ne
preklapaju oznake "kvalitete" SE/SG/SH/SJ ... Zašto ? Naravno da postoji
razlog...

a ova ulja za motore imaju aditiv za mjenjač  :misli:
 
paky said:
a ova ulja za motore imaju aditiv za mjenjač  :misli:
naravno da imaju aditiv za menjac  :wink:
 
Saki said:
naravno da imaju aditiv za menjac  :wink:

onda ne triba kupovat ulje ni za minjać ni za  mašinu  :lolcry:
 
paky said:
onda ne triba kupovat ulje ni za minjać ni za  mašinu  :lolcry:
upravo tako1 usipas ulje za motore u auto. i nemoras vise sipati ulje za mjenjac, kocnice, servo itd  :LOL: :wink:
 
...odvojeno ulje masine i getribe ??...To ima samo harley....A suho kvacilo je samo zvono kvacila odvojeno od getribe jednim semeringom....tako da bude suho(ducati)....Svi japanci i skoro svi talijani imaju oduvjek zajednicko podmazivanje motora i mjenjaca....a ulje delta 5 nije vrijedno daljnjeg spomena. Ulje za motore se moze sipati u aute...ali ne bih nikada ja sipao u motor ulje namjenjeno za automobile...bas radi tih aditiva i estera koje moderna ulja za 4-t motore sadrzavaju...
 
bmw m 5 said:
...odvojeno ulje masine i getribe ??...To ima samo harley....A suho kvacilo je samo zvono kvacila odvojeno od getribe jednim semeringom....tako da bude suho(ducati)....Svi japanci i skoro svi talijani imaju oduvjek zajednicko podmazivanje motora i mjenjaca....a ulje delta 5 nije vrijedno daljnjeg spomena. Ulje za motore se moze sipati u aute...ali ne bih nikada ja sipao u motor ulje namjenjeno za automobile...bas radi tih aditiva i estera koje moderna ulja za 4-t motore sadrzavaju...
A Guzzi? BMW? Ducati?
 
ja sam mislio prvenstveno na japanske motore....bmw...i guzzi...ok...ali ducati..?? Koji model ??
 
Ako ti auto ima mjerač pritiska ulja iznenadit ćeš se ako sipaš ulje za motocikl. Lancia integrale je na ler gasu pokazivala 8 bara, zamisli što se onda događa u okretajima. Mislim da je zaključak jasan,osim ak imaš volje da prebrtviš mašinu na autu svakih malo.
 
VOPA said:
Ako ti auto ima mjerač pritiska ulja iznenadit ćeš se ako sipaš ulje za motocikl. Lancia integrale je na ler gasu pokazivala 8 bara, zamisli što se onda događa u okretajima. Mislim da je zaključak jasan,osim ak imaš volje da prebrtviš mašinu na autu svakih malo.
a koliki je bilo sa auto uljem ?
 
bmw m 5 said:
ja sam mislio prvenstveno na japanske motore....bmw...i guzzi...ok...ali ducati..?? Koji model ??
Pa jel nemaju Ducati-i suhi kuplung? I to sličan sistem ko i na Harleyu? Mislim čak da na S&S mašine i getribe ide Ducatijev kuplung.
 
ne kuzim ....preveliki pritisak ulja ?? Pa to su takoder ulja gradacije 10w......jedino ako neko netko nije probao sipati u auto staro castrol gp ulje...koje je bilo 20w-50 gradacije....Ova sva danasnja moderna ulja za motore su 10w...ili 15w.... :shock:
 
ima dukac suhi kuplung...ali nema kao bmw ili guzzi...oni imaju disk kao auto...a dukac ima zvono..i viseredne lamele..kao svaki "mokri" kuplung japanskih zujalica...Ducati-ju se takoder zvono kvacila nalazi na izlaznoj osovini mjenjaca...koja je odvojena semeringom od mjenjacke kutije...tako da je kvacilo suho...a ostatak mjenjaca koristi sasvim uobicajeni sistem podmazivanja....znaci motrono ulje.... :wink:
 
Ulje je bilo Motul,mislim neki 300,sipan je slučajno jer je naručen Motul za auto,kad sam slučajno vidio Grigić na deklaraciji onda smo malo detaljnije pročitali etiketu :mrgreen:. Inače sa normalnim uljem za aute je na leru(topal) pritisak 2-3 bara.
 
bmw m 5 said:
ima dukac suhi kuplung...ali nema kao bmw ili guzzi...oni imaju disk kao auto...a dukac ima zvono..i viseredne lamele..kao svaki "mokri" kuplung japanskih zujalica...Ducati-ju se takoder zvono kvacila nalazi na izlaznoj osovini mjenjaca...koja je odvojena semeringom od mjenjacke kutije...tako da je kvacilo suho...a ostatak mjenjaca koristi sasvim uobicajeni sistem podmazivanja....znaci motrono ulje.... :wink:
Ma dobro. Ja sam se ulovio za ono "suhi kuplung", ne za sistem kuplunga.
Sorry!