ulje u cilindru-ispuhu??

flugo

New member
Eto rijesim jedan problem eto mi drugog pa ako neko ima ideju u cemu je stvar.

naime,sastavio sam masinu i sve super,radi ko beba,malo bijelo dimi na pocetku ali sam to pripisao ulju s kojim sam namazao cilindre prilikom montaze..
E nakon par minuta rada pocinje dimit ko blesava suklja bijeli dim kroz auspuh..
pomislio sam da je stvar u karikama jer sam samo mijenjao karike,ali nije bilo potrebno brusit cilindar jer su na njemu jos bile vidljive sare od tvornickog brusenja i bio je u granicama istrosenosti tj nije bio ovalan.
jucer sam skinuo glavu i nalio ulje u cilindre i nije proslo kroz karike ni kap ulja,znaci dobro brtve a i kad sam skinuo glavu u jednom cilinru je bilo dosta ulja sa gornje strane..znaci ulje dolazi odozgora-glava,ali je ta glava bila na servisu gdje su joj mijenjane gumice ventila.. :misli:
E sad neznam-jel mi negdje vuce ulje kroz glavu ili brtvu glave..ali nekako sumljam da bi mi kroz brtvu moglo proc toliko ulja da mi kroz cilindar ulazi u auspuh!!
radi se samo o jednom cilindru,drugi ispuh ima lijepu sivu,suhu "boju"..
glava nije pukla jer nigdje ne pusta komresiju i lijepo radi u leru..
eto ako neko ima misljenje o cemu bi se radilo..hvala (y)
 
prijatelju....izgleda da je uljna karika napukla prilikom montaze....ulje nije proslo kroz karike..jer kompresione dvije su u redu(a nepropusnost se ispituje ulijevanjem benzina u cilindre..ne ulja... :mrgreen:). Ako tako jako dimi.....onda je tu neki veci zajeb.... :(
 
a nikaj budem bacio i bezina pa vidio dal pusta,premda sam izvadio i pregledao karike..i bile su ok.
negdje vuce ulje i to debelo :?
 
jesi li kupio original karike..i jeli se uljne karike razlikuju od starih ?....Cudno.....ako kazes da su karike u redu... :misli:
 
orginal karike su kupljene,iste su kao i stare...
ja sumljam da mi negdje pored ventila vuce ulje unutra :misli:
mozda nije koja gumica dobro montirana pa ju izbilo van..
 
flugo said:
orginal karike su kupljene,iste su kao i stare...
ja sumljam da mi negdje pored ventila vuce ulje unutra :misli:
mozda nije koja gumica dobro montirana pa ju izbilo van..

Garant gumice ventila. Ja sam imao slican problem ali meni nisu bile odgovarajuce uljne karike. Motor ide kao blesav ali 1 sat vozne = 1 l ulja.  :LOL:
 
danas cu opet montirat glavu i nadrukat zrak u cilindar pa vidit di ce pustat..nadam se da su gumice
 
..tri usisna ventila...moguce..ali ipak mi se cini da se radi o prevelikoj kolicini ulja...da bi to mogla biti gumica ventila. Kontroliraj kanale(uljne) kroz koje dobija glava podmazivanje....nezna sad napamet...ali xt 600 dobivala je podmazivanje glave kanalima iz bloka motora..kroz cilindar...i na kraju u glavu motora...izmedu bloka i cilindra bila je mala zeljenza suplja cahurica...koja je bila uglavljena u blok...i oko nje se nalazila mala gumica(slicno o ringu...samo duguljasto i cilindricno)......isto tako bilo je izmedu cilindra i glave.....neznam sad sisitem podazivanja i cirkulacije xtz-a.... :misli:
 
Pa bmw ti si genije :mrgreen:
na to nisam ni pomislio..na mojoj je dotok ulja kroz cijev direkt u glavu a povrat je kroz cilindar..moguce,vrlo moguce da je tu problemcic (y)
 
dobro kontroliraj sve povrsine koje brtve....baze cilindra.glave....da nema kakvih sitnih ostecenja...ogrebotina..udubljenja......Koje su ti uljne karke ? trodijelne....ili jednodijelne.....Ipak ti savjetujem da jos jednom dignes cilindre van.......i izvadis van uljne karke...da nije koja napukla a da se nevidi. Ako ova gornja opcija ne urodi "plodom". :wink:
 
ah.ipak nije gornja opcija cini mi se,malo sam se prerano razveselio..izgleda da je meni povrat ulja nejde kroz cilindre nego ulje sa glave otjece u prostor di je razvodni lanac i dalje do pumpe ulja..
ma jucer sam sve prekontrolirao..sve je ravno i bez ostecenja,stavio sam cilindar,glavu na mramornu plocu i ravno 100% a i nigdje nije bilo garezi na brtvi ili na brtvenim povrsinama kako bi trebalo bit da ne brtvi dobro..
uljne karike su trodjelne..
 
meni to ipak "smrdi" na te uljne karike...jer ako  je toliko ulja u cilindru....onda to dobrano vuce ulje od nekuda...a samo kroz cilindar moze u toj kolicini.....neki zajeb je....u tom dijelu motora... :misli:
 
flugo said:
E nakon par minuta rada pocinje dimit ko blesava suklja bijeli dim kroz auspuh..

Pa bijeli dim mi nekako ne asocira na ulje... Pogotovo ako nastane tek nakon
nekoliko minuta, kad se motor zgrije... Ako je ulje, dimi odmah, zar ne?? Da
možda ne pušta negdje tekućinu za hlađenje u cilindre? To bi moglo imat logike,
dok je hladno ok, kad se zgrije negdje propusti... Jel smrdi na ulje ?
 
a karike ko i meni, samo sta meni
napravi povrat u airbox

bar tako izgleda  :misli:
ali kako kad su nove
 
Evo rijesio problem..
stvar je bila u ispusnim ventilima jednog cilindra koju nisu brtvili,pa je ulje pri povratku klipa u DMT sibalo oko njih u cilindar :shock:
nadrukao sam tlak u cilindar kad ono pisti oko njih na sve strane,ne moram ni rec kak sam bio vesel kad ti se to dogodi na glavi koja je dosla sa "uredjenja"..no dobro,dogodi se..
skinuo glavu, izvadio ta dva ventila,polit pastu u ruke i deri peri.. :mrgreen:
problem rijesen vise nema dima,jos samo kad karike malo sjednu bit ce to to (y)
jucer cak uspio natuc 50 km po kisi :mrgreen: :mrgreen:
 
flugo said:
Evo rijesio problem..
stvar je bila u ispusnim ventilima jednog cilindra koju nisu brtvili,pa je ulje pri povratku klipa u DMT sibalo oko njih u cilindar :shock:
nadrukao sam tlak u cilindar kad ono pisti oko njih na sve strane,ne moram ni rec kak sam bio vesel kad ti se to dogodi na glavi koja je dosla sa "uredjenja"..no dobro,dogodi se..
skinuo glavu, izvadio ta dva ventila,polit pastu u ruke i deri peri.. :mrgreen:
problem rijesen vise nema dima,jos samo kad karike malo sjednu bit ce to to (y)
jucer cak uspio natuc 50 km po kisi :mrgreen: :mrgreen:

Cestitam!  (y)
 
flugo said:
Evo rijesio problem..
stvar je bila u ispusnim ventilima jednog cilindra koju nisu brtvili,pa je ulje pri povratku klipa u DMT sibalo oko njih u cilindar :shock:
nadrukao sam tlak u cilindar kad ono pisti oko njih na sve strane,ne moram ni rec kak sam bio vesel kad ti se to dogodi na glavi koja je dosla sa "uredjenja"..no dobro,dogodi se..
skinuo glavu, izvadio ta dva ventila,polit pastu u ruke i deri peri.. :mrgreen:
problem rijesen vise nema dima,jos samo kad karike malo sjednu bit ce to to (y)
jucer cak uspio natuc 50 km po kisi :mrgreen: :mrgreen:
nije mi jasno.....da ispusni ventili nisu brtvili...nebi imao kompresije...i radio bi na jedan cilindar....a ako su ti ispusni ventili bili(kako ti kazes otvoreni)...onda su ti vodilice ventila u banani...ako je toliko ulja uspjelo uci u cilindar...cudno malo.... :misli:
 
ma znam da je to cudno malo posto ventili i nisu bas povezani sa prostorom di je ulje,ali pretpostavljam da se usljed velikog podtlaka koji nastaje kad klip ide dolje uspije provuc velika kolicina ulja izmedju ventila i vodilice ventila..i njih sam provjerio ali nemaju lufta..
 
postoji jedna pojava koja se zove " pumpno djelovanje uljne karike " (ili tako nekako) a radi se o situaciji kada je kanal u kojem karika stoji u klipu usljed potrošenosti toliko širok da karika može imati pomak unutar tog kanala gore - dolje. Tako kad klip krene dolje, karika se pomakne prema čelu klipa i istovremeno radi ono čemu je i namjenjena, tj. briše višak ulja sa stijenke cilindra, a to ulje djelomično ulazi u kanal u kojem se karika nalazi, ali sa donje strane karike. Kad se promijeni smjer kretanja klipa, tj on krene prema gore, karika se nasloni sada na donji rub ( suprotni od čela klipa ), a ovo već spomenuto ulje prođe IZA karike i dođe u prostor iznad uljne karike. Tako u stvari karika pumpa ulje u kompresijski prostor. Jedini je lijek promijeniti klip.
Nadam se da to nije tvoj slučaj.