Ulje za filtere zraka

Ako povuče prašinu u motor zbog nedihtanja filtera, onda da. Al fakat treba puno prašine da se filter začepi.

Na nekim stazama mjenjam filter posli svake utrke, ukljucujuci trening.
Bice mi je dosadno kao i svima drugima sta brinu o motoru?
 
Ako ima prašine, staza nije dobro pripremljena.
Treba je zaliti, pa makar bilo blato.
 
Ako ima prašine, staza nije dobro pripremljena.
Treba je zaliti, pa makar bilo blato.

Puno pises a u veliloj vecini nemas pojma.
Evo ti slika Savski Marof ove godine
Druga je na pijesku (Zog evo nema pješaka 🤣👍)
Posli takvih utrka moras mjenjat filter.
Naravno za voznju do kafica netriba minjat filter.
 

Attachments

  • 20230926_225714.jpg
    20230926_225714.jpg
    243 KB · Views: 0
  • 20230926_225657.jpg
    20230926_225657.jpg
    326.1 KB · Views: 0
To su ekstremni uvjeti, to je drugo.
U nekim "normalnijim" uvjetima, ako nešto kruto prođe iza filtera, nije nužno da će napraviti štetu, ali ako voda prođe, hidrolok je u pravilu jedina opcija.

Realno, ako je prva ugradnja papir, najbolje da tako i ostane. Ako je usis toliko dobro odrađen da je usko grlo razlika papir - pamuk - spužva, a ne radi se o utrkivanju, tih par postotaka (ako i toliko, zavisi opet o filterima i usisu) ne vrijedi zajebancije sa uljem i sa potencijalno manjom filtracijom. Sve te brojke i performanse su za idealno nauljen filter, a to doma neće nitko postići. Ili je suh i filtrira ko najlonka ili je masna gvalja koja se začepi kroz 150 metara i još ostavi katran na senzorima iza sebe.
 
Danas na Jaski 🙈
 

Attachments

  • IMG-20230930-WA0027.jpg
    IMG-20230930-WA0027.jpg
    90 KB · Views: 0
  • Like
Reactions: vespinjo