bole
New member
nisan nasa temu pa evo otvaram, ako ima tema, neka admin premjesti i pobrise ovo.
Vjerovatno ima ljudi koji se kuze u ulja ode na forumu pa me zanima sta misle o filtraciji i koliko je ona potrebna kod novog ulja za nase cestovne (trkacima za stazu) potrebe,....
Dosao sam do informacija gdje se preporucuje prije koristenja, odnosno prije prebacivanja iz bacve u tank za koristenje, provuci, odnosno prepumpati svo ulje preko pumpe koja ima filtraciju 15 i 5 mikrona (dva filtera, jedan od 15 drugo od 5 mikrona), a pogotovo ako se radi o hidraulickom ulju.
Ulje glavnih motora i prijenosa takoder ima istu preporuku.
E sad, dali ono ulje koje kupujemo u kanticama od 1l prode kroz bolji postupak filtracije prije pakovanja, dali one bacve koje koriste servisi prode bolju filtraciju od ove koja ide na brodove, postrojenja, rigove,.. itd ???
Isto tako sta mislite o dodacima ulju?
http://www.liqui-moly.de/liquimoly/web.nsf/id/li_eng_archive49.html
Vjerovatno ima ljudi koji se kuze u ulja ode na forumu pa me zanima sta misle o filtraciji i koliko je ona potrebna kod novog ulja za nase cestovne (trkacima za stazu) potrebe,....
Dosao sam do informacija gdje se preporucuje prije koristenja, odnosno prije prebacivanja iz bacve u tank za koristenje, provuci, odnosno prepumpati svo ulje preko pumpe koja ima filtraciju 15 i 5 mikrona (dva filtera, jedan od 15 drugo od 5 mikrona), a pogotovo ako se radi o hidraulickom ulju.
Ulje glavnih motora i prijenosa takoder ima istu preporuku.
E sad, dali ono ulje koje kupujemo u kanticama od 1l prode kroz bolji postupak filtracije prije pakovanja, dali one bacve koje koriste servisi prode bolju filtraciju od ove koja ide na brodove, postrojenja, rigove,.. itd ???
Isto tako sta mislite o dodacima ulju?
http://www.liqui-moly.de/liquimoly/web.nsf/id/li_eng_archive49.html