Ulje

bole

New member
nisan nasa temu pa evo otvaram, ako ima tema, neka admin premjesti i pobrise ovo.

Vjerovatno ima ljudi koji se kuze u ulja ode na forumu pa me zanima sta misle o filtraciji i koliko je ona potrebna kod novog ulja za nase cestovne (trkacima za stazu) potrebe,....
Dosao sam do informacija gdje se preporucuje prije koristenja, odnosno prije prebacivanja iz bacve u tank za koristenje, provuci, odnosno prepumpati svo ulje preko pumpe koja ima filtraciju 15 i 5 mikrona (dva filtera, jedan od 15 drugo od 5 mikrona), a pogotovo ako se radi o hidraulickom ulju.
Ulje glavnih motora i prijenosa takoder ima istu preporuku.

E sad, dali ono ulje koje kupujemo u kanticama od 1l prode kroz bolji postupak filtracije prije pakovanja, dali one bacve koje koriste servisi prode bolju filtraciju od ove koja ide na brodove, postrojenja, rigove,.. itd ???

Isto tako sta mislite o dodacima ulju?
http://www.liqui-moly.de/liquimoly/web.nsf/id/li_eng_archive49.html
 
za aditiv ti je moj savjet motorkote
nazovi sepic comerc  (y)
 
zamarate se glupostima... sint ulje i izmjena po servisnim intervalima i nema straha (y)
 
ima li danas losih ulja ?

mislim da sa niti jednim poznatim proizvođačem ne može fulati ... samo redovite izmjene (zbog slabljenje aditiva u ulju) i ugrijati motor prije vožnje i uživaj  :D
 
Frane said:
zamarate se glupostima... sint ulje i izmjena po servisnim intervalima i nema straha (y)

markookram said:
ima li danas losih ulja ?

mislim da sa niti jednim poznatim proizvođačem ne može fulati ... samo redovite izmjene (zbog slabljenje aditiva u ulju) i ugrijati motor prije vožnje i uživaj  :D

slazem se,mislim da se malo previse fantazira oko nekih stvari (y)
 
angelo.ma said:
jesi li ga prova, ima li razlike?
za sada samo u mjenjacu, radi tise, prethodno ulje sam bio ulio pre 3k km, i sada opet ulje i aditiv i cini mi se tise, no ono sto me zanima je da li ce opet doci do tzv zavarivanja zupcanika (prosli put je nakon tih 3k km), sto sam imao na 2 i 3 brzini. ako mi se to ponovo dogodi onda znaci da kote ne djeluje, ako ne onda ima definitivnu potvrdu od mene i u praksi, mitov 7mo stupanjski mjenjac je dosta osjetljiv.

kad razradim cilindar ide i u mjesavinu  (y)
 
jesam, al tek nakon razrade jer ne zelim da mi se ne razradi  :mrgreen:
 
bole said:
nisan nasa temu pa evo otvaram, ako ima tema, neka admin premjesti i pobrise ovo.

Vjerovatno ima ljudi koji se kuze u ulja ode na forumu pa me zanima sta misle o filtraciji i koliko je ona potrebna kod novog ulja za nase cestovne (trkacima za stazu) potrebe,....
Dosao sam do informacija gdje se preporucuje prije koristenja, odnosno prije prebacivanja iz bacve u tank za koristenje, provuci, odnosno prepumpati svo ulje preko pumpe koja ima filtraciju 15 i 5 mikrona (dva filtera, jedan od 15 drugo od 5 mikrona), a pogotovo ako se radi o hidraulickom ulju.
Ulje glavnih motora i prijenosa takoder ima istu preporuku.

E sad, dali ono ulje koje kupujemo u kanticama od 1l prode kroz bolji postupak filtracije prije pakovanja, dali one bacve koje koriste servisi prode bolju filtraciju od ove koja ide na brodove, postrojenja, rigove,.. itd ???

Isto tako sta mislite o dodacima ulju?
http://www.liqui-moly.de/liquimoly/web.nsf/id/li_eng_archive49.html

Filtriranje hidrauličnog ulja ima smisla samo kod preporuke proizvođača opreme kada se traži višlji NAS (national aviation standard) ili ISO od standarda koji zadovoljava isporučeno ulje.
Pošto je hidraulično ulje najjeftiniji proizvod koji se nudi na tržištu maziva(danas ga možete nabaviti i po 8-10kn/lit) normalno da standardi čistoće ne zadovoljavaju sve zahtjeve proizvođača bolje opreme pa je potrebna filtracija.
I sam NAS standard govori tko traži bolji nivo čistoće.

A za motorna, bezveze, pa čim ga uliješ u motor i upališ ga odmah je prljavije od NAS 15

evo i klasifikacije ovdje su norme za filtriranje, a od 10-15 je nefiltrirano