usporedite malo švabe i japance.... talijani su ionako izvan konkurencije.

miro said:
ajd da vas čujem znalci! germany vs đepen, i bez offtopica, molim.  :mrgreen:

A šta njemačka ima za ponudit?

Za sada mi ništa osim BMW-a ne pada na pamet...  :misli:
 
Pivi said:
A šta njemačka ima za ponudit?

Za sada mi ništa osim BMW-a ne pada na pamet...  :misli:
pa kud ćeš više, bmw je motor koji pokriva sve ozbiljnije segmente, od customa preko nakeda i endura do sportive. imaju ponudu. mnogi kaži kvalitetnu. ja kažem u svakom slučaju zanimljivu.  8)

a što vi velite? :mrgreen:
 
miro said:
pa kud ćeš više, bmw je motor koji pokriva sve ozbiljnije segmente, od customa preko nakeda i endura do sportive. imaju ponudu. mnogi kaži kvalitetnu. ja kažem u svakom slučaju zanimljivu.  8)

a što vi velite? :mrgreen:
da ti je dosadno u zivotu ??? :LOL: :LOL:
:mrgreen:
 
miro said:
pa kud ćeš više, bmw je motor koji pokriva sve ozbiljnije segmente, od customa preko nakeda i endura do sportive. imaju ponudu. mnogi kaži kvalitetnu. ja kažem u svakom slučaju zanimljivu.  8)

a što vi velite? :mrgreen:

>Mislim< da bi im mašine trebale bit kvalitetne i mehanika...ali meni se ti motori >uglavnom< ne sviđaju
 
iskreno i uzimajuči sve u obzir.....mislim da bi se oni-ŠVABE- trebali baviti samo proizvodnjom automobila..
 
pusti švabe, bmw ima super motore, mz se opet diže... ali opet po ponudi i privlačnosti modela nisu niti do koljena japancima
 
zvonko situm said:
iskreno i uzimajuči sve u obzir.....mislim da bi se oni-ŠVABE- trebali baviti samo proizvodnjom automobila..


Svi japanski proizvodjaci su u pocetki imali njemacke inzinjere zaposlene,npr u Suzukiju je bio jedan od vodecih iz MZ-a,naravno govorim o vremenu posle 2 ww.
 
tomee said:

chris pfeiffer  :) prvo je vozija na mosteru ,a nakon toga mu BMW ponudija veliku lovu pa priša kod njih i sad opet sve rastura  (y) ijako ovaj f800 nema veze sa onin f800 iz dućana  :mrgreen: a pošto je on njemac mora vozit i njemački motor pa eto  :jesus:
 
paky said:
chris pfeiffer  :) prvo je vozija na mosteru ,a nakon toga mu BMW ponudija veliku lovu pa priša kod njih i sad opet sve rastura  (y) ijako ovaj f800 nema veze sa onin f800 iz dućana  :mrgreen: a pošto je on njemac mora vozit i njemački motor pa eto  :jesus:


Christian Pfeiffer.... e, imam snimku od nekih 9min sa streetfighter natjecanja (mislim da je europsko) gdje je 2004. odnio prvo mjesto na monsteru 900..... igra se s njim ko s bmx-om..... stvarno mu svaka čast... (y) ali da mora voziti njemački motor, s time se baš i ne slažem....
 
miro said:
ajd da vas čujem znalci! germany vs đepen, i bez offtopica, molim.  :mrgreen:
ev ja ću ti ko pravi znalac reć da se njemci zbog neusporedivo lošijih motora od japanaca s istim uopće ne mogu uspoređivat...tak da ovo sve nema smisla...ajd da je bilo žabari i njemci...onda da..al ovak...no way...

:mrhappy:
 
Kaj onda kaj imaju samo BMW? Imaju kompletnu ponudu modela. I kompletnu ponudu agregata,jedino Honda ima veću. BMW nema V2 u ponudi.
I Ameri imaju samo jednu firmu pa im ona konstantno raste i nema krize u poslovanju već 30 godina. I Švabe imaju tuning scenu možda najjaču u svijetu.
Kaj se tiče izgleda,stvar ukusa. Kaj se tiče kvalitete,sigurno nisu loši. A sigurno je da većina vozača K modela nikad nebi mijenjala motor za Japanca. Ne boxera. Ovo zato što je to R4 motor po kojima su Japanci najpoznatiji.
I još,kaj se tiče toga da imaju samo jednu firmu,Japanci ih imaju samo 4. Manje od Talijana.
 
pa nisu njemci po meni baš za baciti. Ne zbora da japan vodi na tržištu, barem europskom, ali i njemači proizvođači, napose bmw imaju što ponuditi vozačima. Imaju i dosta osobnosti i svog specifičnog stila što je svakako za pohvalu. Japanska kvalitetna je manje više neupitna, ali je mislim da nije ni onakva kakvom je se želi predstaviti - savršena.  Njemci su nekad tresli scenom (bar za vrijeme rata :mrgreen:), bili su i kvaliteni i trajni. No stvano me znaima kakva je situacija danas po tom pitanju.
 
shonyo said:
Ja bi osobno HP2 strpao u Hard enduro.

Ja ne bi. To jest hardenduro, no poprilično besmislen
model koji će se ionako raditi u malim serijama, a koji
košta debelo previše za ono što nudi. OK, za ljubitelje
BMWa možda ima smisla, no ljubitelji offroada uglavnom
nisu BMW vozači i ne vidim koja će mu biti klijentela,
osim wannabe pivskih likova sa flip-up kacigama  :mrgreen: (y)
 
sssss said:
Christian Pfeiffer.... e, imam snimku od nekih 9min sa streetfighter natjecanja (mislim da je europsko) gdje je 2004. odnio prvo mjesto na monsteru 900..... igra se s njim ko s bmx-om..... stvarno mu svaka čast... (y) ali da mora voziti njemački motor, s time se baš i ne slažem....
Pa normalno radi se o marketingu o nićem drugom  :?