Neznam toliko za motore,ali koliko znam za aute ovisi u koju državu unutar EU voziš tj. dali ima kakav luksuzni porez ili samo PDV,jer PDV se više ne treba plačati unutar država EU ako je jednom plaćen znači kao se auto kupuje sa bruto cijenom u toj državi,neznam jel me kužiš,npr. iz Njemačke u sloveniju nema drugih troškova nego samo sa kupoprodajnim ugovorom dođeš u svoju stanicu i platiš neke sitne troškove da se prepiše na tvoje ime,ali ako voziš u recimo austriju oni imaju neki dodatni porez koji se zove Nova i plaća se prema potrošnji,u pravilu više država EU nema nego da ima luksuzni porez tj. trošarina,koliko znam ga zasad imaju samo Austrija,Danska,Nizozemska,Švedska i Finska,a PDV varira od 15 do 21 %.
Znači PDV se ne plaća nigdje dodatno,ako je auto kupljen sa bruto cijenom u nekoj državi EU u drugoj državi EU se on ne treba više platiti nego samo luksuzni porez ako postoji,u biti procedura je olakšana maksimalno,i cijena koju negdje u oglasniku pročitaš je manje više ta koliko će te auto na kraju koštati.
To onda po mojoj procjeni znači kada budemo i mi u EU,ići ćeš u npr. u Njem. po neki rabljeni auto i platiti kod nas trošarinu na njega jer ona bude nažalost sigurno ostala ne vjerujem da će se gamadska vlada nje odreći onda,ali se neće morati PDV platiti no to ionako je manje više isto kao i sada ako se kupi auto netto vani,znači jedina razlika u lovi bude ako se kupi auto vani kod kojega ti sada ne vraćaju PDV pa te ispada skupo jer kod nas ga moraš svejedno dodatno platiti,ali kod auta koje sad možeš vani kupiti netto tj. onih kod kojih ima povrat PDV-a,razlika u cijeni bude minimalna,i jedina prednost bude u lakšoj proceduri i biranju bilo kojeg auta jer homologacijskih pravila za uvoz neće više biti.