Uznemirujuće vijesti vol.3, Kawasaki se povlači iz MotoGPa

Cvitak

New member
Vijest će biti službena 5.1. u ponedjeljak kad ju Kawasaki potvrdi ali to je gotovo riješena stvar. Melandri i Hopkins već traže novi angažman.

http://66.102.9.104/translate_c?hl=en&sl=it&u=http://www.gpone.com/news/News.asp%3FNNews%3D3247&prev=/search%3Fq%3Dgpone%26hl%3Den%26client%3Dfirefox-a%26rls%3Dorg.mozilla:en-GB:eek:fficial%26hs%3DZWO%26pwst%3D1&usg=ALkJrhjbS1S2VTnksxt94DujhaEFe9S1Dw


Pramac Ducati će vozit sa samo jednim vozačem jer se glavni sponzor povukao te nema se novaca za dva vozača. Canapea je dobo nogu a vjerovatno će biti timski kolega Gibernau.

Sad polako dobivaju na težini oni tračevi kako bi Rossi mogao u SBK jer GP postaje nezanimljiv.
 
Kriza je kriza, bez obzira na naziv natjecanja.
Upitan je i SBK, ako se ovaj trend nastavi.
Več je poznato da je Američka inačica SBK prvensvta pretrpila jak udarac odlaskom Suzukia, a mislim da će i Kawa i Honda odustati u potpunosti od njega.
Tako nema razloga ni da ostanu isti i u "našem" SBK-u, pogotovo uz činjenicu da nemaju baš dobar razlog za promociju novog modela(možda Suzuki i ima, ali odustajanje i od WRC-a govori da je kod njih ozbiljna kriza, vezano prvenstveno uz postoječi program automobila, čija je branša naviše pogođena krizom).
Razlog imaju samo BMW, Yamaha i Aprilia, jer u klasi moraju promovirati novitete (kod Yamahe samo sustav paljenja).
Šuška se da će i Yamaha smanjiti opseg investiranja u GP slijedom veze sa Toyotom koja je večinski dioničar Yamahe, tako da bi mogao bit dosta upitan i BMW-ov projekt, pogotovo uz činjenicu da cestovna verzija njihovog SBK-a nije još ni predstavljenja pa se nema puno ni izgubiti odustajanjem, a opet napominjem kod BMW-a dosta bitnu vezu sa auto industrijom koja je najviše pogođena krizom
 
Cvitak, malo su ti krive informacije. Iako je Alice odustao od sponzorstva, oba vozača (Kallio i Canepa) su pod Pramacovim ugovorom, znači voze i dalje. Gibernau naravno vozi za Nietov Onde 2000. I Tech3 gubi sponzore (iako je to stara vijest), pa im novce više ne daje Wudy (al možda daje hrenovke). LCR i Gresini se slažu oko toga da sportu treba neki način da se uštede novci.

Sljedeći tjedan je navodno nekakva sjednica proizvođača. Neka luda ideja kaže da bi se trebali vratit na nivo sa kraja '80ih i početka '90ih te ponudit "serijski prototip" motore po relativno normalnim cijenama.
 
Canapea sasvim sigurno leti iz Pramaca. TO šta ima ugovo r ne znači da se ne može raskinuti....
 
Motorcycling team Aspar are in talks over a possible takeover of MotoGP factory squad Kawasaki.

http://eurosport.yahoo.com/02012009/58/aspar-kawasaki-talks.html

 
joke said:
Kriza je kriza, bez obzira na naziv natjecanja.
Upitan je i SBK, ako se ovaj trend nastavi.
Več je poznato da je Američka inačica SBK prvensvta pretrpila jak udarac odlaskom Suzukia, a mislim da će i Kawa i Honda odustati u potpunosti od njega.
Tako nema razloga ni da ostanu isti i u "našem" SBK-u, pogotovo uz činjenicu da nemaju baš dobar razlog za promociju novog modela(možda Suzuki i ima, ali odustajanje i od WRC-a govori da je kod njih ozbiljna kriza, vezano prvenstveno uz postoječi program automobila, čija je branša naviše pogođena krizom).
Razlog imaju samo BMW, Yamaha i Aprilia, jer u klasi moraju promovirati novitete (kod Yamahe samo sustav paljenja).
Šuška se da će i Yamaha smanjiti opseg investiranja u GP slijedom veze sa Toyotom koja je večinski dioničar Yamahe, tako da bi mogao bit dosta upitan i BMW-ov projekt, pogotovo uz činjenicu da cestovna verzija njihovog SBK-a nije još ni predstavljenja pa se nema puno ni izgubiti odustajanjem, a opet napominjem kod BMW-a dosta bitnu vezu sa auto industrijom koja je najviše pogođena krizom

Joke ima 100 % pravo i lijepo je sve objasnio bez nejasnoca!!!
 
c/p reportaže od Eurosporta....


Eurosport - Fri, 02 Jan 14:52:00 2009

Motorcycling team Aspar are in talks over a possible takeover of MotoGP factory squad Kawasaki.

The Japanese manufacturer will soon announce its exit from the elite class of the World Championship, with 125cc and 250cc outfit Aspar keen to run the ex-works bikes in 2009.

MotoGP rights holders Dorna are keen to keep Kawasaki, one of five factory teams last season, in the sport.

"For the last two days I've been on the phone with Dorna," Aspar boss Jorge Martinez told La Gazzetta dello Sport. "They called me first.

"We are in contact - and talks to buy out the two Kawasakis have started.

"I'm very interested in MotoGP. It's a project that was already in my plans. Now there is this opportunity; I don't yet know with certainty what will happen.

"For my part there is the will to talk."

Aspar had previously held discussions with Kawasaki about forming a satellite squad. However they fell through over Kawasaki's insistence on a spot for Japanese rider Shinya Nakano.

Martinez indicated that John Hopkins, who along with Marco Melandri had signed a deal to ride with Kawasaki in 2009, would be welcome at the team should it come to fruition.

"I certainly wouldn't have any problem with Melandri. In fact, he's a rider I've always liked very much," he said.

"[However] the matter regarding riders isn't a priority at the moment."

Jonathan Symcox / Eurosport"
 
Sluzbeno je: Kawasaki je odustao!  :shock:

"Kawasaki have pulled out of the MotoGP world championship as part of the company's efforts to cut spending amid the global financial crisis."

http://uk.eurosport.yahoo.com/09012009/58/kawasaki-quit-motogp.html
 
Ja lobiram da se i P.R.S.T. s direktorom Kranjecom povuče iz natjecanja u 2009. 8) :mrgreen:
 
prava riječ je "team manager"! Kawasaki je sad Dorni dužan 20 milijuna €. Kolko će HMS tražit od P.R.S.T.-a? :mrgreen:
 
E sad je jedan novi problem...ako sam dobro brojao ua gridu je sad 17 motora.

Dorna ima izričit ugovor da je natjecanje ispod 18 motora na gridu neregularno stoga postoji opasnost za kompletno natjecanje.

Trenutno se pregovara da se napravi privatni Kawasaki team i zvao bi se Aspar kawasaki monster team (ili neka sl. kombinacija tih imena).
 
Cvitak said:
E sad je jedan novi problem...ako sam dobro brojao ua gridu je sad 17 motora.

Dorna ima izričit ugovor da je natjecanje ispod 18 motora na gridu neregularno stoga postoji opasnost za kompletno natjecanje.

Trenutno se pregovara da se napravi privatni Kawasaki team i zvao bi se Aspar kawasaki monster team (ili neka sl. kombinacija tih imena).

Kako god okreneš, bitno je da su svi u kurcu. To je dobra vijest.
 
poklonici Superbike-a (citaj mate) sad slave. MotoGP je stvarno preskup i mislim da bi i bez krize kad tad nayebao.
 
Nije da slavim, ali nešto nije u redu kad netko tko inače prati motociklizam u sezoni ne odgleda više od dvije GP utrke a WSBK pratim na TV i nternetu uživo a onda još u ponedjeljak ujutro i tokom tjedna utvrđujem gradivo. :mrgreen: GP bi propao i ranije da nema Rossija, on je jedina svijetla točka u tom cirkusu. S druge strane, i WSBK je otišao predaleko a ovo što se događa bi svima mogla biti fina šamarčina upozorenja. Naravno, ako to netko bude znao prepoznati...
 
Cvitak said:
E sad je jedan novi problem...ako sam dobro brojao ua gridu je sad 17 motora.

Dorna ima izričit ugovor da je natjecanje ispod 18 motora na gridu neregularno stoga postoji opasnost za kompletno natjecanje.

Trenutno se pregovara da se napravi privatni Kawasaki team i zvao bi se Aspar kawasaki monster team (ili neka sl. kombinacija tih imena).

19 - 2 kawasakija = 17 + sete na ondi = 18 :mrhappy:
 
Idemo dalje sa uznemirujućim vijestima!!


Suzuki najavljuje moguće povlačenje iz GPa......ista stvar kao i u prethodnim topicima....sastaje se odbor koji će odlučiti , trenutno se vrši revizija i analiza tok projekta a po najavama i vijestima neslužbenim Suzuki će se vjerovatno povuči iz GPa a sasvim sigurno smanjiti financije za taj projekt.
 
Priča je sve zanimljivija, Kawasaki GP motocikl viđen u Australiji, trenira na njemu Oliver Jacques

Kawasaki testing 2009 MotoGP bike in Australia!
By Matthew Birt
MotoGP
14 January 2009 09:34

Kawasaki might have withdrawn from the MotoGP world championship, but bizarrely test rider Olivier Jacque is poised to evaluate the new ZX-RR in a test double-header in Australia.
Kawasaki confirmed last Friday that it was to withdraw from the premier class with immediate effect because of the global economic crisis.
Yet French rider Jacque is at the Eastern Creek circuit near Sydney for a test on the 2009 ZX-RR that John Hopkins and Marco Melandri had expected to test in Sepang on February 5.
He is due to begin evaluating an all-new in-line four-cylinder motor and revised chassis at the Eastern Creek test, which is due to start on Saturday.
The test team will then move down to the Phillip Island for further testing.
News of the test gives fresh hope to rumours of a rescue package for Kawasaki, which quit MotoGP having informed team personnel in between Christmas and New Year.
Team boss Michael Bartholemy has been strongly linked with a rescue package, though he has yet to make any official comment on future plans or Kawasaki’s withdrawal.
 
Video sa testiranja Kawasakia u Sydneyu

http://www.motogp.com/en/videos/2008/Kawasaki+debut+the+09+Ninja+ZX+RR+at+Eastern+Creek+3