Varenje na kileru (hladnjaku)

Icek

Active member
Da li je pametno jer bi mi trebali nekakvi nosači na killeru sa krilca i neka svijetla
 
pa nije bas pametno....Moras racunati da je hladnjak ionako delikatan sam po sebi.. :(
 
Cek,jel bi ti vario na krilca ili na okvir kilera.Zeznuto je varit jer je dost tanak materijal i mozes ga propalit.A da napravis oko kilera neki ukrasni nosac za svijetla.
 
Nešto metalno bi zavario na killer a onda na to zavidao krilca, al ću odustat jer kako i sam kažeš tanko je to dosta, nije niti 1mm debelo
 
Icek said:
Nešto metalno bi zavario na killer a onda na to zavidao krilca, al ću odustat jer kako i sam kažeš tanko je to dosta, nije niti 1mm debelo

Ma tanko je za pop. ja sam svoj nosio na hatletovanje, tip koristio acetilen+kisik, brener ( u biti set za autogeno zavarivanje ), mesinganu žicu i onaj neki prašak, a mogu ti reći da je to bilo dovoljno čvrsto  (y)
 
Ja sam na svom cross motoru (Honda CR125) vario baš hladnjak jer sam ga probio kad sam pao ... sa tako zavarenim/zakrpanim sam se vozio još cijelu sezonu i prodao ga takvog... nikad se nitko nije žalio .. :neznam:
 
strasilo said:
Ja sam na svom cross motoru (Honda CR125) vario baš hladnjak jer sam ga probio kad sam pao ... sa tako zavarenim/zakrpanim sam se vozio još cijelu sezonu i prodao ga takvog... nikad se nitko nije žalio .. :neznam:
hladnjaci starije generacije mogu se lemiti ili autogeno-mesingom variti...ali hladnjaci novije izvedbe su cijeli od aluminija....te nema sanse niti lemiti a jos manje variti...za popravak ostecenja u obzir dolazi samo hladno varenje.. :(
 
bmw m 5 said:
hladnjaci starije generacije mogu se lemiti ili autogeno-mesingom variti...ali hladnjaci novije izvedbe su cijeli od aluminija....te nema sanse niti lemiti a jos manje variti...za popravak ostecenja u obzir dolazi samo hladno varenje.. :(
tko kaže da se aluminij neda varit ?  :misli: ....vari se bez problema od 0,15mm na dalje  (y)
meni su se nedavno zbog "laganog" pada, odnitali držači zaštitne plastike sa aluminijskog kilera i zavario sam ih natrag bez problema, ali se var nakon par dana pokazao poroznim, što sam rješio premazom dvokomponentnim epoxidom (tzv. hladnim varom)  (y)
 
poco loco said:
tko kaže da se aluminij neda varit ?  :misli: ....vari se bez problema od 0,15mm na dalje  (y)
meni su se nedavno zbog "laganog" pada, odnitali držači zaštitne plastike sa aluminijskog kilera i zavario sam ih natrag bez problema, ali se var nakon par dana pokazao poroznim, što sam rješio premazom dvokomponentnim epoxidom (tzv. hladnim varom)  (y)
ovaj tekuci metal kojim si namazao dokaz je kako se al-hladnjaci vare bez problema... :mrgreen: A i na kraju krajeva ovaj tvoj hladnjak mi lici na sve sam ne na aluminijski...Variti aluminijem nemoze svatko...pogotovo ne tako tank stijenke...Varioc mora biti profi...i vari se u zastitnoj atmosferi...a ne na obicnom zraku...vani...ako zelis da var bude perfektan... (y)
 
bmw m 5 said:
ovaj tekuci metal kojim si namazao dokaz je kako se al-hladnjaci vare bez problema... :mrgreen: A i na kraju krajeva ovaj tvoj hladnjak mi lici na sve sam ne na aluminijski...Variti aluminijem nemoze svatko...pogotovo ne tako tank stijenke...Varioc mora biti profi...i vari se u zastitnoj atmosferi...a ne na obicnom zraku...vani...ako zelis da var bude perfektan... (y)
aluminijski je definitivno (KTM-ov na Apriliji  :LOL: ) i vario ga je profić sa profi aparatom (dakle: u zaštitnoj atmosferi), samo čovjek nije specijaliziran za hladnjake i postojala je bojazan da će se (zbog visoke temperature varenja) rastopiti gumene brtve između saća i bočnih poklopaca, tako da sam varenjem dobio mehaničku čvrstoću a epoxijem 100% neporoznost  :mrgreen: ....inače nije curio već bi se kroz par dana na varu pojavile bijele točkice ishlapljenog antifriza... :shock:
...ili posao prepustit specijaliziranim radionama, kao npr. http://www.kastav.info/asp_motokukurin/
 
bmw m 5 said:
ovaj tekuci metal kojim si namazao dokaz je kako se al-hladnjaci vare bez problema... :mrgreen: A i na kraju krajeva ovaj tvoj hladnjak mi lici na sve sam ne na aluminijski...Variti aluminijem nemoze svatko...pogotovo ne tako tank stijenke...Varioc mora biti profi...i vari se u zastitnoj atmosferi...a ne na obicnom zraku...vani...ako zelis da var bude perfektan... (y)

Od svega ovoga, slažem se s tobom samo u tome da aluminij ne može variti svatko ... ;)  :mrgreen:

A može li se nekihladnjak zavariti, ponajviše zavisi od samog hladnjaka...  :mrgreen:
 
strasilo said:
Od svega ovoga, slažem se s tobom samo u tome da aluminij ne može variti svatko ... ;)  :mrgreen:

A može li se nekihladnjak zavariti, ponajviše zavisi od samog hladnjaka...  :mrgreen:
ajde barem u necemu da se slazemo.... :( :mrgreen:
 
Prije par godina sam popravljao uljni kiler i to s tzv tekucim metalom i drzalo je ko bok! Nije to bio onaj tekuci metal iz sprice vec je bila rijec o dvokomponentnoj smjesi.Koliko se sjecam bila je jedna smjesa kao metalna strugotina a druga je bila pasta.Kada sam to izmjesao dobio sam smjesu koja bas nije ulijevala povjerenje jer je nekako pregrubo izgledala ali kada se kasnije zapekla na temperaturi bila je savrsena. Smjesa se nanosi na hladno a onda ju zapeces na 80 stupnjeva oko sat i pol i gotoovo! (y)
 
bmw m 5 said:
hladnjaci starije generacije mogu se lemiti ili autogeno-mesingom variti...ali hladnjaci novije izvedbe su cijeli od aluminija....te nema sanse niti lemiti a jos manje variti...za popravak ostecenja u obzir dolazi samo hladno varenje.. :(

nije istina...evo ja cu  :wink:
 
Ja sam zalotao kiler i drzi vec pet godina jer mi je jedna sipka se naslanjala na njega i jebala ga sve dok ga nije obrusila da je propiso.E sad drugo je zatvorit kiler da ne pusta tekucinu a drugo napravit nosac na njemu za svjetla jer u voznji ta svjetla vibriraju i stvaraju jako opterecenje na malu i krhku povrsinu.
 
u bauhausu sam vidio elektrode za AL ... vari se autogeno ... kupio .. probo ... ide ali nezgodno varit jako tanke limiće ...  :D :mrgreen:
 
Ja sam dao varit nosače hladnjaka (isti onakav na slici iznad) u firmi koja se bavi samo zavarivanjima i nikakvih problema sa varom 3k km. Hladnjak je cijeli od aluminija.