bmw m 5 said:pa nije bas pametno....Moras racunati da je hladnjak ionako delikatan sam po sebi..
Icek said:Nešto metalno bi zavario na killer a onda na to zavidao krilca, al ću odustat jer kako i sam kažeš tanko je to dosta, nije niti 1mm debelo
hladnjaci starije generacije mogu se lemiti ili autogeno-mesingom variti...ali hladnjaci novije izvedbe su cijeli od aluminija....te nema sanse niti lemiti a jos manje variti...za popravak ostecenja u obzir dolazi samo hladno varenje..strasilo said:Ja sam na svom cross motoru (Honda CR125) vario baš hladnjak jer sam ga probio kad sam pao ... sa tako zavarenim/zakrpanim sam se vozio još cijelu sezonu i prodao ga takvog... nikad se nitko nije žalio .. :neznam:
tko kaže da se aluminij neda varit ? :misli: ....vari se bez problema od 0,15mm na daljebmw m 5 said:hladnjaci starije generacije mogu se lemiti ili autogeno-mesingom variti...ali hladnjaci novije izvedbe su cijeli od aluminija....te nema sanse niti lemiti a jos manje variti...za popravak ostecenja u obzir dolazi samo hladno varenje..
ovaj tekuci metal kojim si namazao dokaz je kako se al-hladnjaci vare bez problema... A i na kraju krajeva ovaj tvoj hladnjak mi lici na sve sam ne na aluminijski...Variti aluminijem nemoze svatko...pogotovo ne tako tank stijenke...Varioc mora biti profi...i vari se u zastitnoj atmosferi...a ne na obicnom zraku...vani...ako zelis da var bude perfektan...poco loco said:tko kaže da se aluminij neda varit ? :misli: ....vari se bez problema od 0,15mm na dalje
meni su se nedavno zbog "laganog" pada, odnitali držači zaštitne plastike sa aluminijskog kilera i zavario sam ih natrag bez problema, ali se var nakon par dana pokazao poroznim, što sam rješio premazom dvokomponentnim epoxidom (tzv. hladnim varom)
aluminijski je definitivno (KTM-ov na Apriliji ) i vario ga je profić sa profi aparatom (dakle: u zaštitnoj atmosferi), samo čovjek nije specijaliziran za hladnjake i postojala je bojazan da će se (zbog visoke temperature varenja) rastopiti gumene brtve između saća i bočnih poklopaca, tako da sam varenjem dobio mehaničku čvrstoću a epoxijem 100% neporoznost ....inače nije curio već bi se kroz par dana na varu pojavile bijele točkice ishlapljenog antifriza... :shock:bmw m 5 said:ovaj tekuci metal kojim si namazao dokaz je kako se al-hladnjaci vare bez problema... A i na kraju krajeva ovaj tvoj hladnjak mi lici na sve sam ne na aluminijski...Variti aluminijem nemoze svatko...pogotovo ne tako tank stijenke...Varioc mora biti profi...i vari se u zastitnoj atmosferi...a ne na obicnom zraku...vani...ako zelis da var bude perfektan...
bmw m 5 said:ovaj tekuci metal kojim si namazao dokaz je kako se al-hladnjaci vare bez problema... A i na kraju krajeva ovaj tvoj hladnjak mi lici na sve sam ne na aluminijski...Variti aluminijem nemoze svatko...pogotovo ne tako tank stijenke...Varioc mora biti profi...i vari se u zastitnoj atmosferi...a ne na obicnom zraku...vani...ako zelis da var bude perfektan...
ajde barem u necemu da se slazemo....strasilo said:Od svega ovoga, slažem se s tobom samo u tome da aluminij ne može variti svatko ...
A može li se nekihladnjak zavariti, ponajviše zavisi od samog hladnjaka...
bmw m 5 said:hladnjaci starije generacije mogu se lemiti ili autogeno-mesingom variti...ali hladnjaci novije izvedbe su cijeli od aluminija....te nema sanse niti lemiti a jos manje variti...za popravak ostecenja u obzir dolazi samo hladno varenje..