Varenje nosača na bloku motora

Sync VZ

Member
Radi se o motoru CBR 600 iz 96. godine koju je frend uspel satrti. Prednji kraj je totalka ( trebamo vilice, trokut, felga... ). Ono kaj me zabrinjava je da su pukli nosači na mašini kroz koje idu šarafi na ramu - mjesta gdje se mašina pričvršćuje na ramu. Blok je od neke slitine pa me zanima kak navariti gore nove rupe kroz koje bi prošli šarafi  :misli:

Nadam se da ste skužili u čemu je "kvaka", ako treba budem neke slike fliknul gore ...

Ujedno, trebamo dijelove za CBR 600 F 96. godište tak da se slobodno javite sa ponudama istih ...

Svi odgovori biti će nagrađeni od specijalnog žiria na jednom od nadolazećih susreta u okolici Vž-a (y)
 
obrati se nekome ko vari glave motora, meni je lik gledo i reko da nije problem osim što je nepristupačno varit dok je mašina gore, ali izvedivo, iako mi je samo komadić otkinut s unutarnje strane i ima još dosta navoja pa se nisam htio uopće zezat s tim...
 
Pozdrav,

meni se dogodilo potpuno isto na Hornetu pri prometnoj. Pukli su nosači i cijeli motor ne nabio nazad. Dečko koji ga je kupio je riješio to da je probušio drugu rupu malo dalje u bloku, urezao navoj i složio spojnicu od ove nove rupe na ramu i sve skupa ušarafio. Vozi se i nema problema  (y)
 
Mislim da nebi smio biti problem,ali možda bi bilo najbolje zavarivati dok je mašina u kompletu, zbog boljeg odvođenja temperature i manje mogućnosti za deformiranje !
 
Vidim da si s drugog kraja Hr.,ali znam covjeka koji zavaruje aluminij jaaako dobro i mislim da je taj zahvat moguc samo varioc mora biti dobar,jer su to ipak nosaci masine!
Ovaj je u Splitu pa ti to ne igra,ali raspitaj se malo i nadi nekoga blize tebi neka to odradi kako treba i nebi smjelo bit problema!
 
Samo se doooobro raspitaj koliko je vjest zavarivac kojem ces to dat da ti radi,...
 
bole said:
Samo se doooobro raspitaj koliko je vjest zavarivac kojem ces to dat da ti radi,...

I ne samo koliko je zavarivač vješt, nego s kakvim strojem zavaruje, jer AL i
slitine se daju zavarivati na razne načine, a tek ponetko ima dobar aparat za
zavarivanje ( koji košta iznad 15.000 kn ).
 
Ma nebum se nikud žuril, ja imam bajk a o ovome razmišljam za slaganje. čak sam razmišljal o nekakvom streetfightu ali sam odustal. Hondu budem složil i vjerojatno mijenjal za dobar kros motor pa ako ima zainteresiranih...
 
AnteK said:
I ne samo koliko je zavarivač vješt, nego s kakvim strojem zavaruje, jer AL i
slitine se daju zavarivati na razne načine, a tek ponetko ima dobar aparat za
zavarivanje ( koji košta iznad 15.000 kn ).

da  (y)
 
AnteK said:
I ne samo koliko je zavarivač vješt, nego s kakvim strojem zavaruje, jer AL i
slitine se daju zavarivati na razne načine, a tek ponetko ima dobar aparat za
zavarivanje ( koji košta iznad 15.000 kn ).
Znači da bi bio dobar i neki fronius sa ful opremom od 45.000 kn  :misli:  :jesus: :jesus: :jesus:
 
zvonko situm said:
Znači da bi bio dobar i neki fronius sa ful opremom od 45.000 kn  :misli:  :jesus: :jesus: :jesus:

Pa bio bi dobar  :mrgreen: (y)
Kupio sam nedavno mali inverter, e sad se sam sebi čudim zašto
sam drljao sa kojekakvim trafoima cijele ove godine  (y)
 
znam ja jednog lika u zg ako treba javi se na pp...
 
Ja sam na svom vfr isto to morao zavariti.  Zavario je majstor bez problema ali sam morao proširiti rupe u jednu stranu jer mi nije htijelo sijesti u original rupu. Jer se prilikom udarca vijerovatno iskrivio malo nosač. Usput 400 kn za varenje i morao sam skinut mašinu. (y)
 
najjaci majstor u Zg je "Deda" iz Savskog Gaja ...
ako ti treba br. mob. posaljem ti na PP ako problem nisi rijesio...