verglanje kod beverly 500

bozicz

New member
dali neko zna, svaki put kad palim motor, al kad je hladan , kad ostoji neki sat vremena dugo vergla, kao da nece da upali. i cim upali prvi put , posle pali ko svetlica i jos dok je zagrijan, sta tu moze dabude, dali je do coka? :misli:  unapred hvala!
 
bozicz said:
dali neko zna, svaki put kad palim motor, al kad je hladan , kad ostoji neki sat vremena dugo vergla, kao da nece da upali. i cim upali prvi put , posle pali ko svetlica i jos dok je zagrijan, sta tu moze dabude, dali je do coka? :misli:  unapred hvala!

jel mu daš malo gasa kad ga pališ ili ne
 
http://www.motori.hr/forum/index.php/board,22.0.html  :wink:
 
bozicz said:
dali neko zna, svaki put kad palim motor, al kad je hladan , kad ostoji neki sat vremena dugo vergla, kao da nece da upali. i cim upali prvi put , posle pali ko svetlica i jos dok je zagrijan, sta tu moze dabude, dali je do coka? :misli:  unapred hvala!
sta nisi ti vec bio sa tim pitanjem ?? Jesi li stavio original akumulaor 12v 12ah ?? Ili imas jos onaj od 7 ah ? Nema beverly cok....ubrizgavanje je..Prema parametrima koje mu daje senzor temperature zraka(smjesten je u usisnoj zaklopci) elektornika mu doizra potrebnu kolicinu goriva.
 
skoro mi je izgorio osigurac , al neki sto se nalazi ispod akumulatora , nije na vidnom mijestu, to dok je bio onaj akumulator od 7 ampera , al palio je sa njim posle dobro , kad sam stavio , ono pitanje davno. i tad kad mi je izgorio osigurac majstor mi je rekao da je to zbog akumulatora, da je bacio previse struje. i stavi je drugi akumulator od 9 ampera. i motor samo pipnes malo dugme on sastavi, ali cim se ohladi , sto je vise hladni, on vergla , vidi se da je akumulator jak, da cisto vergla , al dugo vergla dok ne sastavi, prvi put. a isto mi je  jel dao malo gasa ili ne , isto vergla! ne kontam staje to, dali da ga vozim na dijagnostiku u servis? nemam pojma vise! :misli:
 
bozicz said:
skoro mi je izgorio osigurac , al neki sto se nalazi ispod akumulatora , nije na vidnom mijestu, to dok je bio onaj akumulator od 7 ampera , al palio je sa njim posle dobro , kad sam stavio , ono pitanje davno. i tad kad mi je izgorio osigurac majstor mi je rekao da je to zbog akumulatora, da je bacio previse struje. i stavi je drugi akumulator od 9 ampera. i motor samo pipnes malo dugme on sastavi, ali cim se ohladi , sto je vise hladni, on vergla , vidi se da je akumulator jak, da cisto vergla , al dugo vergla dok ne sastavi, prvi put. a isto mi je  jel dao malo gasa ili ne , isto vergla! ne kontam staje to, dali da ga vozim na dijagnostiku u servis? nemam pojma vise! :misli:
on bi trebao paliti bez gasa...Uvijek ! Kao i svaki motor sa ubrizgavanjem.Moguce da ga jebe senzor temperature zraka....U svakom slucaju trebalo bi ga na tester spojiti i kontrolirati parametre...Ali nebi bilo lose kontrolirati i zazor ventila....da nisu prestisnuti....kao i kompresiju...
 
moracu , ga  voziti u servis, on nako ide  vozi nikakvi nema smetnji, samo mi je bezveze , kad je hladan , vergla ko da je pregorio!  :)
 
moj susjed ima slicni problem na x9 200,kad mu stoji preko noci na bocnoj nogari ujutro jedva upali,a nekad ni ne upali nego mora ocistit svjecicu(a to i nije bas lako na x9),i poslije toga pali ko lud,i ako ga navecer ostavi na "normalnim" nogarama ujutro sve 5...