Prije par godina kupio sam novi skuter 125ccm kod njega to jeste kod njegove žene, nakon par mjeseci motor od skutera je zaribao, nije njegova krivnja nego skuter je bio sranje (krivica proizvođača) .Pošto je skuter bio pod garancijom promjenili su motor i to je to.
Mislim da mu mama prima motore na servis (chek in).
Koliko sam ja skužio dvojca rade u servisu.
Cijena servisa je isto ok, nisu skupi.
Svi su ljubazni i sve je ok i nemogu ništa loše reči samo pohvale.
- ali ima par stvari koje meni osobno smetaju kod Viktora?
1. nitko se ozbiljno ne pozabavi saslušanju problema (kažeš šta je motoru i to je to) zapišu to na komad papira i tako ode u servis.
- kad je motor gotov, nazovu te (relativno su brzi) dođeš po konja, platiš i to je to.
- niko si neda vremena da ti objasni u čemu je bio problem
- ne upozorete šta bi morao mjenjati na sljedečem servisu
Jednostavno im nedostaje komunikacija između klijenta i servisa.(to meni smeta, ne znaći da i vama to smeta.)
Upravo sam na mukama da nađem dobar BMW servis koi ima komunikaciju i ljubaznost sa klijentima.Tomić mi nije rješenje: prenapuhani, preskupi, daljina od klijenta itd..itd...