Vjetar i buka

Ja sam skinuo vizir na Shiveru jer mi je bilo zivo sranje vozit se s njim dok frend isti taj vizir kupio od mene i da mu je top...vjetar mi je bacao tocno ispod kacige,sve zvizdalo cudni zvukovi,zivi uzas bio...bez vizira mi je odlicno,kad sam kupio Shark race r pro kacigu preporodio sam se koliko je tiha ( nemam potrebe cepice nosit,a razmisljao sam o njima)...
 
Da, na to sam mislio. Iako na tvojoj VTR vizir i maska imaju bas aerodinamičan oblik. Sjećam se nekad davno na 9R sam imao double bubble bez ikakvih rupa dolje, na 200 bi samo par cm sagnuo glavu i bila je takva tisina ko kad zubori voda u akvariju. Pogledaj jos, MRA, Puig i ove ostale preko bare.. California Scientific, Madstatd, itd. Givi preskacem osim za kofere jer im cistacica radi dizajn i proracune ocito.
MRA sam i gledao uzeti, imaju taj double bubble za ravno 100e. Probati cu, mozda pomogne. Fizika mi nikad nije isla, ali ovako razmisljajuci o problematici ne vidim kako bi to rijesilo problem sa negativnim pritiskom iza samog vizira koji stvara taj niskofrekventni zvuk, ali mozda i bude.

Ja sam skinuo vizir na Shiveru jer mi je bilo zivo sranje vozit se s njim dok frend isti taj vizir kupio od mene i da mu je top...vjetar mi je bacao tocno ispod kacige,sve zvizdalo cudni zvukovi,zivi uzas bio...bez vizira mi je odlicno,kad sam kupio Shark race r pro kacigu preporodio sam se koliko je tiha ( nemam potrebe cepice nosit,a razmisljao sam o njima)...
Meni original vizir na VTRki baca vjetar direktno po sredini vizira, i kada dignem malo glavu osjetim vjetar na vratu, ali bude puno, puno tise i zvuk nestaje.
 
( nemam potrebe cepice nosit,a razmisljao sam o njima)...
Komentirat cu ti isto sto sam i gore napisao. Bez obzira koliko ti tiho djelovalo, buka bude i preko 100dB u kacigi pri nekim zivljim brzinama. Pazi se.
 
Kakav ti je položaj glave u odnosu na tijelo dok voziš?
Da nebi bilo da ti pišti ne radi buke, nego radi cirkulacije.
 
Kakav ti je položaj glave u odnosu na tijelo dok voziš?
Da nebi bilo da ti pišti ne radi buke, nego radi cirkulacije.
Sasvim opusten rekao bih. Na autocesti guzica nazad, brada na tank, iako rijetko idem autocestom.
 
Meni to osobno ne zvuči kao anatomski položaj za vrat.
Svakako nije, ali rijetko sam na autocesti. Ako me mrak uhvati negdje pa mi se ide doma brzo. Problem koji sam gore naveo primjecujem u svakodnevnoj voznji.
 
Aha, pa pitam u kojem si položaju u svakodnevnoj vožnji :mrgreen:
Nismo se skuzili valjda. Odgovorio iz birtije dok sam gledao GP trening.
Opusten polozaj, ne bi rekao da naprezem vrat. Stovise, odgovara mi biti u blago agresivnom polozaju vise nego uspravnom.
 
  • Haha
Reactions: Tauren
Ali promjenom motora je došlo pištanje? Postoji opcija da probaš stari motor ili sličan starome?
 
Ali promjenom motora je došlo pištanje? Postoji opcija da probaš stari motor ili sličan starome?
Pistanje je tu 10ak godina, promjenom motora sam primjetio da se pogorsava nakon voznje pa me zanimalo zasto.
Postoji svakako, da. Iako bi mi zao bilo da ga mijenjam, zaljubljen sam u VTRku preko usiju trenutno, ali mozda cu morati ako alternativni viziri ne pomognu.
 
promjenom motora sam primjetio da se pogorsava nakon voznje pa me zanimalo zasto.
Ma to mislim, ako bi uspio usporediti par tipova motora i vidjeti jel ima razlike.

Jel moguće da tokom vožnje ne čuješ pištanje i onda kad staneš ga ponovno postaneš svjestan?
 
  • Like
Reactions: tegla
Ma to mislim, ako bi uspio usporediti par tipova motora i vidjeti jel ima razlike.

Jel moguće da tokom vožnje ne čuješ pištanje i onda kad staneš ga ponovno postaneš svjestan?
Nazalost, nije, jer mi cepici i kaciga blokiraju pozadinsku buku do te mjere da cujem iskljucivo pistanje. Nema ga sto filtrirati ako me razumijes. Kazem, tinitus je tu kako god nevezano za motor, strah me samo da ga nesvjesno ne pogorsavam.

Svakako mislim da bi bilo razlike. Kada se dignem na fuzice i stavim glavu u "cisti zrak", taj niskofrekventni ton nestaje i cujem samo vjetar, sto me navodi da mislim kako je zbilja problem u tom negativnom tlaku iza samog vizira koji proizvodi taj zvuk.
 
Da li je moguće da si promjenom motora nekako paralelno promjenio i kacigu. Kao što je netko primjetio a i iz osobnog iskustva , od kacige do kacige kao nebo i zemlja.
 
..O kojim brzinama se govori kad se spominje buka od 100 dB u kacigi?

Oko 100 km/h, ovisi i o kojoj kacigi je rijec. Ovisno o glasnoci, skracuje se i vrijeme kad dolazi do ostecenja sluha. Po ovoj tablici, vec 15min voznje na 100 km/h radi stetu.

1711118992446.png
 
Last edited:
  • Like
Reactions: tegla
Ne da je moguce, nego jesam. HJC RPHA 70 sam uzeo, djelovala mi je u tom budzetu kao odlican izbor.
Potkapu na glavu i probaj neku drugu kacigu , nećeš vjerojatno riješiti problem ali ćeš ga umanjiti da te ne nervira prilikom vožnje .