Vjetrobran-potrošnja

Beco

New member
Povećava li vjetrobran,kada ga se montira na naked modele motocikla potrošnju goriva?
 
Ja kad stavim vjetrobran mi većinom troši više već bez njega, a razlika je katkad i do 2 litre!
 
Medo said:
Ja kad stavim vjetrobran mi većinom troši više već bez njega, a razlika je katkad i do 2 litre!

Mene više smeta što moment opadne i do 16%  :palacdolje:
 
Medo said:
Ja kad stavim vjetrobran mi većinom troši više već bez njega, a razlika je katkad i do 2 litre!
A jel ti skoći potrošnja ulja  :misli:  :jesus:  :LOL:
 
sa vjetrobranom mi troši 1-1,5 lit manje, naročito po autoputu





Srki
 
Jakna bez mušica je kao da se nisi niti vozio. Najveći je trošak kod vjetrobrana to kaj moraš u Trst po mušice u sprayu  :?
 
DamirK said:
Jakna bez mušica je kao da se nisi niti vozio. Najveći je trošak kod vjetrobrana to kaj moraš u Trst po mušice u sprayu  :?
:rofl:
 
ma vjetrobani su za piČČKe :mrgreen:


imam nakeda bez vjetobrana, ne bih znao  :? ali nagađam da može trošiti samo više je povećava otpor zraka
 
JAVADOS said:
ma vjetrobani su za piČČKe :mrgreen:


imam nakeda bez vjetobrana, ne bih znao  :? ali nagađam da može trošiti samo više je povećava otpor zraka

možda je to razlog zbog čega se stavljaju na eRove  :misli: :mrgreen:
 
my92.jpg


a ovaj ne povećava otpor? :mrgreen:
 
da povecava al ako posmatras sam motor...normalno tehnologija jos nije toliko uznapredovala da se motori sami voze nego tu uvijek ima i vozac i onda dolazimo na isto. Ovakav konkretno mislim da nista ne pomaze aerodinamici al nista ni ne odmaze. Ionako je bilo koji motocikl sa vozacem jednako aerodinamican ko i cigla :jesus:
 
JAVADOS said:
a ovaj ne povećava otpor? :mrgreen:

sumnjam, pravilni oblik dovodi do pravilnijeg gibanja zraka i manje turbulencija, a nepravilni oblik vozača... to je više tema za Jollyia  :mrgreen:, odokativno mislim da je vjerojatnije da ga smanjuje bez obzira na ukupnu površinu
 
sam vjetrobran niti pomaže a niti odmaže potrošnji goriva,sportski motori zna se kako su pravljeni od samog početka fara pa do kraja(pogledajte Suzuki Srad onaj poklopac suvozačevog sica),znači zaboravi na aerodinamiku i ostalo,naked je naked (y)
 
iako veoma bitna ceona povrsina ne mora da ima presudan znacaj za aerodinamiku i potrosnju goriva. Mislim da je bitnije postici bolji protok zraka bez stvaranja turbulencija te tako smanjiti otpor. Manji vjetrobran koji ce usmjeriti struju zraka na vozacevu kacigu i preko nje sigurno ce umanjiti otpor a time i potrosnju dragocjenog fluida (y)